Η επίτευξη ενός ορόσημου όπως η παραγωγή 2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων σε μία γραμμή παραγωγής είναι πάρα πολύ σημαντική για μία mainstream εταιρία αλλά αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία όταν η εταιρία δεν κατασκευάζει αυτό που θα έλεγε κάποιος οχήματα “μαζικής παραγωγής”. Ο όρος έχει χάσει λίγο το νόημα του όταν υπάρχουν εταιρίες που κατασκευάζουν μερικές δεκάδες αυτοκίνητα τον χρόνο αλλά σε κάθε περίπτωση, δεν μπορείς να πεις ότι η Porsche είναι mainstream. Ναι, το 2022 κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις της κατά 3% αγγίζοντας τα 309.000 αυτοκίνητα αλλά ακόμα και αυτό το νούμερο, που είναι πολλαπλάσιο από τις παραδόσεις κατασκευαστών όπως η Ferrari ή η Lamborghini, ωχριά μπροστά στις πραγματικά mainstream μάρκες.
Είναι τεράστια επιτυχία λοιπόν, καθώς και λόγος εορτασμού η παραγωγή 2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις της Porsche στην Λειψία. Στις πολυβραβευμένες εγκαταστάσεις της Porsche στην Λειψία, να συμπληρώσουμε. Σημαδιακά, το αυτοκίνητο υπ’ αριθμόν 2.000.000 που κύλισε τις ρόδες του στην γραμμή παραγωγής είναι μία ολοκαίνουρια Panamera Turbo E-Hybrid στο εντυπωσιακό “Madeira Golf Metallic” χρώμα που αφού φωτογραφήθηκε με τους εργαζόμενους της εταιρίας, φορτώθηκε με τελικό προορισμό τον πανευτυχή ιδιοκτήτη της στο Dubai.
Από το 2009, η Panamera κατασκευάζεται και βάφεται εντός του Porsche Group. Η γραμμή συναρμολόγησης άνοιξε το 2002 και γρήγορα επεκτάθηκε σε ένα ολοκληρωμένο εργοστάσιο που μετέτρεψε το πολυτελές μοντέλο σε έναν “πραγματικό Leipziger” όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η φίρμα. Η παραγωγή της δεύτερης γενιάς ξεκίνησε το 2016 με την γερμανική μάρκα να έχει αναλάβει την πλήρη κατασκευή των μοντέλων, από το στάδιο του αμαξώματος μέχρι και την τελική συναρμολόγηση. Σήμερα, η Porsche είναι μία σημαντική οικονομική δύναμη στην περιοχή και ένας μεγάλος εργοδότης για την περιοχή της κεντρικής Γερμανίας με το εργοστάσιο να απασχολεί περισσότερους από 4.400 ανθρώπους και να εξελίσσεται σε ένα πραγματικό κέντρο τεχνογνωσίας όσον αφορά στην τεχνολογία της ηλεκτρικής κινητικότητας. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι στο μέλλον είναι εφικτή η παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρια σύνολα τριών διαφορετικών τύπων (θερμικά, ηλεκτρικά και υβριδικά) σε μία γραμμή παραγωγής.