Μερικές φορές οι κατασκευαστές παίρνουν κάποιες αποφάσεις που δεν βγάζουν ιδιαίτερο νόημα αλλά σε κάθε περίπτωση χαιρόμαστε που τολμούν. Η BMW για παράδειγμα, θυμήθηκε τον τελευταίο καιρό ότι υπάρχει μία μικρή μερίδα petrolheads που θα ήθελαν να μπορούν να συνδυάσουν τις επιδόσεις μίας M3 ή μίας M5 με τους χώρους και την πρακτικότητα ενός station wagon. Το αποτέλεσμα ήταν η M3 Touring που πραγματοποίησε το ντεμπούτο της πριν από λίγο καιρό και η επιβεβαίωση ότι η ολοκαίνουρια M5 θα είναι διαθέσιμη και ως Touring. Γιατί δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που να είναι τόσο ολοκληρωμένα όσο ένα station wagon με πολλές εκατοντάδες ίππων!

Όπως και η μελλοντική BMW M5 Sedan έτσι και η Touring έκδοση θα διαθέτει ένα ολοκαίνουριο “μερικώς εξηλεκτρισμένο” κινητήριο σύνολο. Η γερμανική εταιρία δεν αποκαλύπτει προς το παρόν περισσότερες πληροφορίες αλλά οι φήμες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο λένε ότι στην καρδιά αυτού του κινητήριου συνόλου θα βρίσκεται ένας twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4.4 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Αυτός θα τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία αγνώστου χωρητικότητας και λοιπόν χαρακτηριστικών ενώ το σύστημα ολοκληρώνεται με ένα κλασικό 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και το M xDrive σύστημα τετρακίνησης που διατηρεί μία… πισωκίνητη κατανομή ροπής χαρίζοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά που περιμένει κανείς από μία καθαρόαιμη “BMW M”, ασχέτως του… οικογενειακού αμαξώματος. Για την ιστορία, έτσι όπως περιγράφεται το εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο από τις φήμες, θυμίζει πολύ έντονα αυτό της BMW XM που είναι ικανό για σχεδόν 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής – νούμερα που δεν είναι εκτός της σφαίρας της φαντασίας για την M5 Touring!

Αν αποδειχθεί ότι οι φήμες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, η BMW M5 Touring θα είναι σημαντικά ισχυρότερη από την επίσης εξηλεκτρισμένη Mercedes-AMG C63 S E Performance αλλά ταυτόχρονα, θα πρέπει να είναι και σημαντικά βαρύτερη από αυτήν αφού είναι μεγαλύτερη, έχει έναν twin-turbo V8 αντί για έναν turbo 4-κύλινδρο και έχει μεγαλύτερη μπαταρία. Αν λοιπόν η C63 S E Performance ζυγίζει τουλάχιστον 2.111 κιλά, πόσο μπορεί να ζυγίζει η M5 Touring και πόσο μπορεί αυτή η μάζα να επηρεάζει την συμπεριφορά της στον δρόμο; Θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τι ετοιμάζει η M GmbH όμως αφού όλα αυτά δεν είναι κάτι περισσότερο από υποθέσεις. Η BMW αναφέρει ότι οι δοκιμές των πρώτων πρωτοτύπων πρόκειται να ξεκινήσουν μέσα στις επόμενες ημέρες στους δημόσιους δρόμους γύρω από το Μόναχο και θα συνεχιστούν, πού αλλού, στην πίστα του Nurburgring με στόχο την επίτευξη του ιδανικού συνδυασμού ανάμεσα στις απόλυτες επιδόσεις και την μέγιστη άνεση τόσο στην καθημερινή οδήγηση όσο και σε μεγάλες αποστάσεις.