Η Ιταλία πιστεύει ότι μπορεί να μπλοκάρει το Euro 7

Η Ιταλία πιστεύει ότι μπορεί να μπλοκάρει το Euro 7

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να έχεις καταλάβει ότι οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων Euro 7 δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στους κύκλους της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο επικεφαλής της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε ευθέως και ευθαρσώς ότι δεν εξυπηρετεί απολύτως κανέναν σκοπό, το αντίθετο μάλιστα αφού η ενασχόληση των εταιριών για την συμμόρφωση των μοντέλων τους με αυτό είναι αντιπαραγωγική και θα πρέπει να πεταχτεί στα σκουπίδια. Άλλες εταιρίες έχουν δηλώσει πως η εφαρμογή του θα αποτελέσει την ταφόπλακα κάποιων ειδικών μοντέλων αλλά και ολόκληρης της κατηγορίας των προσιτών, αστικών προτάσεων αφού το κόστος τους θα εκτοξευθεί σε πολύ… δύσκολα επίπεδα. Κι όμως, η Ευρώπη δεν δείχνει να κάνει πίσω και επιμένει ότι το Euro 7 είναι απαραίτητο όχι μόνο για την περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων των νέων αυτοκινήτων αλλά και για την αποφυγή της επανάληψης ενός σκανδάλου τύπου Dieselgate.

Ο Υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας, Matteo Salvini, φαίνεται πως έχει αντίθετη άποψη και πιο σημαντικά, τον τρόπο να την επιβάλει αφού πιστεύει ότι σε συνεργασία με τους συμμάχους του, έχει την δυνατότητα να μπλοκάρει το νέο σετ κανονισμών πριν αυτό εφαρμοστεί τον Ιούλιο του 2025. Οι χώρες της Ευρώπης και οι νομοθέτες θα διαπραγματευτούν αργότερα μέσα στο 2023 το προτεινόμενο νομοσχέδιο αλλά η Ιταλία, η Γαλλία, η Τσεχία, η Ρουμανία, η Πορτογαλία, η Σλοβακία, η Βουλγαρία, η Πολωνία και η Ουγγαρία έχουν την δύναμη να μπλοκάρουν τις συνομιλίες, όπως αποκάλυψε ο Salvini από την Βερόνια.

Τώρα είμαστε μία μειοψηφία αρνησικυρίας , θέλουμε να γίνουμε πλειοψηφία.

Πρόσθεσε ο Salvini, δηλώνοντας ότι οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων Euro 7 είναι “ξεκάθαρα λάθος” και δεν εξυπηρετούν κανέναν πρακτικό σκοπό, ούτε καν σε περιβαλλοντικό επίπεδο. Είναι προφανές λοιπόν ότι μετά την μάχη για τα συνθετικά καύσιμα και την εξαίρεση που κέρδισε η Γερμανία, ανοίγει ένα ακόμα μεγάλο μέτωπο στην Ευρωπαϊκή Ένωση η οποία προσπαθεί απεγνωσμένα να κάνει κάποια βήματα αλλά χωρίς να έχει εξασφαλισμένη την γενική συναίνεση, με αποτέλεσμα να αμφισβητείται η αποτελεσματικότητα τους, η πιθανότητα επίτευξης των στόχων και οι οικονομικές αλλά και κοινωνικές επιπτώσεις που έχουν.

Prev Post Το Range Rover ασπάζεται πλήρως τον εξηλεκτρισμό!
Next Post Η εκδίκηση του πολύτεκνου είναι ένα Chrysler Pacifica 1.500 ίππων!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook