© enkinisi.gr

Fiat Νέο 500 3+1 – Chic και (πιο) πρακτικό

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι η πρώτη γνωριμία μου με την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης με το Νέο 500 3+1...

© enkinisi.gr

BMW 420d Gran Coupe – Αριστοκρατικά δυναμική

Ζούμε στην εποχή που η αυτοκινητική συζήτηση αφορά είτε στον εξηλεκτρισμό, ήπιο ή πλήρη, είτε στα SUV και κροσσόβερ μοντέλα...

© enkinisi.gr

Renault Arkana E-Tech Hybrid. Άνετο, όμορφο και με εξαιρετικά μικρή κατανάλωση

‘Εχοντας οδηγήσει την υβριδική έκδοση του Clio και έχοντας διαπιστώσει στη πράξη το πόσο βοηθάει η υβριδική τεχνολογία της Renault...

© enkinisi.gr

Hyundai i20 N. Ιδανικό για οδηγική απόλαυση

Εάν πρίν από μερικά, λίγα μόλις χρόνια, μας έλεγε κάποιος πως θα βρισκόμασταν πίσω από τιμόνι μίας γρήγορης και άκρως...

© enkinisi.gr

Alfa Romeo Tonale 1.5T Hybrid 160 PS – Με γνήσιο Ιταλικό ταμπεραμέντο

Αναμφίβολα ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα μοντέλα ήταν η Alfa Romeo Tonale και αυτό συνέβαινε για πολλούς λόγους. Προφανώς διότι...

© enkinisi.gr

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG 4×4 – Έχει τα πάντα

Έχοντας πλέον στο τσεπάκι της την εμπορική επιτυχία του Kodiaq, η Skoda όχι απλώς δεν επαναπαύτηκε αλλά φρόντισε να το...

© enkinisi.gr

Honda HR-V e:HEV – Με νέα φιλοσοφία

Ανέκαθεν η Honda είχε μία ιδιαίτερη σχέση – πάθους θα τολμούσαμε να πούμε – με την τεχνολογία. Δεν ήταν λίγες...

© enkinisi.gr

Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid – Γεννημένος πρωταγωνιστής

Η Toyota έχει αποδείξει σε πάρα μα πάρα πολλές περιπτώσεις πως αφενός χαράσσει μία δική της, μοναδική αρκετές φορές, στρατηγική,...

© enkinisi.gr

Mercedes GLC 300 de 4MATIC Coupé – O ορισμός του premium

Tα τελευταία, λίγα σχετικά χρόνια, γίνεται πολύ συζήτηση για το τι ακριβώς σημαίνει “premium” ποιες μάρκες μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι...

© enkinisi.gr

Peugeot 308 1.5 BlueHDI 130 PS EAT8 – Όμορφο και οικονομικό

Κάθε φορά που οδηγούμε ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, απορούμε όλο και πιο έντονα για τους λόγους της βιαιότητας με την οποία...