Η Suzuki δεν μοιράζεται Jimny και Swift

Η Suzuki δεν μοιράζεται Jimny και Swift

Η συνεργασία ανάμεσα στην Toyota και την Suzuki έχει επεκταθεί και εμβαθύνει τα τελευταία χρόνια με τις δύο εταιρίες να μοιράζονται πλέον μοντέλα μέσω της… πανάρχαιας και τιμημένης πρακτικής του badge engineering. Η Toyota Corolla Touring Sports για παράδειγμα είναι διαθέσιμη ακόμα και στην χώρα μας ως Suzuki Swace ενώ το Toyota RAV4 “μεταφράζεται” στην γλώσσα της Suzuki ως Across για να αναφέρουμε δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα που αφορούν στην ευρωπαϊκή και κατά συνέπεια, την ελληνική αγορά. Τα παραδείγματα είναι ακόμα περισσότερα στην αγορά της Ασίας αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν όρια σε αυτού του είδους την συνεργασία καθώς όπως μαθαίνουμε, κάποια μοντέλα δεν είναι διαθέσιμα από την πλευρά της Suzuki για badge engineering.

Θα ήταν σαν να ζητάμε από την Toyota να κάνουμε badge engineer στο Land Cruiser. Μοντέλα τα οποία είναι στην καρδιά της μάρκας μας δεν προορίζονται για μοιρασιά και αμφότερες οι εταιρίες το σέβονται αυτό.

Δήλωσε πηγή που επέλεξε να μείνει ανώνυμη. Ποια μοντέλα θα μπορούσε να θέλει να εντάξει στην οικογένεια της η Toyota; Όπως έχεις ήδη διαβάσει στον τίτλο, το Jimny είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Παρότι όμως οι πωλήσεις του σκληροπυρηνικού και ελαφρώς παλιομοδίτικου SUV παρουσιάζουν πτωτικές τάσεις τους τελευταίους μήνες, πρόκειται για ένα μοντέλο συνυφασμένο με την Suzuki και αυτή δεν έχει διάθεση να το “χαρίσει” στην Toyota παρότι η τελευταία δεν έχει κάποια παρόμοια πρόταση και το μοντέλο θα συμπλήρωνε ιδανικά την γκάμα της ως μία πιο προσιτή και μικρότερη εναλλακτική στο Fortuner. Παρόμοια είναι η περίπτωση και του Swift, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η Toyota για να διεισδύσει στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας αλλά η Suzuki, δικαίως, θεωρεί ότι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας της και δεν θέλει να λανσαριστεί στην αγορά με τα σήματα της Toyota.

Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχουν πολλά μοντέλα τα οποία θεωρούνται “off-limits” από τους δύο κατασκευαστές και θα μπορούσαν να ενισχύσουν περαιτέρω τους δεσμούς ανάμεσα στην Toyota και την Suzuki. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι άσχετα με το αν αρέσει σε εμάς η στρατηγική του badge engineering, αν γίνει στοχευμένα και προσεκτικά, δουλεύει αποδεδειγμένα δίνοντας την ευκαιρία σε μία εταιρία να προσθέσει ένα μοντέλο στην γκάμα της (πιθανώς για να διεισδύσει σε κάποια αγορά που δεν έχει, ή έχει περιορισμένη παρουσία) και στην “ιδιοκτήτρια” του εν λόγω μοντέλου να δημιουργήσει οικονομίες κλίμακας αυξάνοντας τον όγκο παραγωγής. Όπως και να έχει, περιμένουμε από την συνεργασία ανάμεσα στην Suzuki και την Toyota να γίνει ακόμα ισχυρότερη στην εποχή του εξηλεκτρισμού…

Prev Post Το Euro7 καθυστερεί το Volkswagen ID.2all.
Next Post Τον Φεβρουάριο η ανανεωμένη Skoda Octavia
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook