VW Tiguan 1.6 TDi R-Line. Εμφάνιση και οικονομία

Η τεράστια ανάπτυξη που σημειώνει η κατηγορία των SUV, οφείλεται κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό και στο ότι πρόκειται για μόδα. Για μία τάση δηλαδή που μπορεί κάποιος να μην την ασπάζεται και να μη του αρέσει, αλλά να οδηγείται σε αυτή, μόνο και μόνο για να είναι επίκαιρος. Πολλοί υποψήφιοι αγοραστές, οι οποίοι είναι λάτρεις των σπορ κατασκευών, ή έστω των σπορτίφ αποχρώσεων, είναι πιθανό να οδηγούνται πλέον στην αγορά ενός SUV μοντέλου, απλώς και μόνο επειδή αυτά είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Εδώ λοιπόν έρχονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να βγάλουν από την αμήχανη και δύσκολη αυτή θέση τους συγκεκριμένους ανθρώπους.

H πλαϊνή του εικόνα είναι μάλλον σεμνή

Δημιουργούν μία πιο σπορ έκδοση του SUV, όπως για παράδειγμα το R-Line Tiguan της δοκιμής μας, και προσφέρουν τη λύση σε όλους όσους θέλουν και να είναι εντός της μόδας αλλά και να μην χάσουν εντελώς τη σπορτίφ εικόνα και άποψη που διέθεταν. Το θέμα είναι λοιπόν πόσο καλά η VW καταφέρνει να ισορροπήσει το μεσαίο της SUV, ανάμεσα σε δύο εντελώς διαφορετικούς οδηγικά κόσμους. Αυτόν της άνεσης και της ήρεμης οικογενειακής μετακίνησης εντός και εκτός δρόμου, που ευαγγελίζεται η κατηγορία των SUV, με αυτόν την απόλαυσης και της έκρισης αδρεναλίνης που μπορεί και προσφέρει ο χώρος των σπορ, εντάξει και των σπορτίφ, κατασκευών.

Όμορφο και σοβαρό το πίσω μέρος του

Εμφανισιακά το έχει

Από τη πρώτη κιόλας ματιά, αυτό το λευκό Tiguan δηλώνει την αισθητική του διαφοροποίηση με τρόπο έντονο μεν σε καμία περίπτωση κραυγαλέο δε. Οι ογκώδεις προφυλακτήρες, η ευμεγέθης μάσκα εμπρός, τα αεροδυναμικά βοηθήματα πέριξ του αμαξώματος, η αεροτομή και ο διαχύτης, αφήνουν έντονα το στίγμα τους στο βλέμα και του πλέον αδιάφορου περί τα αυτοκινητικά τεκταινόμενα. Το λογότυπο R-Line στα πλαϊνά και οι όμορφες, πολύ όμορφες είναι η αλήθεια, ζάντες των 19 ιντσών με τη ματ απόχρωση, έρχονται ως επιβεβαίωση πως οι σχεδιαστές του ήθελαν να προσφέρουν ένα καλαίσθητο και με έντονη προσωπικότητα δημιούργημα, το οποίο θα απέφευγε επιμελώς το κιτς και την κακογουστιά.

Σε μία τέτοια έκδοση, η διαφορετικότητα είναι ζητούμενο και στο εσωτερικό

Αρκετά σεμνό εσωτερικά

Και αν εξωτερικά η έκδοση R-Line δείχνει τη διαφορετικότητά της, στο εσωτερικό οι σχεδιαστές της δεν φρόντισαν να κάνουν το ίδιο, καθώς δύσκολα θα βρείτε διαφορές σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του Tiguan. Ένα διαφορετικό τιμόνι, κάπως πιο σπορ καθίσματα, ίσως και μερικές επενδύσεις αλουμινίου να ήταν ικανές να αλλάξουν την εικόνα, ενός πολύ προσεγμένου και ποιοτικού αλλά ιδιαιτέρως σοβαρού εσωτερικού. Άλλωστε εξ’ορισμού το R-Line απευθύνεται σε νεαρούς ή έστω νεανίζοντες, οι οποίοι αναζητούν λίγο χρώμα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τους. Από εκεί και πέρα οι χώροι για τέσσερις ενήλικες είναι άκρως ικανοποιητικοί, ενώ και ένας πέμπτος δεν θα δυσκολευτεί να βολευτεί. Εξίσου θετικά είναι και τα πράγματα σε ότι αφορά το πορτ μπαγκάζ, καθώς τα 420 λίτρα της χωρητικότητάς του, είναι μία αρκετά καλή τιμή.

Άκρως ικανοποιητικοί οι χώροι για τους επιβάτες

Οριακός μεν, οικονομικός δε

Ο λόγος για τον πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λίτρων με τους 115 ίππους και τα 28.5 κιλά ροπής. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας συνδυαζότανε με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα γινότανε σαφές πως μπορεί σε καμία περίπτωση να μην ήταν σε θέση να προβληματίσει αναρτήσεις και αμάξωμα ή να φτάσει στα όρια της πρόσφυσής τους τροχούς των 19 ιντσών, ωστόσο μετά από 1500 και πλέον χιλιόμετρα σβέλτης οδήγησης σε κάθε κατάσταση, εκτιμάς ιδιαίτερα ότι η μέση κατανάλωση του δεν ανέβηκε από τα 7.3 λτ./100 χλμ.

Οριακός μεν, οικονομικός ως πρός τη κατανάλωση καυσίμου ο πετρελαιοκινητήρας των 1.6 λίτρων

Ξεκούραστο

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, κάναμε με το πετρελαιοκίνητο VW Tiguan R-Line πάνω από 1500 χιλιόμετρα σε εθνική οδό, αστικές μετακινήσεις, και λίγο επαρχιακό δρόμο με στροφές. Η αίσθηση που σου αφήνει είναι ότι πρόκειται για ένα ήρεμο και ξεκούραστο αυτοκίνητο. Ο κινητήρας του δεν σε προδιαθέτει για ανήσυχη οδήγηση, αλλά τα καταφέρνει πολύ καλά στη σβέλτη μετακίνηση χωρίς μάλιστα να έχει υψηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης, παρά τους ευμεγέθεις τροχούς, βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο με αποτέλεσμα το ταξίδι στην εθνική οδό να είναι άνετο και ήρεμο, ακόμη και όταν οι ταχύτητες είναι αρκετά πιο πάνω από το επιτρεπτό.

Μία πιο σπορ εικόνα, στα άνετα κατά τα λοιπά καθίσματα, δεν θα ήταν κακή ιδέα

Εντός πόλης οι διαστάσεις του το καθιστούν ευκολοδήγητο, ενώ η ψηλή θέση οδήγηση και η πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις συμβάλλουν τα μέγιστα στις αστικές μετακινήσεις. Σε δρόμο με στροφές, σχεδόν ποτέ δεν θα φτάσετε στα όρια της πρόσφυσης, καθώς αναρτήσεις, πλαίσιο και τροχοί, είναι σε θέση να διαχειριστούν πολύ μα πάρα πολύ μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Τέλος για εκτός δρόμου συνθήκες, οι ασφάλτινοι 19άρηδες τροχοί και η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός μόνο τροχούς, προφανώς και δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για αναζητήσεις νέων διαδρομών. Όσο για τα 31850 Ευρώ που κοστίζει η πετρελαιοκίνητη R-Line έκδοση των 1.6 λίτρων, μάλλον είναι λογικά, για όσους θέλουν να είναι στη μόδα των SUV, αλλά δεν μπορούν να απαρνηθούν και τις σπορτίφ αποχρώσεις τους.

Με πολύ καλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης παρά τους μεγάλους τροχούς

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Χώροι
  • Κατανάλωση

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Χωρίς αλλαγή το εσωτερικό
  • Οριακός κινητήρας

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1600 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 115
0-100 10.9″
Τελική ταχύτητα 185 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 7.3 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 125 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Πανέμορφες οι ζάντες των 19 ιντσών
Prev Post VW Polo Beats 1.0 TSi 95HP DSG. Προκαλεί τρικυμία στη κατηγορία
Next Post Renault Captur 1.5 DCi 110 PS. Ανανέωση ουσίας
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook