Το Suzuki Jimny μεταμορφώνεται και πάλι!

Το Suzuki Jimny μεταμορφώνεται και πάλι!

Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι το Suzuki Jimny είναι ένα από τα αγαπημένα παιδιά των βελτιωτικών οίκων. Το μικρό, χαριτωμένο και εξαιρετικά ικανό σε εκτός δρόμου συνθήκες SUV, έχει μεταμορφωθεί σε διάφορα μοντέλα τα τελευταία χρόνια καθώς οι σχεδιαστές το βλέπουν ως λευκό καμβά ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει οποιαδήποτε (σχεδόν) έμπνευση και ο κόσμος αποδέχεται τις περισσότερες δημιουργίες καθώς το Jimny ποτέ δεν ήταν ένα από εκείνα τα μοντέλα που βλέπει πολύ σοβαρά τον εαυτό του. Είναι πιο… χαλαρό και πιο δεκτικό ακόμα και σε δραστικές αλλαγές – τόσο το ίδιο το Suzuki Jimny όσο και οι φίλοι του που το έχουν ανταμείψει με περισσότερες από 3 εκατομμύρια πωλήσεις όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί. Καθόλου άσχημα για ένα αρκετά ειδικό μοντέλο που δεν το παίζει premium, “αστικό” ή οτιδήποτε άλλο.

Το Suzuki Jimny είναι αυτό που είναι, μέχρι να έρθει κάποιος βελτιωτής όπως η DAMD για να το μεταμορφώσει σε κάτι που δεν ήταν! Η DAMD ήταν αυτή που το έκανε “Little G Traditional” πριν από μερικές εβδομάδες και με το Tokyo Auto Salon να πλησιάζει, ο ιαπωνικός βελτιωτικός οίκος δεν θα μπορούσε να μην παρουσιάσει κάτι νέο. Πάντοτε με βάση το Jimny και γιατί όχι άλλωστε; Έτσι, τα δύο νέα πρόσωπα του Suzuki Jimny ονομάζονται “little Δ.” και “little 5” και ο νοών νοείτο. Χάρη στον νέο προφυλακτήρα, τη νέα μάσκα με τις διαφορετικές γρίλιες και τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα, την διακριτική στην μία περίπτωση και εξόφθαλμη στην άλλη αεροτομή, τα φαρδύτερα φτερά και τις εντυπωσιακές λευκές ζάντες ελαφρού κράματος της Ο.Ζ., η DAMD μεταμορφώνει το Suzuki Jimny σε μία μικρή Delta Integrale ή σε ένα μικρό Renault 5 με πιο επιτυχημένη αν με ρωτάς, την δεύτερη “πλαστική”.

Δυστυχώς, η μεταμόρφωση του Jimny σε “Δ” ή “5” δεν συνοδεύεται από ανάλογες επεμβάσεις και στα μηχανικά του. Το δημοφιλές SUV εξακολουθεί να χρησιμοποιεί έναν λιλιπούτειο 3-κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 660 κ.εκ. στην ιαπωνική εκδοχή του και έναν 1500άρη, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα στην παγκόσμια έκδοση που κυκλοφορεί και στην ελληνική αγορά. Στόχος των δημιουργιών της DAMD όμως δεν ήταν ποτέ οι καλύτερες επιδόσεις. Στόχος ήταν η διαφορετικότητα, η εκκεντρικότητα και η ευχαρίστηση που μπορεί να δώσει σε κάποιον ο οποίος βλέπει την ζωή με πιο κωμική διάθεση!

Prev Post Volkswagen Golf facelift – Έρχεται το 2024!
Next Post Πλησιάζει η ώρα του ηλεκτρικού Volvo ES90
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook