Όπως όλες οι υπόλοιπες εταιρίες, έτσι και η Volvo βρίσκεται στη μέση μίας μεταμόρφωσης. “Χτίζει” μία νέα γκάμα μοντέλων, αμιγώς ηλεκτρικών φυσικά, με έμφαση σε τομείς όπως η ασφάλεια, η βιωσιμότητα και η μείωση των εκπομπών ρύπων εστιάζοντας σε δημοφιλείς κατηγορίες όπως αυτές των SUVs. Όλα καλά και όλα ωραία, καθώς όλα αυτά είναι συνηθισμένα για την σουηδική μάρκα. Η Volvo όμως θέλει να προσθέσει λίγο… αλατοπίπερο στην κατά τα άλλα απολύτως υγιεινή γκάμα της και όταν μιλάμε για καρυκεύματα στη βιομηχανία αυτοκινήτου, μιλάμε φυσικά για sports cars.
“Κάθε μάρκα χρειάζεται λίγα καρυκεύματα που κατά κάποιο τρόπο πιέζουν τα όρια του αυτοκινήτου και πιστεύω ότι η Volvo πρέπει να έχει αυτά τα συμπληρωματικά προϊόντα.“
Τάδε έφη Bjorn Annwall, Chief Operating Officer της Volvo, επί του θέματος. Επί της ουσίας, το υψηλόβαθμο στέλεχος της σουηδικής μάρκας επιβεβαιώνει ότι θα ήταν καλό γι’ αυτήν να έχει ένα “halo” μοντέλο, μία ναυαρχίδα που θα ενσωματώνει το DNA και τα ιδανικά της. Αυτή την περίοδο βέβαια, η Volvo εστιάζει στην δημιουργία μίας πλήρους γκάμας εμπορικών μοντέλων, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ενώ το sports car μπορεί να βρίσκεται στο πίσω μέρος του μυαλού των ιθυνόντων της Volvo, δεν υπάρχουν ακόμα οριστικοποιημένα πλάνα. Δεν έχει οριστικοποιηθεί ούτε καν ο τύπος του sports car, αν θα είναι coupe ή cabriolet ή κάτι άλλο, όπως για παράδειγμα ένα SUV-coupe. Με λίγα λόγια, το sports car που υπαινίσσεται το υψηλόβαθμο στέλεχος της Volvo, δεν έχει πάρει το πράσινο φως ακόμα – υποψιαζόμαστε πως δεν έχει προχωρήσει ουσιαστικά ούτε καν η σχετική μελέτη. Η πρόθεση για το λανσάρισμα ενός εξωτικού Volvo υπάρχει, όσο αντιφατικές και αν ακούγονται οι λέξεις “εξωτικό” και “Volvo” στην ίδια πρόταση, αλλά δυστυχώς ο ρεαλισμός που επιβάλλουν μεγέθη όπως οι όγκοι πωλήσεων, τα κέρδη κλπ είναι αμείλικτος.