Η Mercedes ανανεώνει τα V-Class, Vito και EQV

Η Mercedes ανανεώνει τα V-Class, Vito και EQV

Η Mercedes-Benz έχει ήδη ανακοινώσει ότι το 2026 θα λανσάρει στην αγορά τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά βαν που θα βασίζονται στην ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική VAN.EA αλλά μέχρι τότε μεσολαβούν 3 χρόνια και η τρέχουσα γενιά των μεσαίων βαν της, για ιδιωτική ή επαγγελματική χρήση, ανανεώνεται ώστε να καλύψει επάξια το κενό. Η Mercedes-Benz Vans παρουσιάζει λοιπόν τα φρεσκαρισμένα V-Class, V-Class Marco Polo, Vito, eVito και EQV που έχουν αναβαθμιστεί σε κάθε επίπεδο ξεκινώντας από το design.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η γερμανική εταιρία, σχεδόν καμία άλλη σειρά στην γκάμα της δεν είναι τόσο διαφοροποιημένη και δεν έχει τόσο ποικίλη πελατειακή βάση όσο τα μεσαία βαν της. Από τη μία είναι τα “πολυμορφικά” EQV και V-Class που απευθύνονται σε οποιονδήποτε από οικογένειες έως VIPs και επιχειρηματίες και προσφέρουν άφθονες επιλογές εξατομίκευσης και αισθητικής/τεχνολογικής αναβάθμισης είτε μέσω των εκδόσεων είτε μέσω των προαιρετικών πακέτων που είναι διαθέσιμα. Στο άλλο χέρι είναι τα Vito και eVito που προσφέρουν επαγγελματικές λύσεις ενώ η V-Class Marco Polo, που ανήκει επίσης στα μεσαία βαν, είναι το απόλυτο εργοστασιακό camper πολυτελείας. Στον τομέα του σχεδιασμού λοιπόν, ξεχωρίζουμε το νέο εμπρός μέρος με την εντυπωσιακή γρίλια (σε διάφορες μορφές) και τον καλαίσθητο προφυλακτήρα.

Ανάλογα με την έκδοση, το πλαίσιο της γρίλιας φωτίζεται με μία λεπτή LED λωρίδα ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο της συγκεκριμένης σειράς παρατηρούμε το εμβληματικό αστέρι στην άκρη του καπό στην κορυφαία V-Class Exclusive. Ανάλογα με την έκδοση επίσης τα adaptive Multibeam LED φωτιστικά σώματα ανήκουν στον standard ή τον προαιρετικό εξοπλισμό ενώ στο πίσω μέρος, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και τα LED φανάρια δημιουργούν μία εικόνα που δεν μπορεί να μπερδέψει κανείς με οτιδήποτε άλλο. Το πακέτο των αλλαγών ολοκληρώνεται με τις αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες ζάντες ελαφρού κράματος 17, 18 ή 19 ιντσών καθώς και 5 νέα χρώματα.

Στο εσωτερικό από την άλλη, όλα τα μεσαία βαν της Mercedes-Benz υιοθετούν την τελευταία γενιά του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης MBUX. Οι EQV, V-Class και V-Class Marco Polo αποκτούν για πρώτη φορά δύο οθόνες 12.3 ιντσών ενώ οι Vito και eVito εξοπλίζονται με μία κεντρική οθόνη 10.25 ιντσών και έναν νέο πίνακα οργάνων με πολυλειτουργική οθόνη 5.5 ιντσών που σύμφωνα με την εταιρία ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες των επαγγελματιών πελατών της.

Ανασχεδιασμένη είναι και η κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί την επιφάνεια ασύρματης φόρτισης smartphone και έχει νέους αεραγωγούς ώστε να φιλοξενούνται αρμονικά οι νέες οθόνες όπως νέο είναι και το τιμόνι με τα χειριστήρια αφής. Για πρώτη φορά η ηλεκτρική Easy-Pack πίσω πόρτα είναι διαθέσιμη για τα Vito Tourer και Mixto και το eVito Tourer ενώ οι V-Class και EQV εξοπλίζονται με συρόμενη πόρτα στην αριστερή πλευρά για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα. Όπως standard είναι και το ηλεκτρικό χειρόφρενο στις επαγγελματικές εκδόσεις που εξοπλίζονται με αυτόματο κιβώτιο.

Από το facelift των μεσαίων βαν της Mercedes δεν θα μπορούσε να λείπει και η τεχνολογία, είτε μιλάμε για συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης είτε για ψηφιακές υπηρεσίες όπως το ηλεκτρονικό “οικοσύστημα” στο οποίο έχει πρόσβαση πλέον εκτός από την EQV και το eVito. Σε κάθε περίπτωση, το πακέτο των συστημάτων ADAS είναι πλήρες και μπορεί να γίνει ακόμα πλουσιότερο μέσω του προαιρετικού εξοπλισμού ενώ ανάμεσα σε όλα τα άλλα συστήματα αξίζει να αναφέρουμε την αναβάθμιση του πακέτου στάθμευσης με κάμερα 360ο το οποίο περιλαμβάνει το Active Parking Assist, το Rear Cross Traffic Alert, το Pedestrian Emergency Braking, το Drive-Away Assist αλλά και ένα σύστημα υποβοήθησης για τρέιλερ εφόσον το όχημα εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο και κοτσαδόρο. Να σημειώσουμε ότι η ίδια η Mercedes-Benz περιγράφει τα ανανεωμένα βαν ως μία ενδιάμεση στάση στον δρόμο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό, με την εταιρία να προβλέπει ότι τα ηλεκτρικά θα αναπαριστούν το 50% επί του συνόλου των πωλήσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Prev Post Στην Πλατεία Νερού η υπερειδική διαδρομή του EKO Ράλλυ Ακρόπολις
Next Post Το Kia Sportage γιορτάζει 30 χρόνια ζωής!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook