Νέο Mitsubishi ASX. Μία νέα αρχή…

Νέο Mitsubishi ASX. Μία νέα αρχή…

Πιστή στο ραντεβού της, η Mitsubishi παρουσίασε εχθές το βράδυ το νέο ASX, πριν το λανσάρει σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές την ερχόμενη άνοιξη. Ένα Mitsubishi ASX που περιμέναμε πως θα βασίζεται στο Renault Captur τουλάχιστον όσον αφορά στα μηχανικά του αλλά όπως αποδεικνύεται, οι ομοιότητες ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι πολύ περισσότερες. Όσον αφορά τον σχεδιασμό λοιπόν, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως το νέο Mitsubishi ASX είναι πρακτικά πανομοιότυπο με το Renault Captur, ακόμα και στο επίπεδο των σχεδίων των διαθέσιμων ζαντών ελαφρού κράματος, με μοναδικές εξαιρέσεις την διαφορετική γρίλια που έχει διαφορετικό μοτίβο και ένα ζεύγος νέων διακοσμητικών αριστερά και δεξιά από το σήμα  της ιαπωνικής μάρκας και το πίσω μέρος που δεν αναγράφεται το όνομα του μοντέλου όπως στο Captur, αλλά το όνομα της εταιρίας.

Για τα μηχανικά του νέου ASX γνωρίζαμε ήδη ότι αποτελούν δάνειο από το γαλλικό crossover. Έτσι, το βασικό μοντέλο κινείται χάρη σε έναν 3-κύλινδρο 1000άρη βενζινοκινητήρα 90 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο ενώ λίγο πιο πάνω βρίσκεται ο ήπια υβριδικός κινητήρας των 1.3 λίτρων που είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις: μία με 140 ίππους και το 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο και μία με 158 ίππους και ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η full-υβριδική έκδοση του Mitsubishi ASX εξοπλίζεται με έναν βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες, μία μπαταρία 1.3 kWh και ένα mult-mode κιβώτιο προσφέροντας 143 ίππους ενώ στην κορυφή της γκάμας είναι το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο με τον ίδιο συνδυασμό κινητήρα-ηλεκτροκινητήρων-κιβωτίου αλλά μεγαλύτερη μπαταρία 10.5 kWh που του επιτρέπει να κινείται χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια για 47-49 χιλιόμετρα και ιπποδύναμη που φτάνει τα 160 άλογα.

Όσον αφορά το εσωτερικό, η εμφάνιση του διαφέρει ανάλογα με τις επιλογές που θα κάνει ο ιδιοκτήτης καθώς στην βασική έκδοση, ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός και διαθέτει μονάχα μία οθόνη 4.2 ιντσών ανάμεσα στο στροφόμετρο και το ταχύμετρο αλλά διαθέσιμος είναι ένας ψηφιακός με οθόνη 7.0 ιντσών και στις ακριβότερες εκδόσεις, ένας με οθόνη 10.25 ιντσών με ακόμα αυξημένες δυνατότητες – βλ. 3D πλοήγηση κ.ά. Αντίστοιχα, για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ο ιδιοκτήτης έχει να επιλέξει ανάμεσα σε μία οθόνη 7.0 ιντσών σε “landscape” διαμόρφωση και σε μία κάθετα τοποθετημένη με διαγώνιο 9.3 ιντσών. Σε κάθε περίπτωση, η ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay ή Android Auto είναι standard όπως και η ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που στις ακριβότερες εκδόσεις, παίρνει τη μορφή του MI-PILOT και προσφέρει adaptive cruise control και ένα ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας μεταξύ άλλων.

Prev Post Peugeot 308 1.5 BlueHDI 130 PS EAT8 – Όμορφο και οικονομικό
Next Post Η F1 ανακοίνωσε 24 αγώνες για το 2023!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook