Mitsubishi XFC Concept. Η επόμενη ημέρα…

Mitsubishi XFC Concept. Η επόμενη ημέρα…

Το σχεδιαστικό τμήμα της Mitsubishi δεν κατέβαλε ιδιαίτερη προσπάθεια κατά τη δημιουργία του νέου ASX αλλά εξισορροπεί λίγο την κατάσταση με το XFC Concept που παρουσιάζεται σήμερα και θα περάσει σύντομα στην παραγωγή για χώρες της ASEAN (Association of Southeast Asian Nations, μεταξύ των οποίων η Ινδονησία, οι Φιλιππίνες, η Σιγκαπούρη, η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ κ.ά.). Σύμφωνα με το πλάνο της ιαπωνικής εταιρίας που προβλέπει την εντατικοποίηση της δραστηριότητας στις συγκεκριμένες περιοχές, η Mitsubishi έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του πρωτότυπου που θα μετουσιωθεί σε ένα μοντέλο παραγωγής εντός του 2023 καθώς το οικονομικό έτος ξεκινά τον Απρίλιο του ’23 και τελειώνει τον Μάρτιο του ’24. Εφόσον το συγκεκριμένο μοντέλο σημειώσει επιτυχία στην ASEAN, η Mitsubishi έχει ανακοινώσει ότι θα επεκτείνει την διαθεσιμότητα του και σε άλλες περιοχές αλλά δύσκολα θα το δούμε να εισάγεται στην Ευρώπη.

Αισθητικά, το XFC Concept παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον καθώς ενσωματώνει την τελευταία εκδοχή της σχεδιαστικής γλώσσας της Mitsubishi με τα εντυπωσιακά, σχήματος “L” φωτιστικά σώματα, αντεστραμμένα στο πίσω μέρος. Τόσο στην κλειστή γρίλια και τους αεραγωγούς ακριβώς από κάτω της, όσο και σε άλλα σημεία του αμαξώματος (από τα πλαστικά προστατευτικά στο πλαϊνά μέχρι το πίσω μέρος αλλά και το διακοσμητικό μοτίβο στις ζάντες ελαφρού κράματος) κυριαρχεί το οκτάγωνο ενώ το πρωτότυπο εξοπλίζεται με κάμερες αντί για συμβατικούς καθρέφτες. Το εσωτερικό ακολουθεί τις τάσεις της εποχής με δύο μεγάλες οθόνες, μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment αλλά και το flat-bottom τιμόνι που ενσωματώνει πληθώρα χειριστηρίων αφής. Κάτω από το ταμπλό, η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού/εξαερισμού ενώ μία όμορφη λεπτομέρεια είναι τα ηχεία που τοποθετούνται σχετικά ψηλά στις εμπρός κολώνες αλλά και το μοτίβο με τα οκτάγωνα που συνεχίζεται και στην καμπίνα.

Προς το παρόν, η Mitsubishi δεν αποκάλυψε πληροφορίες σχετικά με το κινητήριο σύνολο του πρωτότυπου, ούτε για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου παραγωγής που θα ακολουθήσει σε κάποιους μήνες. Το μόνο που ανέφερε είναι πως το XFC θα είναι το πρώτο μοντέλο της που θα διαθέτει μεταξύ άλλων ένα mode οδήγησης ονόματι Wet για “ασφαλή οδήγηση ακόμα και σε δρόμους που πλημμύρησαν από ξαφνικές πινακίδες”. Είναι σαφές ότι κάποια στοιχεία του σχεδιασμού θα γίνουν πιο… φυσιολογικά για το επερχόμενο μοντέλο παραγωγής αλλά τουλάχιστον η βάση κάτω από τις λεπτομέρειες έχει ενδιαφέρον και φέρει την υπογραφή της ιαπωνικής μάρκας!

Prev Post Ο Tavares καλεί για υψηλότερους δασμούς στα κινέζικα αυτοκίνητα
Next Post Το Volvo XC40 Recharge ήταν το Επίσημο Αυτοκίνητο στον 10ο νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης-ZeniΘ
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook