Από ολόκληρη την γκάμα της Toyota αυτή τη στιγμή, το Prius είναι θεωρητικά το τελευταίο μοντέλο στην σειρά για να λάβει μία καυτή έκδοση. Δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα του, στην φιλοσοφία του. Το Prius ήταν ο πρώτος εκπρόσωπος της Toyota στον κόσμο του εξηλεκτρισμού. Ο πρώτος και θα μπορούσαμε να πούμε για το παρόν, κύριος εκφραστής ιδεών όπως η βιωσιμότητα οπότε δύσκολα μπορούμε να φανταστούμε πώς μία καυτή έκδοση θα ταίριαζε στην ιδιοσυγκρασία του. Κι όμως, ιαπωνικό μέσο αναφέρει ότι η Toyota εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο προσθήκης μίας τέτοιας έκδοσης στην γκάμα του Prius και ότι αυτή ίσως να μην απέχει από την πραγματικότητα όσο νομίζουμε.
Το ιαπωνικό μέσο αναφέρει ότι το Prius GRMN (εκ του Gazoo Racing Masters of Nurburgring) όπως θα ονομάζεται, θα επωφελείται από αναβαθμισμένη ανάρτηση με σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό, ισχυρότερο σύστημα πέδησης και τις ανάλογες σπορ πινελιές στο design του αμαξώματος και της καμπίνας, μία γεύση για τις οποίες πήραμε με το “24h Le Mans Centennial GR Edition” που παρουσιάστηκε το περασμένο καλοκαίρι. Οι επεμβάσεις της Gazoo Racing δεν θα σταματούν εκεί όμως. Λέγεται ότι για να εκπληρώσει τον ρόλο του ως ένα καθαρόαιμο GRMN προϊόν, το Prius θα πρέπει να προσφέρει και υψηλότερη ιπποδύναμη και εδώ η κατάσταση περιπλέκεται.
Το Toyota Prius ήδη διαθέτει, στην κορυφαία εκδοχή του, ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο που συνδυάζει έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα για απόδοση της τάξης των 223 ίππων. Χάρη σε αυτό το κινητήριο σύνολο είναι σε θέση να επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 6.8 δευτερόλεπτα. Το ιαπωνικό μέσο κάνει λόγο για… περισσότερα όμως. Η Toyota έχει ήδη ένα ισχυρότερο plug-in υβριδικό σύνολο – αυτό που βρίσκεται στην καρδιά του RAV4 με έναν βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων και συνδυαστική ιπποδύναμη 306 ίππων. Θα μπορούσε αυτό να βρει τον δρόμο για το Prius ή μήπως θα ήταν πιο λογική λύση η αναβάθμιση/βελτίωση του ήδη υπάρχοντος συνόλου; Δεν γνωρίζουμε, όπως δεν γνωρίζουμε αν οι φήμες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου ευσταθούν.