Το Honda Jazz φρεσκάρεται στην Ιαπωνία.

Το Honda Jazz φρεσκάρεται στην Ιαπωνία.

Η τρέχουσα γενιά του Honda Jazz (Fit στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας) παρουσιάστηκε το 2019 και ενώ η λογική θα έλεγε πως δεν χρειάζεται ιδιαίτερο φρεσκάρισμα, η εταιρία έκρινε πως έφτασε η ώρα και έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου μοντέλου, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα ότι η γκάμα του Fit/Jazz θα εμπλουτιστεί την “RS” έκδοση η οποία χαρίζει έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα γι’ αυτούς που θέλουν κάτι διαφορετικό είτε από την standard έκδοση, είτε από την Crosstar με τις crossover επιρροές.

Οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στην εμφάνιση του μικρού, υβριδικού Honda είναι εξαιρετικά περιορισμένες και σε μεγάλο βαθμό εξαρτώνται από την έκδοση που θα προτιμήσει ο μελλοντικός αγοραστής (Basic, Home, Luxe, Crosstar ή RS). Η τελευταία ειδικότερα έχει σπορ στοιχεία κατά κύριο λόγο στη νέα γρίλια, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα φαρδύτερα μαρσπιέ  και τις μεγαλύτερες ζάντες ελαφρού κράματος ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι ραφές σε έντονο χρώμα στο δερμάτινο τιμόνι και ένας “επιλογέας επιβράδυνσης” που παίρνει τη μορφή paddles για τον έλεγχο της έντασης της ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Κατά τα άλλα, το εσωτερικό μοιάζει πανομοιότυπο με αυτό του τρέχοντος Fit/Jazz με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και την οθόνη 9 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ εξυπακούεται πως η σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda Sensing περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.

Η ιαπωνική εταιρία δεν ανακοίνωσε αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Fit/Jazz οπότε υποθέτουμε ότι δεν υπάρξουν δραστικές αλλαγές όσον αφορά στα μηχανικά. Δηλώνει όμως ότι η RS έκδοση θα προσφέρει “αυξημένη απόδοση και βελτιωμένη απόκριση” που σημαίνει ότι ο υβριδικός 1500άρης βενζινοκινητήρας θα παράγει κάτι περισσότερο από τα 109 άλογα και 253 Nm ροπής που παράγει στην standard εκδοχή. Πόσο είναι αυτό το “κάτι”; Δεν γνωρίζουμε, αλλά το μηχανικά συγγενές HR-V e:HEV προσφέρει 131 άλογα και 253 Nm ροπής. Αυτό δεν σημαίνει ότι το Jazz RS θα φτάσει απαραίτητα αυτά τα νούμερα αλλά το κινητήριο σύνολο είναι ικανό. Περιμένουμε λοιπόν από την Honda να παρουσιάσει επίσημα και την ευρωπαϊκή έκδοση ώστε να διαπιστώσουμε τις όποιες αλλαγές.

Prev Post Η Lada ασπάζεται την ηλεκτροκίνηση!
Next Post Η εξηλεκτρισμένη πλευρά του Nissan Qashqai
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook