Η Mercedes-AMG σόκαρε τον κόσμο όταν αποφάσισε να αντικαταστήσει τον εμβληματικό twin-turbo V8 της κορυφαίας C-Class με έναν εξηλεκτρισμένο 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα άσχετα αν αυτός αποδείχθηκε ισχυρότερος από τον 8-κύλινδρο προκάτοχο του. Το ίδιο θα συμβεί και στην κορυφαία E-Class αν και οι πληροφορίες που έχουμε προς το παρόν αναφέρουν ότι την θέση του V8 θα πάρει ένας εξηλεκτρισμένος 6-κύλινδρος εν σειρά. Σε κάθε περίπτωση, κάποιοι πιστεύουν ότι αυτές οι εκδοχές των Mercedes-AMG C-Class και E-Class δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις αντίστοιχες BMW M3 και BMW M5 αν μη τι άλλου σε χαρακτήρα και προσωπικότητα οπότε ίσως πρέπει να βρεθεί μία εναλλακτική.
Αμερικανικό μέσο ισχυρίζεται ότι δύο ανεξάρτητες πηγές επιβεβαίωσαν το γεγονός ότι η Mercedes-AMG εξελίσσει τον M177, 4-λιτρο V8 ώστε να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων EU7 για να επιστρέψει στα δύο super-sedans μέχρι το 2026. Να θυμίσουμε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιείται ήδη σε υβριδική μορφή στις GT 63 S E Performance και S63 παράγοντας περισσότερους από 800 ίππους ενώ το ίδιο αμερικανικό μέσο αναφέρει ότι η… μεταμόσχευση του εξηλεκτρισμένου V8 στις C-Class και E-Class δεν απαιτεί σημαντικές επεμβάσεις ούτε στο πλαίσιο, ούτε στο αμάξωμα οπότε στην θεωρία τουλάχιστον είναι τεχνικά εφικτή. Το θέμα είναι αν η AMG θέλει να κάνει αυτό το πισωγύρισμα ή αν θα μείνει πιστή στο πλάνο εξηλεκτρισμού και downsizing που έχει καταστρώσει για το μέλλον. Η λογική λέει ότι η τρέχουσα γενιά των δύο sedans θα συνεχίσει με βελτιώσεις και αναβαθμίσεις πιθανώς μέχρι τις αρχές της επόμενης δεκαετίας οπότε η AMG έχει χρόνο να σκεφτεί τι θέλει να κάνει με τις δικές της εκδόσεις. Υποχώρηση ή πίστη στο πλάνο;