Volkswagen ID.7 – Δρομέας μεγάλων αποστάσεων.

Volkswagen ID.7 – Δρομέας μεγάλων αποστάσεων.

Το επόμενο βήμα στην υλοποίηση του πλάνου εξηλεκτρισμού της γκάμας της Volkswagen είναι το ID.7 που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην έκθεση της Σαγκάη πριν λανσαριστεί (και) στην ευρωπαϊκή αγορά το ερχόμενο φθινόπωρο. Ένα μεγάλο, αμιγώς ηλεκτρικό φυσικά, sedan το οποίο θέτει νέα standards όσον αφορά στην απόδοση χάρη στην MEB αρχιτεκτονική και το ολοκαίνουριο κινητήριο σύνολο που χρησιμοποιεί τον APP550 ηλεκτροκινητήρα ανεξαρτήτως μπαταρίας.

Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 286 ίππους και 550 Nm ροπής και έχει βελτιστοποιηθεί αναφορικά με την κατανάλωση ενέργειας προσφέροντας σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη μπαταρία των 86 kWh έως και 700 χιλιόμετρα αυτονομίας αλλά και δυνατότητες φόρτισης έως και 200 kW με τον κατάλληλο φορτιστή. Αυτή είναι η “Pro S” έκδοση αλλά το ID.7 θα είναι διαθέσιμο κατά το λανσάρισμα του και στην “Pro” έκδοση η οποία διαφοροποιείται χάρη στην μικρότερη μπαταρία των 77 kWh, που παρέχει αυτονομία έως 615 χιλιομέτρων και δυνατότητες φόρτισης έως και 170 kW αλλά διατηρεί τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα.

Σε οποιαδήποτε έκδοση, το Volkswagen ID.7 έχει μήκος που πλησιάζει πολύ τα 5 μέτρα με μεταξόνιο που αγγίζει τα 3 μέτρα. Για να έχεις μία τάξη μεγέθους, αρκεί να αναφέρουμε πως το ηλεκτρικό sedan είναι γύρω στα 20 εκατοστά μακρύτερο από την τελευταία γενιά του Passat με την ίδια αύξηση να έχει μεταφερθεί και στο μεταξόνιο με ότι αυτό συνεπάγεται για τους διαθέσιμους χώρους στην καμπίνα. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η γερμανική εταιρία έχει εστιάσει στην αεροδυναμική του οχήματος με αποτέλεσμα ο συντελεστής οπισθέλκουσας να είναι έως και 0.23 ανάλογα με τον εξοπλισμό που επιλέξει ο εκάστοτε πελάτης. Όσον αφορά στο design πάντως, το ID.7 είναι αρκετά συντηρητικό και σε μεγάλο βαθμό ορίζεται από τους στόχους που έχουν τεθεί για την ροή του αέρα γύρω και μέσα από το αμάξωμα.

Σε αντίθεση με το εξωτερικό του ID.7, η καμπίνα του είναι φουτουριστική και ταυτόχρονα μινιμαλιστική. Το ID.7 είναι μάλιστα το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που υιοθετεί το νέο σύστημα λειτουργίας και προβολής. Την παράσταση λοιπόν μπορεί να κλέβει η κεντρική οθόνη αφής 15 ιντσών που τοποθετείται στο ταμπλό αλλά αυτή δεν είναι το μοναδικό highlight. Παρατηρούμε λοιπόν ότι δεν υπάρχει κάποιος μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά μία μικρή οθόνη μπροστά από τον οδηγό που προβάλλει τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες αλλά και ένα σύστημα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας που συμπληρώνει τα κενά χωρίς να αποσπά ούτε το βλέμμα, ούτε την προσοχή του οδηγού. Στοιχεία όπως η ηλεκτροχρωμική πανοραμική ηλιοροφή, τα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, το προηγμένο σύστημα κλιματισμού Climatronic και το premium ηχοσύστημα της Harman Kardon συμπληρώνουν την λίστα εξοπλισμού του νέου Volkswagen ID.7 υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι η εταιρία εστίασε περισσότερο στην πρακτική τεχνολογία και στην δημιουργία ενός εύχρηστου και εργονομικού περιβάλλοντος, φιλικού στην χρήση και στην συμβίωση.

Από το πακέτο δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης όπως η σουίτα “Travel Assist” που έχει την δυνατότητα να αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες αλλά και το “Park Assist Pro” με λειτουργία μνήμης που… θυμάται έως και 50 μέτρα μίας μανούβρας στάθμευσης και μπορεί να την αναπαράγει ακόμα και χωρίς την παρουσία του οδηγού εντός του οχήματος! Σε γενικές γραμμές, το Volkswagen ID.7 μοιάζει να μην είναι μία κενή κίνηση εντυπωσιασμού αλλά ένα ηλεκτρικό sedan με βάθος και ουσία παρά τις πρώτες εντυπώσεις που δημιουργεί το παρουσιαστικό.

Prev Post Η i7 M70 xDrive είναι η ισχυρότερη ηλεκτρική BMW!
Next Post Porsche Cayenne – Ανανεώθηκε και αποκαλύφθηκε
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook