Δεν ξέρω αν έχεις πάρει το μήνυμα. Οι Κινέζοι έχουν φτάσει και ο κόσμος καλά θα κάνει να προσέχει. Όχι εμείς. Όχι οι καταναλωτές. Εμείς (θα) είμαστε οι ωφελημένοι καθώς ο ανταγωνισμός πάντοτε λειτουργεί υπέρ του πελάτη. Όσοι από τους κατασκευαστές όμως πίστευαν ότι είναι αρκετά καλοί ώστε να μην ανησυχούν από την κινέζικη επέλαση θα πληρώσουν ακριβά το τίμημα της ύβρεως τους. Οι Κινέζοι έχουν περάσει στο επόμενο στάδιο και δείχνουν ότι κανείς δεν είναι υπεράνω. Κανείς δεν είναι άτρωτος και οι προτάσεις τους δεν περιορίζονται σε value-for-money περιοχές της αγοράς. Διεκδικούν δάφνες είτε στην αποδοτικότητα, είτε στις επιδόσεις και το τελευταίο παράδειγμα έρχεται από μία εταιρία που οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε από τον χώρο των smartphones και των λεγόμενων consumer electronics: την Xiaomi.
Στα μέσα του καλοκαιριού και με την θερμοκρασία να χτυπάει ακόμα κόκκινο, η Xiaomi αποκάλυψε το SU7 Ultra – την κορυφαία έκδοση του μεσαίου sedan της. Ένα πραγματικό κτήνος με τεράστια φρένα, ένα πρακτικά αγωνιστικό bodykit με χαμηλό splitter, διάφορους αεραγωγούς και μία τεράστια αεροτομή και ένα κινητήριο σύνολο με τρεις ηλεκτροκινητήρες και συνολική ισχύ της τάξης των 1.548 ίππων! Η αρχική αντίδραση του κόσμου μπορεί να ήταν η αυτόματη δυσπιστία που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του εγκεφάλου μας όταν ακούμε για κάτι κινέζικο που τολμά να υπερέχει σε οτιδήποτε των μη-κινέζικων αλλά η Xiaomi δεν ήταν διατεθειμένη να σταματήσει. Περίπου έναν μήνα μετά ανακοίνωσε ότι το SU7 Ultra θα περάσει στην παραγωγή ενώ τώρα και πιο συγκεκριμένα, την ημέρα της επετείου του “Όχι”, έδωσε στη δημοσιότητα το video που αποδεικνύει ότι το πανίσχυρο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της είναι το ταχύτερο 4-θυρο sedan στην περιβόητη Nordschleife του Nurburgring, διαλύοντας το ρεκόρ της Porsche Taycan Turbo GT με χρόνο 6 λεπτών και 46.874 δευτερολέπτων έναντι των 7 λεπτών και 7.55 δευτερολέπτων του γερμανικού ηλεκτρικού.
Ή τουλάχιστον αυτή θα ήταν η ιστορία αν το Xiaomi SU7 Ultra είχε όντως κάνει μία επίσημη προσπάθεια για το ρεκόρ ταχύτερου γύρου. Όπως μπορείς να δεις στο video, το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ξεκάθαρα πρωτότυπο, άνευ ταμπλό ή εσωτερικού γενικότερα ενώ το στάδιο που βρίσκεται το μοντέλο στην εξέλιξη του σε αυτό το σημείο έγινε πέρα για πέρα φανερό όταν γύρω στα 4:10, για περίπου 20 δευτερόλεπτα το πεντάλ του γκαζιού δεν ανταποκρινόταν στις εντολές του οδηγού. Ακόμα και έτσι, ακόμα και σε μία πίστα που είχε αρκετά μεγάλα κομμάτια με βρεγμένο οδόστρωμα, ακόμα και χωρίς να έχει ολοκληρώσει την εξέλιξη του, το Xiaomi SU7 Ultra έδειξε τα δόντια του στον ανταγωνισμό και θέτει σαφέστατη υποψηφιότητα για τον τίτλο του ταχύτερου 4-θυρου sedan στο Nurburgring όταν πραγματοποιήσει την επίσημη προσπάθεια του κάποια στιγμή εντός του 2025!
Να θυμίσουμε ότι το SU7 Ultra επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 1.97 δευτερόλεπτα, στα 200 km/h σε λιγότερο από 6’’, η μέγιστη ταχύτητα του αγγίζει τα 350 km/h ενώ στην εξέλιξη του συμμετέχει και η θρυλική Prodrive. Οι πληροφορίες που έχουμε είναι ότι η τιμή του Xiaomi SU7 Ultra στην Κίνα, όπου θα λανσαριστεί πριν τα τέλη του τρέχοντος έτους, ξεκινά από τα 814.900 yuan που αντιστοιχούν σε κάτι περισσότερο από €105.700 με την τρέχουσα ισοτιμία. Δεν αποκλείεται δε να δούμε το πανίσχυρο, ταχύτατο EV να κυκλοφορεί και εκτός Κίνας αν και ακόμα δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση σχετικά.