Η Aston Martin DBR22 συνεχίζει την παράδοση των speedsters

Η Aston Martin DBR22 συνεχίζει την παράδοση των speedsters

Οι κατασκευαστές εξωτικών αυτοκινήτων νοσταλγούν συχνά τις εποχές των speedsters και γι’ αυτό λανσάρουν τακτικά υπερ-exclusive, πανάκριβα μοντέλα για τους πελάτες που μοιράζονται την ίδια νοσταλγία. Η Aston Martin για παράδειγμα, είχε λανσάρει την V12 Speedster πίσω στο… μακρινό 2021 αλλά από τότε έχουν περάσει περισσότεροι από 12 μήνες και το τμήμα “Q by Aston Martin” γιορτάζει τα 10 χρόνια λειτουργίας του, οπότε αποφάσισε να λανσάρει την DBR22. Τον “τέλειο εορτασμό” όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η αγγλική μάρκα. Ένα μοντέλο που θα κατασκευαστεί σε 10 μόλις αντίτυπα με το κάθε ένα από αυτά να κοστίζει περισσότερο από 1.5 εκατομμύρια λίρες.

Όπως και με τα υπόλοιπα μοντέλα της Q by Aston Martin έτσι και τώρα, η DBR22 δεν ακολουθεί την πεπατημένη όσον αφορά στο design αλλά αντλεί επιρροές από την DB3S και την DBR1 που κέρδισε το Le Mans το 1959. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του σχεδιασμού της DBR22 μπορούμε αναμφίβολα να αναφέρουμε τα δίδυμα “nacelles” πίσω από τις θέσεις, τη νέα γρίλια με τους ανθρακονημάτινους αεραγωγούς, τις πολυάκτινες ζάντες ελαφρού κράματος και τα νέα φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω. Σε γενικές γραμμές, η νέα δημιουργία του τμήματος Q by Aston Martin είναι φυσικά άμεσα αναγνωρίσιμη ως… Aston Martin αλλά αποστασιοποιείται αισθητά από την τρέχουσα (και όχι μόνο) γκάμα της.

Ανάλογα bespoke είναι και η καμπίνα του αυτοκινήτου με τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς να έχουν χαρίσει στην DBR22 ένα μοναδικό ταμπλό που φιλοξενεί δύο μεγάλες οθόνες με ολόκληρη την καμπίνα να διακοσμείται από άφθονο δέρμα υψηλής ποιότητας και εκτεθειμένα ανθρακονήματα. Από το ίδιο υλικό κατασκευάζονται και τα bucket καθίσματα αλλά η Aston Martin διευκρινίζει ότι το νέο speedster δεν είναι κάποιου είδους “γυμνό αγωνιστικό” συμπληρώνοντας πως είναι εξίσου απολαυστική τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο.

Κάτω από το καπό πάντως, κρύβεται ο γνωστός twin-turbo V12 της αγγλικής μάρκας ο οποίος παράγει αβίαστα 715 άλογα και 753 Nm ροπής τα οποία περνούν στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα μέσω ενός 8-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου. Χάρη σε αυτή τη διαμόρφωση, η DBR22 επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι την τελική ταχύτητα των 319 km/h αν και περισσότερη σημασία από τα απόλυτα νούμερα έχει η αίσθηση που προσφέρει ένα speedster και σε αυτόν τον τομέα, η νέα Aston Martin δεν πιστεύω ότι θα απογοητεύει.

Prev Post Στις 16 Οκτωβρίου η Mercedes EQE SUV.
Next Post Η νέα Porsche 911 GT3 RS ανεβάζει πάλι τον πήχη!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook