Νέο B-SUV ετοιμάζει η Renault

Νέο B-SUV ετοιμάζει η Renault

Αν παρατηρήσει κανείς τα μοντέλα που έχει παρουσιάσει τον τελευταίο καιρό η Renault, θα διαπιστώσει ότι η γαλλική εταιρία εστίασε στην ουσιαστική ενίσχυση του C-segment της. Austral, Arkana και Rafale σε αύξουσα σειρά κατά μέγεθος έχουν εξασφαλίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την θέση της Renault στην πολύ σημαντική λόγω δημοτικότητας αλλά και περιθωρίων κέρδους κατηγορία με τον Bruno Vanel, Αντιπρόεδρος και επικεφαλής Product Performance στην εταιρία, να δηλώνει ότι χάρη σε αυτά τα προϊόντα έχει καταφέρει να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεων του C-segment επί του συνόλου από το 25% στο 40%. Παράλληλα όμως, αυτό είχε ως αποτέλεσμα την… παραμέληση του B-segment όπου το Captur μονάχα βρίσκεται εκεί για να κρατήσει το οχυρό για τη Renault.

Αυτό όμως θα αλλάξει στο προσεχές μέλλον, αν αληθεύουν οι πληροφορίες που μοιράζεται μαζί μας αγγλικό μέσο τουλάχιστον. Σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες λοιπόν, ανεπιβεβαίωτες μέχρι στιγμής αλλά βάσιμες και λογικοφανείς, η Renault θα προσθέσει ένα ακόμα SUV στην γκάμα της. Ένα SUV που θα τοποθετηθεί στο άνω άκρο του B-segment και στο κάτω άκρο του C-segment και όντας μεγαλύτερο από το Captur, θα λειτουργήσει ως γέφυρα ανάμεσα σε αυτό και την γκάμα των C-SUV που έχει ήδη στις τάξεις της η γαλλική μάρκα. Το δημοσίευμα αναφέρει ότι το ανώνυμο προς το παρόν μοντέλο θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή εντός του 2024 και θα βασίζεται στην ίδια, CMF-B αρχιτεκτονική με το Captur. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι θα μπορεί να προσφέρει την ίδια γκάμα υβριδικών και plug-in υβριδικών κινητήριων συνόλων ενώ δεν αποκλείεται μελλοντικά να γίνει διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό με την χρήση της CMF-BEV μέχρι πρότινος, Ampr Small πλέον πλατφόρμας.

Ο Vanel συμπλήρωσε ότι ένα τέτοιο μοντέλο θα επιτρέψει στην εταιρία να πιέσει προς τα πάνω τα περιθώρια κέρδους της και πιθανότατα να διεκδικήσει ένα νέο κοινό καθώς υπάρχει μία μεγάλη μερίδα δυνητικών πελατών που έχουν την δυνατότητα να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε ένα B-SUV. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Renault γίνεται “premium”, όπως κι αν ορίζεται το premium αυτή την περίοδο. Αντιθέτως, η γαλλική μάρκα παραμένει πιστή στις ρίζες της αν και όπως δηλώνει χαρακτηριστικά το υψηλόβαθμο στέλεχος, θέλει να βρίσκεται στο άνω άκρο του λεγόμενου “mainstream” και αυτό είναι λογικό καθώς από τη μία θέλει να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της και από την άλλη να μην χάσει τις παραδοσιακές βάσεις της. Όπως και να έχει, αν όντως πρόκειται να δούμε ένα νέο μοντέλο σε αυτή την κατηγορία από τη Renault θα πρέπει αργά ή γρήγορα να μάθουμε πότε θα παρουσιαστεί εντός του ’24 άρα το μόνο που μπορούμε να κάνουμε σε αυτό το σημείο είναι να περιμένουμε.

Prev Post Όταν η Volvo παραλίγο να αποκτήσει το δικό της Land Cruiser!
Next Post Η Toyota θέλει ένα μικρό Land Cruiser
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook