Με το μεσοπρόθεσμο πλάνο “Challenge 2025” να περιλαμβάνει την παρουσίαση (και λανσάρισμα προφανώς) όχι ενός, ούτε δύο αλλά 13 νέων ή ανανεωμένων μοντέλων μέχρι το 2025, είναι σαφές ότι δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο από την ιαπωνική εταιρία. Έτσι, έχοντας ήδη πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του ολοκαίνουριου L200 πριν από λίγες ημέρες, η Mitsubishi παρουσιάζει το design ενός επίσης νέου SUV το οποίο βασίζεται στο XFC Concept του 2022 και προορίζεται σε πρώτη φάση για την αγορά της Ασίας. Γι’ αυτό και θα κάνει ντεμπούτο στις 10 Αυγούστου στο Indonesia International Auto Show.
Προς το παρόν, η Mitsubishi δεν αποκαλύπτει πολλές λεπτομέρειες (ούτε το όνομα του δεν γνωρίζουμε ακόμα) αλλά αναφέρει ότι το “Compact SUV” της έχει μήκος 4.390 χιλιοστών, πλάτος 1.810 χιλιοστών και ύψος 1.660 χιλιοστών και αυτό σημαίνει ότι είναι μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση από το νέο ASX των 4.228 x 1.797 x 1.566 χιλιοστών αντίστοιχα. Αναφέρει επίσης ότι είναι ένα μοντέλο που εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου από την Mitsubishi και αφήνει να εννοηθεί ότι ενώ το Compact SUV προορίζεται για την ASEAN περιοχή (Ινδονησία, Φιλιππίνες, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ κ.ά.) δεν αποκλείεται να λανσαριστεί σε επιπλέον αγορές εφόσον αποδειχθεί εμπορική επιτυχία και οι έρευνες αποδείξουν ότι οι επιπλέον αγορές θα είναι δεκτικές.
Η Mitsubishi δεν έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από το εσωτερικό του αυτοκινήτου αλλά από προηγούμενα teasers γνωρίζουμε ότι για τον ήχο υπεύθυνη είναι η θρυλική Yamaha. Κατά τα άλλα, μονάχα η καμπίνα του XFC Concept μπορεί να παρέχει μία ιδέα για την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθούν οι σχεδιαστές με την χαρακτηριστική διπλή οθόνη να κυριαρχεί στο πάνω μέρος του ταμπλό και μινιμαλισμό σε όλη την υπόλοιπη καμπίνα. Όσον αφορά στα μηχανικά, η Mitsubishi αποκάλυψε ότι το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με έναν 1500άρη βενζινοκινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με ένα κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) για να στείλει την ισχύ στους τροχούς του εμπρός άξονα. Άλλες πληροφορίες δεν έχουμε εκτός από το γεγονός ότι το νέο Compact SUV θα προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία απόσταση από το έδαφος, της τάξης των 222 χιλιοστών. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά το επερχόμενο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας θα… μεταναστεύσει και στην ευρωπαϊκή αγορά.