Έξι ιαπωνικές εταιρίες επενδύουν στην επόμενη γενιά καυσίμων

Όπως γράφουμε και ξαναγράφουμε (ίσως γιατί ακόμα προσπαθούμε να το συνειδητοποιήσουμε και εμείς) η βιομηχανία του αυτοκινήτου βρίσκεται στην αρχή της μεγαλύτερης μεταμόρφωσης που έχει περάσει. Ο εξηλεκτρισμός είναι ήδη κομμάτι της ζωής μας και η ηλεκτροκίνηση αρχίζει να γίνεται αλλά υπάρχουν ακόμα κατασκευαστές οι οποίοι δεν είναι διατεθειμένοι να ποντάρουν τα πάντα σε μία τεχνολογία. Υπάρχουν κατασκευαστές που πιστεύουν ότι η μηχανή εσωτερικής καύσης έχει ακόμα να προσφέρει και επενδύουν σε τρόπους που θα το κάνουν εφικτό. Έξι από αυτούς, δημιούργησαν την κοινοπραξία “Research Association of Biomass Innovation for Next Generation Automobile Fuels” για να μελετήσουν τρόπους βελτιστοποίησης της διαδικασίας παραγωγής καυσίμων: οι Suzuki Motor Corporation, Subaru Corporation, Daihatsu Motor, Toyota Motor Corporation, ENEOS Corporation και Toyota Tsusho Corporation.

Απώτερος στόχος για όλες αυτές τις εταιρίες είναι φυσικά η ουδετερότητα όσον αφορά στις εκπομπές άνθρακα αλλά πιστεύουν ότι “η προσφορά ποικίλων επιλογών ενέργειας που θα πληρούν τις ανάγκες διαφορετικών περιοχών και πελατών είναι καίριας σημασίας” γι’ αυτό δημιούργησαν αυτό τον οργανισμό ο οποίος θα εστιάσει σε 4 βασικούς τομείς.

  • Στην έρευνα που σχετίζεται με την βελτίωση των μεθόδων παραγωγής βιοαιθανόλης με την σχεδίαση, την δημιουργία και την λειτουργία εγκαταστάσεων παραγωγής
  • Στην έρευνα πάνω στην δέσμευση και χρήση του οξυγόνου που παράγεται σε υψηλές συγκεντρώσεις κατά την παραγωγή υδρογόνου και του διοξειδίου του άνθρακα που παράγεται κατά την παραγωγή καύσιμης βιοαιθανόλης.
  • Στην αναζήτηση προβλημάτων που σχετίζονται με την χρήση βιοαιθανόλης σε αυτοκίνητα και άλλα οχήματα και την εύρεση λύσεων και τέλος,
  • Στην εξέλιξη ενός συστήματος για την βελτιστοποίηση των μεθόδων καλλιέργειας της πρώτης ύλης της βιοαιθανόλης ώστε να επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση της παραγωγής και το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Είναι σαφές λοιπόν ότι υπάρχουν ακόμα εταιρίες οι οποίες θα παλέψουν για να κρατήσουν ζωντανό τον θερμικό κινητήρα. Μπορεί να μην είναι για την Ευρώπη ή για τις Η.Π.Α. αλλά ο κόσμος δεν τελειώνει με αυτές τις δύο περιοχές.

Prev Post Και η Maserati στο παιχνίδι των track-specials
Next Post Ford – Στόχος τα 600.000 ηλεκτρικά για το 2023
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook