Renault Arkana E-Tech Hybrid – Ιδανικό και ως εκδρομικό

Renault Arkana E-Tech Hybrid – Ιδανικό και ως εκδρομικό

Έχοντας δοκιμάσει για αρκετά χιλιόμετρα πρίν από λίγους μόλις μήνες την υβριδική έκδοση του Renault Arkana, μας είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους τους τομείς και κυρίως στους διαθέσιμους χώρους, στην άνεση που το χαρακτήριζε στο ταξίδι και πάνω απ΄όλα στην πολύ χαμηλή κατανάλωσή του. Το γεγονός λοιπόν πως μία αναμνηστική δοκιμή του Γαλλικού μοντέλου συνέπεσε με τις καλοκαιρινές μας διακοπές, ήταν ότι καλύτερο για να θυμηθούμε ξανά τα προτερήματα και την πολύ μελετημένη δουλειά που έχουν κάνει οι Γάλλοι και στην περίπτωση του Arkana.

H κουπέ σιλουέτα του και το συνολικά όμορφο παρουσιαστικό του, ήταν το κερασάκι στη τούρτα, αφού πάντα ένα καλαίσθητό αυτοκίνητο σου φτιάχνει τη διάθεση. Το ζητούμενο ήταν να χωρέσει το σύνολο των αποσκευών, όσοι είστε παντρεμένοι και έχετε οικογένεια, είμαι σίγουρος ότι αντιλαμβάνεστε πλήρως τί ακριβώς εννοώ!!!. Και όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, χώρεσε τα πάντα για τέσσερα άτομα, καθώς τα 480 λίτρα του χώρου των αποσκευών, αποδείχθηκαν παραπάνω από ικανοποιητικά.

Φυσικά τα δύο άλλα μεγάλα ζητούμενα, όταν έχεις να κάνεις πάνω από 2000 χιλιόμετρα, είναι αφενός η προσφερόμενη άνεση, αφετέρου η χαμηλή κατανάλωση. Στο πρώτο σκέλος η ιδιαίτερη προσεγμένη ηχομόνωση, η υψηλή ποιότητα κύλισης και το αυτόματο κιβώτιο, συνέβαλαν τα μέγιστα ώστε τόσο οι επιβάτες όσο φυσικά και ο οδηγός να απολαμβάνουν στο έπακρο τη κάθε διαδρομή. Η πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις αυξάνει την άνεση, ενώ τα σχεδόν 20 εκατοστά της απόστασης από το έδαφος, σας προσφέρουν μία αίσθηση ότι θα ξεπεράσετε χωρίς πρόβλημα τον χωματόδρομο που θα σας οδηγήσει σε μία από τις πάμπολλες ονειρικές παραλίες της χώρας μας.

Και ερχόμαστε στο πλέον σημαντικό, που δεν είναι άλλο από τη κατανάλωση, ειδικά όταν έχεις να κάνεις πολλά μα πάρα πολλά χιλιόμετρα και η τιμή της βενζίνης βρίσκεται στη περιοχή των δύο ευρώ ανα λίτρο. Σε αυτόν τον τομέα η υβριδική έκδοση του Arkana μας εντυπωσίασε ακόμη περισσότερο και από τη δοκιμή που είχαμε κάνει. Με πλήρες φορτίο και με κλιματισμό πάντα και παντού, με διαδρομές που είχαν εθνική οδό, επαρχιακούς δρόμους και κάποια δύσκολα κομμάτια με έντονες ανωφέρειες, η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 6.2 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Τιμή πραγματικά εντυπωσιακή για ένα τέτοιο αυτοκίνητο και με τις συνθήκες που περιγράψαμε.

Χωρίς αμφιβολία πρόκειται για μία εξαιρετική πρόταση υβριδικού μοντέλου, καθώς συνδυάζει την κουπέ αισθητική ενός SUV με τους χώρους, την ποιότητα, την άνεση και κυρίως την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Και το πιο σημαντικό είναι πως υπάρχει και ετοιμοπαράδοτο.

Prev Post Cadillac Escalade IQ – Ηλεκτρική υπερβολή!
Next Post Η Zeekr μπαίνει και στον κόσμο των επιδόσεων…
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook