Η Mercedes στοχεύει στο Jeep Avenger με την “μικρή G”

Η Mercedes στοχεύει στο Jeep Avenger με την “μικρή G”

Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά λέει ο σοφός λαός, οπότε όταν το προ ενός μηνός δημοσίευμα γερμανικού μέσου φαίνεται πως επιβεβαιώνεται και από τους Άγγλους, μάλλον κρύβει μία δόση αλήθειας. Σε αυτό το σημείο λοιπόν και με τις υπάρχουσες πληροφορίες, μπορούμε να θεωρούμε δεδομένο ότι η Mercedes-Benz εξελίσσει με σκοπό να λανσάρει στην αγορά ένα μικρό, σχετικά σκληροπυρηνικό off-roader ως τη ναυαρχίδα της νέας οικογένειας οχημάτων με ονομασία “Entry Luxury”. Το νέο αυτό μοντέλο μπορείς να το οραματιστείς ως μία μικρή G-Class και αν αληθεύουν οι φήμες, θα γίνει διαθέσιμο τόσο ως θερμικό όσο και ως αμιγώς ηλεκτρικό σε μία προσπάθεια της γερμανικής εταιρίας να διεισδύσει με αξιώσεις σε μία ιδιαίτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία.

Ο πιο προφανής στόχος για την μικρή G της Mercedes είναι το ολοκαίνουριο Jeep Avenger αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ταυτόχρονα με τους Γερμανούς, αντίστοιχες προτάσεις ετοιμάζει τόσο η Mini με το επερχόμενο Aceman όσο και η Ford με το δικό της, βασισμένο στην MEB αρχιτεκτονική, crossover. Ο ανταγωνισμός προβλέπεται να αυξηθεί δραματικά τα επόμενα χρόνια, για να μην πούμε τους επόμενους μήνες και σε αυτόν τον στίβο καλείται να αγωνιστεί η Mercedes με το νέο μοντέλο της. Η γερμανική μάρκα έχει κάποια ατού όμως και κάποια στοιχεία που θα διαφοροποιήσουν την δική της πρόταση από τις ανταγωνιστικές ενώ όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν ο επικεφαλής της μάρκας, Ola Kallenius:

Οι περισσότερες μάρκες πολυτελείας χτίζουν την γκάμα τους με βάση ένα ή δύο πραγματικά σύμβολα. Η Mercedes έχει την καλή τύχη να έχει πολλαπλά εμβληματικά προϊόντα και μάρκες στο άνω άκρο της γκάμας της, όπως η S-Class, η SL, η G-Class καθώς και η AMG και η Maybach υπομάρκες.

Ο Kallenius υπαινίσσεται πως κάθε ένα από αυτά τα ονόματα μπορεί να αποτελέσει ένα είδος “ομπρέλας” για περισσότερα μοντέλα και δεν υπάρχει λόγος για να μην γίνει κάτι τέτοιο. Με όπλα την πολυτέλεια, την ποιότητα και την τεχνολογία, η Mercedes μπορεί να πρωταγωνιστήσει σε οποιαδήποτε κατηγορία. Οι φήμες σχετικά με το επερχόμενο SUV λένε πως σε αντίθεση με την EQG, η οποία θα χρησιμοποιεί μία τροποποιημένη εκδοχή του κλασικού πλαισίου τύπου σκάλας του θερμικού μοντέλου, η μικρή G θα βασίζεται στην ευέλικτη MMA αρχιτεκτονική ενώ αναμένεται να υιοθετήσει τεχνολογία 800V ώστε να επιτρέπει την ταχεία φόρτιση έως 350 kW για την αναπλήρωση του φορτίου της μπαταρίας από το 10%, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας σε 30 λεπτά περίπου. Η εταιρία εξετάζει και την προοπτική λανσαρίσματος και μίας ήπια υβριδικής έκδοσης αλλά όχι για όλες τις αγορές αν αυτή κίνηση αντιτίθεται στην φιλοσοφία και το image της εταιρίας. Όπως και να έχει, μάλλον θα έχουμε νεότερα σχετικά στο προσεχές μέλλον.

Prev Post Kia Concept EV5 – Το επόμενο ηλεκτρικό στη σειρά!
Next Post Η Mitsubishi παρουσιάζει τον προάγγελο του νέου L200
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook