Aston Martin V12 Vantage Roadster. 700 άλογα χωρίς οροφή.

Aston Martin V12 Vantage Roadster. 700 άλογα χωρίς οροφή.

Η Aston Martin παρουσιάζει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα άλλο ένα ανοιχτό μοντέλο με V12 κινητήρα αλλά ενώ η DBR22 που αποκάλυψε την προηγούμενη εβδομάδα είναι ένα πανάκριβο speedster με πολύ περιορισμένο εύρος δυνατοτήτων και λειτουργίας ελλείψει οροφής, η V12 Vantage Roadster είναι λίγο πιο… ευέλικτη και σαφώς πιο προσιτή.

Η Roadster βασίζεται προφανώς στην V12 Vantage που λανσαρίστηκε τον περασμένο Μάρτιο με τα 333 αυτοκίνητα που έκανε διαθέσιμα η Aston Martin στους πελάτες της να εξαφανίζονται εν ριπή οφθαλμού. Η κύρια διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα έχει να κάνει με την αφαίρεση της σταθερής οροφής και την αντικατάσταση της με μία αναδιπλούμενη υφασμάτινη αλλά η αγγλική μάρκα προχώρησε και σε μία σειρά παρεμβάσεων που κάνουν την Roadster κάπως πιο διακριτική από την coupe με πιο εμφανή την απουσία της πίσω αεροτομής – αν και μπορεί να τοποθετηθεί στη θέση της με το ανάλογο αντίτιμο. Οι μηχανικοί τροποποίησαν και το πάτωμα ώστε να βελτιστοποιήσουν την αεροδυναμική λειτουργία του με τα νέα δεδομένα ενώ μοναδικές για την Roadster είναι και οι ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών που “ντύνονται” με ελαστικά Michelin Pilot 4S.

Κάτω από το καπό βρίσκεται για άλλη μία φορά ο twin-turbo V12 των 5.2 λίτρων που παράγει 700 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 753 Nm ροπής στις 5.500. Παρά το γεγονός ότι η V12 Vantage Roadster είναι 60 κιλά βαρύτερη από την coupe (ακόμα και με όλες τις ελαφριές επιλογές το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.850 κιλά!), ο πανίσχυρος βενζινοκινητήρας σε συνδυασμό με το αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο της ZF και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που μεγιστοποιεί την πρόσφυση, επιταχύνει το σκληροπυρηνικό cabrio στα 60 μίλια ανά ώρα ή 96 km/h σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0.1 δευτερόλεπτα πιο αργά σε σύγκριση με την coupe ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ίδια, στα 322 km/h. Για την πέδηση φροντίζει ένα τρομερό σύστημα που αποτελείται από carbon-ceramic δίσκους 410 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα και 360 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες στον πίσω ενώ οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η Roadster επωφελείται από τις ίδιες αναβαθμίσεις με την coupe αδερφή της (αυξημένα μετατρόχια, νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση κ.ά.)

Αν μπορούσαμε να εντοπίσουμε ένα πρόβλημα με την Aston Martin V12 Vantage Roadster είναι ότι… δεν μπορούμε να την κάνουμε δική μας. Δεν είναι μονάχα η τιμή της που δεν έχει ανακοινωθεί αλλά λογικά θα πλησιάζει ή θα υπερβαίνει τα €300.000 αλλά και το γεγονός ότι η παραγωγή της περιοριστεί στα 249 αυτοκίνητα και κάθε ένα από αυτά έχει ήδη προπωληθεί.

Prev Post Opel Astra – δημιουργεί την επόμενη, επιτυχημένη, σελίδα στη πορεία της Opel
Next Post Στα $456 εκατομμύρια οι δημοπρασίες την περασμένη εβδομάδα!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook