Όσο ο κόσμος περιμένει να δει (και να μισήσει προκαταβολικά) το πρώτο crossover με σήμα το “cavallino rampante” η Ferrari έχει άλλα σχέδια και καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, είπε να παρουσιάσει την ανοιχτή εκδοχή του entry-level supercar της – entry level για τα δεδομένα της ιταλικής φίρμας φυσικά με τιμή μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Αυτή είναι λοιπόν η 296 GTS ή Gran Turismo Spider που απευθύνεται σε μερικούς εκλεκτούς οι οποίοι θέλουν να ακούνε σε υψηλότερη ένταση τον ήχο του twin-turbo V6 την ώρα που ο ήλιος “χαϊδεύει” το κεφάλι τους χωρίς να τον εμποδίζει κάποια… ενοχλητική οροφή.
Όπως μας έχει συνηθίσει η Ferrari με τις Spider εκδόσεις των μοντέλων της τα τελευταία χρόνια, οι διαφορές ανάμεσα στην 296 GTB και την 296 GTS είναι πραγματικά ελάχιστες. Φυσικά έχει αφαιρεθεί η σταθερή οροφή και στην θέση της υπάρχει μία σκληρή αναδιπλούμενη η οποία ανεβαίνει και κατεβαίνει σε μόλις 14 δευτερόλεπτα αρκεί η ταχύτητα του αυτοκινήτου να μην υπερβαίνει τα 45 km/h αλλά από εκεί και πέρα, δεν υπάρχουν πολλά που να χωρίζουν τα δύο οχήματα. Ο χώρος πίσω από την καμπίνα έχει ανασχεδιαστεί και το “σκαλοπάτι” ανάμεσα στην οροφή και την αερογέφυρα στο πίσω μέρος είναι πιο έντονο ενώ νέο είναι και το “παράθυρο” που καλύπτει τον κινητήρα αλλά οι μηχανικοί της ιταλικής εταιρίας δούλεψαν πάρα πολύ σκληρά ώστε η αφαίρεση της οροφής και το αυξημένο κατά 70 κιλά βάρος λόγω του μηχανισμού και όλων των παρελκόμενων να μην επηρεάσουν ούτε τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ούτε φυσικά την αεροδυναμική του.
Στα μηχανικά δεν έχουμε απολύτως καμία αλλαγή με τον υβριδικό twin-turbo V6 των 2.9 λίτρων να έχει κρατήσει την θέση του και να προσφέρει απλόχερα (σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα βεβαίως) 830 ίππους και 740 Nm ροπής! Στην 296 GTS παρέμεινε και η μπαταρία των 7.45 kWh η οποία χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 25 χιλιομέτρων και το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ένα cabriolet που επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 2.9 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 330 km/h, νούμερα που είναι πανομοιότυπα με αυτά της coupe. Προαιρετικά δε, είναι και πάλι διαθέσιμο το πακέτο Asseto Fiorano που προσθέτει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Multimatic, ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά στοιχεία και τα σκληροπυρηνικά ελαστικά Pilot Sport Cup 2 R της Michelin μεταξύ άλλων. Η Ferrari δεν έχει ανακοινώσει την τιμή της 296 GTS αλλά σίγουρα θα είναι υψηλότερη από αυτήν της GTB.





