Volkswagen: Τα αυτοκίνητα με Μ.Ε.Κ. θα γίνουν πολύ ακριβότερα.

Η Ευρώπη καταβάλει μεγάλη προσπάθεια να γίνει πιο βιώσιμη στο μέλλον και μέρος αυτής της προσπάθειας αφορά στις εκπομπές ρύπων των νέων αυτοκινήτων που (θα) κυκλοφορούν στην ήπειρο. Έχει ήδη καταστρώσει έναν οδικό χάρτη που θα μας οδηγήσει στην έμμεση κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035 αλλά αυτό που μας προβληματίζει περισσότερο ως καταναλωτές στο παρόν και το άμεσο μέλλον είναι η διαρκής αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων. Ήδη τους τελευταίους 12 μήνες τα νέα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει και σύμφωνα με τον επικεφαλής της Volkswagen, Thomas Schafer, η κατάσταση θα γίνει πολύ χειρότερη σύντομα.

Ακόμα περιμένουμε να ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες που σχετίζονται με τον Euro 7 κανονισμό που πρόκειται να τεθεί σε ισχύ για νέα αυτοκίνητα από το 2025 αλλά οι πρώτες προβλέψεις περιγράφουν ένα ζοφερό μέλλον ιδίως για αυτούς που προσανατολίζονται στην αγορά ενός μικρού, προσιτού αυτοκινήτου βενζίνης ή πετρελαίου. Σύμφωνα με τον Schafer λοιπόν, η μέση τιμή ενός νέου αυτοκινήτου με Μ.Ε.Κ. θα αυξηθεί κατά €3.000 με €5.000 λόγω των μετατροπών που πρέπει να ενσωματώσουν οι εταιρίες ώστε αυτά να πληρούν τις νέες προδιαγραφές. Μία τέτοια αύξηση στην τιμή επηρεάζει πολύ περισσότερο mainstream μοντέλα των €15.000-20.000 από ότι τα πολυτελή και πολύ ακριβότερα οχήματα με τον Schafer να δηλώνει χαρακτηριστικά ότι “η εποχή που μπορούσε να αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο για €10.000 θα τελειώσει σύντομα” – Προφανώς αναφέρεται στην αγορά της Γερμανίας καθώς €10.000 δεν αρκούν για ένα καινούριο αυτοκίνητο στην Ελλάδα εδώ και πολύ καιρό.

Να θυμίσουμε ότι γύρω στα μέσα της δεκαετίας έβλεπαν οι κατασκευαστές την εξίσωση των τιμών βενζινοκίνητων/πετρελαιοκίνητων και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά τον τελευταίο καιρό οι περισσότεροι τηρούν σιγή ιχθύος καθώς οι αναταράξεις στην αλυσίδα παραγωγής και κατά συνέπεια, στη βιομηχανία αυτοκινήτου έχουν κάνει την κατάσταση αρκετά πιο απρόβλεπτη. Η ελπίδα στους καταναλωτές όμως ήταν ότι η εξίσωση θα ερχόταν μέσα από την μείωση της τιμής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και όχι από την αύξηση των νέων αυτοκινήτων με Μ.Ε.Κ. καθώς ο οικογενειακός προϋπολογισμός είναι ήδη πολύ πιεσμένος.

Prev Post Ferrari: Μία νέα ιστορία ξεκινά.
Next Post Dacia. Συνεχίζει και το 2022 την ανοδική της τροχιά
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook