Νέο Mitsubishi L200 – Ολοκαίνουριο, με φιλοδοξίες και βλέψεις

Νέο Mitsubishi L200 – Ολοκαίνουριο, με φιλοδοξίες και βλέψεις

Τα pickups έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια να αναβαθμιστούν τόσο ως αυτοκίνητα όσο και στις συνειδήσεις του αγοραστικού κοινού από τα παλιά, σκληροτράχηλα και “τραχιά” αγροτικά, σε μία βιώσιμη εναλλακτική για πιο… ενεργά lifestyles ή σε ορισμένες περιπτώσεις στα κλασικά SUVs. Έτσι, έχουν καταφέρει να ανοιχτούν σε ένα ευρύτερο κοινό αλλά ταυτόχρονα, αυτό έχει δημιουργήσει επιπλέον προσδοκίες τις οποίες προσδοκά να καλύψει η Mitsubishi με την 6η γενιά του L200 που παρουσιάστηκε σήμερα. Ένα νέο μοντέλο που δεν ξεχωρίζει από τον προκάτοχο του μονάχα από το design αλλά διαθέτει νέο πλαίσιο, νέα ανάρτηση και έναν νέο πετρελαιοκινητήρα που προσφέρει τρία διαφορετικά επίπεδα ιπποδύναμης!

Όλα ξεκινούν όμως από το πλαίσιο. Τύπου σκάλας βεβαίως, όπως αρμόζει σε ένα παραδοσιακό pickup αλλά αναβαθμισμένο χάρη στην ευρύτερη χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής που οδήγησε όχι μόνο στην αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας αλλά και στην μείωση της αύξησης του βάρους παρά την βελτιωμένη αντοχή του και την αύξηση του μεγέθους του οχήματος. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Mitsubishi προχώρησε στον ανασχεδιασμό της καρότσας με αποτέλεσμα την μείωση της απόστασης της από το έδαφος κατά 45 χιλιοστά διευκολύνοντας την φόρτωση/εκφόρτωση και την προσθήκη ενός πρακτικού σκαλοπατιού στην γωνία του προφυλακτήρα για ευκολότερη πρόσβαση. Συνολικά ανασχεδιασμένη είναι και η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τα φύλλα σούστας πίσω που υπόσχεται “σημαντικά καλύτερες επιδόσεις στον δρόμο και ποιότητα κύλισης”.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 4-κύλινδρος turbodiesel με χωρητικότητα 2.4 λίτρων ο οποίος προσφέρεται σε 3 εκδόσεις: η βασική παράγει 150 ίππους και 330 Nm ροπής, η μεσαία 184 ίππους και 430 Nm ροπής και η ισχυρότερη, 204 ίππους και 470 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω είτε ενός 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, είτε ενός επίσης 6-τάχυτου αυτόματου ενώ η Mitsubishi δίνει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο συστήματα τετρακίνησης: το Easy Select 4WD και το Super Select 4WD-II, με το δεύτερο να στέλνει το 40% της ισχύος στους τροχούς του εμπρός άξονα και το υπόλοιπο 60% πίσω και να προσφέρει μπλοκέ κεντρικό διαφορικό αλλά και το Active Yaw Control σύστημα που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά φρενάροντας τον εσωτερικό τροχό στις στροφές.

Όσον αφορά στο design, το νέο L200 δεν κρύβει στο παραμικρό τις επιρροές από το XRT Concept – ούτως ή άλλως, αυτός ήταν ο σκοπός του πρωτότυπου, να λειτουργήσει ως προάγγελος για το μοντέλο παραγωγής. Αυτό λοιπόν υιοθετεί ένα πιο τετραγωνισμένο  και πιο σκληροτράχηλο design με την επιβλητική “Dynamic Shield” γρίλια να κυριαρχεί στο εμπρός μέρος και τα διπλά φωτιστικά σώματα εκατέρωθεν της ενώ λίγο πιο χαμηλά υπάρχει ένα προστατευτικό που φιλοξενεί και εισαγωγές αέρα. Στο πλάι, η Mitsubishi έδωσε στο νέο L200 περισσότερες… πτυχές κυρίως στους θόλους και πίσω τα LED φωτιστικά σώματα έχουν μεγαλώσει σε μέγεθος και εκτείνονται μέχρι το προφίλ. Στο εσωτερικό, η νέα εκδοχή του ιαπωνικού pickup θυμίζει περισσότερο SUV παρά… αγροτικό. Με μεγάλες, οριζόντιες γραμμές που ενισχύουν την αίσθηση της ευρυχωρίας, ένα σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης δάνειο από το Outlander, μία μικρή πολυλειτουργική οθόνη ανάμεσα στα αναλογικά όργανα, όμορφους φυσικούς διακόπτες στο ταμπλό, μαλακά υλικά στις βασικές επιφάνειες και άφθονους αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα το νέο Mitsubishi L200 δεν θα απογοητεύσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς ούτε με τον σχεδιασμό του, ούτε με την τεχνολογία του αλλά ούτε και με την ποιότητα και ανθεκτικότητα του.

Οι πωλήσεις του νέο L200 ξεκινούν ήδη από σήμερα στην Ταϊλάνδη με άλλες χώρες στην περιοχή ASEAN να ακολουθούν στο προσεχές μέλλον. Το L200 θα επιστρέψει στην ιαπωνική αγορά μετά από 12 ολόκληρα χρόνια στις αρχές του 2024 ενώ όπως δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της Mitsubishi, Takao Kato, το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 100 χώρες με τις προβλέψεις για την παραγωγή του να κυμαίνονται στην περιοχή των 200.000 αυτοκινήτων.

Prev Post Η 911 θα είναι ο τελευταίος των Μοϊκανών της Porsche!
Next Post Ανθρακονημάτινες ζάντες για τα “καυτά” Hyundai N μοντέλα!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook