Νέα Aston Martin V12 Vantage. Κορυφαία!

Νέα Aston Martin V12 Vantage. Κορυφαία!

Αν η απλή Aston Martin Vantage είναι αντίπαλος της απλής Porsche 911, τότε η νέα V12 Vantage έχει βάλει στο στόχαστρο την 911 Turbo S και τα πρώτα νέα είναι ότι η αγγλική εταιρία αναβάθμισε σε τέτοιο βαθμό το “βασικό” μοντέλο της που η σύγκριση ανάμεσα στις δύο είναι πέρα για πέρα ρεαλιστική. Η σημασία και η αξία της τρίτης κατά σειρά V12 Vantage είναι ακόμα μεγαλύτερη όμως, αφού είναι η τελευταία που θα κατασκευάσει η Aston Martin. Τι είναι αυτό που την κάνει ξεχωριστή;

Όλα ξεκινούν από τον twin-turbo V12 με χωρητικότητα 5.2 λίτρων τον οποίον οι μηχανικοί της αγγλικής μάρκας βρήκαν τρόπο να… στριμώξουν κάτω από το καπό. Στην V12 Vantage, ο κινητήρας παράγει 700 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 753 Nm ροπής από τις 1.800 έως τις 6.000 σ.α.λ. παράγοντας ταυτόχρονα έναν από τους καλύτερους ήχους που μπορεί να φτάσει στα αυτιά ενός petrolhead, ακόμα και “φιμωμένος” από τα δύο turbos. Το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο έχει μεταφερθεί αυτούσιο από την standard Vantage με μοναδική διαφορά το νέο λογισμικό που επιτρέπει ταχύτερες αλλαγές και περισσότερη “αλληλεπίδραση με τον οδηγό”, οπότε τα πρώτα 96 km/h έρχονται σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα και η τελική  ταχύτητα αγγίζει τα 322 km/h αλλά η Aston Martin δεν σταμάτησε στην μεταμόσχευση καρδιάς κατά την δημιουργία της V12 Vantage.

Καταρχάς, έχει εφοδιάσει την κορυφαία έκδοση του μικρού sports car της με ένα φαρδύτερο bodykit που αυξάνει το πλάτος του οχήματος κατά 40 χιλιοστά ώστε να… βολευτούν τα αυξημένα μετατρόχια ενώ νέας σχεδίασης είναι οι προφυλακτήρες, η μάσκα (που είναι και κατά 25% μεγαλύτερη για αυξημένη ροή αέρα) και φυσικά, η τεράστια αεροτομή που δεν είναι μονάχα… διακοσμητική καθώς σε συνεργασία με ολόκληρο το πακέτο, φροντίζει για την παραγωγή 204 κιλών downforce στην τελική ταχύτητα της V12 Vantage. Οι αλλαγές δεν έχουν τελειώσει όμως. Στην ανάρτηση, τα ελατήρια είναι κατά 50% σκληρότερα εμπρός και κατά 40% πίσω, οι αντιστρεπτικές είναι κατά 5% πιο σκληρή η εμπρός και 41% πιο μαλακή η πίσω ενώ οι διάφορες ενισχύσεις στο πλαίσιο έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 8%. Νέο είναι και το καλιμπράρισμα του συστήματος διεύθυνσης για πιο “κοφτερές” αντιδράσεις και βελτιωμένη αίσθηση ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από carbon-κεραμικούς δίσκους 410 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και 360 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω.

Για να αντισταθμιστεί το αυξημένο βάρος από την τοποθέτηση του twin-turbo V12 στο εμπρός μέρος δε, η Aston Martin προχώρησε σε διάφορα μέτρα μείωσης της μάζας της Vantage όπως για παράδειγμα τα διάφορα ανθρακονημάτινα μέρη του αμαξώματος, το νέο σύστημα εξάτμισης που είναι κατά 7.2 κιλά ελαφρύτερο, τα προαναφερθέντα carbon-κεραμικά φρένα που μειώνουν κατά 23 κιλά την μη-αναρτώμενη μάζα αλλά και τα νέα καθίσματα που είναι κατά 7.3 κιλά ελαφρύτερα. Όπως καταλαβαίνεις, η νέα Aston Martin V12 Vantage είναι ένα πραγματικό όπλο, από αυτά που χαιρόμαστε που υπάρχουν και απευθύνεται σε λίγους όχι μόνο λόγο της υψηλής τιμής της αλλά και επειδή η εταιρία ανακοίνωσε πως θα κατασκευάσει μόλις 333 αυτοκίνητα! Όποιος προλάβει λοιπόν.

Prev Post Lexus LC Hokkaido Edition. Για λίγους…
Next Post Το Fiat Pulse τώρα και σε Abarth έκδοση.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook