Porsche Taycan Turbo GT – Ανεβάζει τον πήχη!

Porsche Taycan Turbo GT – Ανεβάζει τον πήχη!

Πριν από έναν μήνα η Porsche αποκάλυψε στον κόσμο την ανανεωμένη Taycan. Ένα μοντέλο που μπορεί να μην δείχνει ριζικά διαφορετικό από τον προκάτοχο του αλλά κρύβει πληθώρα ουσιαστικών αναβαθμίσεων κάτω από την επιφάνεια και ταυτόχρονα, ένα μοντέλο που μέχρι σήμερα, δεν είχε αποκαλύψει την κορυφαία εκδοχή του. Αυτό συμβαίνει σήμερα με την Taycan Turbo GT η οποία παρότι δεν έχει λανσαριστεί ακόμα στην αγορά, είναι ήδη κάτοχος δύο σημαντικών ρεκόρ καθώς έχει σημειώσει τον ταχύτερο γύρο για ηλεκτρικό όχημα όχι μόνο στην θρυλική Nordschleife του Nurburgring αλλά και στην ιστορική Laguna Seca στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Το ξεκίνημα της ισχυρότερης και ταχύτερης Porsche Taycan είναι ήδη εντυπωσιακό λοιπόν και ακόμα δεν έχεις δει τίποτα.

Τόσο η “βασική” Taycan Turbo GT όσο και η Taycan Turbo GT με το πακέτο Weissach εξοπλίζονται με έναν ισχυρότερο pulse inverter και ως εκ τούτου, αμφότερες προσφέρουν σχεδόν 790 ίππους. Με τη λειτουργία Launch Control ενεργοποιημένη, η απόδοση του συστήματος αυξάνεται (overboost) στα 1.033 άλογα ή έως τα 1.110 σχεδόν, για δύο δευτερόλεπτα, ανάλογα με την μέθοδο μέτρησης της μέγιστης ισχύος. Όποιο νούμερο κι αν διαλέξει κάποιος, η ουσία είναι ότι η Taycan Turbo GT χρειάζεται μόλις 2.3 δευτερόλεπτα για το σπριντ στα 100 km/h ενώ με το πακέτο Weissach ο χρόνος αυτός μειώνεται στα 2.2 δευτερόλεπτα. Το 0-200 km/h δε, ολοκληρώνεται σε μόλις 6.6 δευτερόλεπτα ή 6.4’’ με το πακέτο ενώ την ίδια ώρα που η κορυφαία εκδοχή της Taycan είναι ικανή για αυτού του είδους τις επιδόσεις, η δουλειά που έχει γίνει στην βελτιστοποίηση κάθε συστήματος αποκαλύπτεται και στην αυτονομία που αγγίζει τα 555 χιλιόμετρα στο πρότυπο WLTP.

Η ευρεία χρήση ανθρακονημάτων είχε ως αποτέλεσμα την μείωση του βάρους της Taycan Turbo GT κατά 75 κιλά σε σύγκριση με την απερχόμενο Taycan Turbo S με ότι συνεπάγεται αυτό όχι μόνο στην ταχύτητα σε ευθεία γραμμή αλλά και στον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche “πατάει” στον δρόμο. Standard στην Taycan Turbo GT είναι επίσης το πακέτο dynamics που περιλαμβάνει την ενεργή Porsche Active Ride ανάρτηση με ειδικές ρυθμίσεις για την συγκεκριμένη έκδοση, οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 21 ιντσών που επενδύονται με ελαστικά που εξελίχθηκαν ειδικά για την Turbo GT αλλά και το κεραμικό σύστημα πέδησης που προσφέρει αυξημένη αντοχή στην καταπόνηση και μείωση στη μη-αναρτώμενη μάζα. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν επίσης τα matrix LED φωτιστικά σώματα που μπορούν να αναβαθμιστούν άνευ επιπλέον κόστους σε HD matrix LED στην Taycan Turbo GT ενώ όσον αφορά στο παρουσιαστικό του τρομακτικού γρήγορου ηλεκτρικού, κυριαρχεί το αεροδυναμικά προηγμένο bodykit που αποτελείται από ένα νέο εμπρός spoiler, την ενεργή πίσω αεροτομή και τα πτερύγια που κατευθύνουν τον αέρα εκεί που χρειάζεται.

Όσον αφορά στο πακέτο Weissach που είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στην Taycan, αυτό περιλαμβάνει επιπλέον πτερύγια στο πάτωμα του οχήματος, έναν νέο διαχύτη στο εμπρός μέρος και μία σταθερή αεροτομή στην θέση της ενεργής. Το αποτέλεσμα όλων αυτών των επεμβάσεων είναι 220 κιλά αεροδυναμικά παραγόμενης κάθετης δύναμης αλλά οι μηχανικοί δεν σταμάτησαν εκεί καθώς αφαίρεσαν οτιδήποτε δεν είναι απολύτως απαραίτητο για την χρήση σε πίστα, μειώνοντας το βάρος του ηλεκτρικού μοντέλου κατά 70 ολόκληρα κιλά σε σύγκριση με την στάνταρ Taycan Turbo GT χωρίς το πακέτο Weissach. Στο πίσω μέρος λοιπόν, εκεί όπου βρίσκονται υπό φυσιολογικές συνθήκες τα καθίσματα υπάρχει ένα ανθρακονημάτινο κάλυμμα, το αναλογικό ρολόι του πακέτο Sport Chrono κρίθηκε ως περιττό όπως και τα πατάκια στα πόδια των επιβατών. Το όχημα διαθέτει λιγότερη μόνωση, το Sound Package Plus μειώνει ακόμα περισσότερο το βάρος με ειδικά ηχο/θερμο-μονωτικά κρύσταλλα, τα πίσω ηχεία λάμπουν δια της απουσίας τους ενώ η θύρα φόρτισης, αποκλειστικά στην πλευρά του συνοδηγού πλέον, λειτουργεί χειροκίνητα και όχι ηλεκτρικά! Κάθε γραμμάριο μετράει!

Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μία πολύ εντυπωσιακή δημιουργία – ένα είδος tour de force από πλευράς Porsche που μοιάζει να πετάει το γάντι σε οποιονδήποτε θεωρεί ότι μπορεί να το σηκώσει. Τυχεροί αυτοί που θα την κάνουν δική τους.

Prev Post Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ – Εξηλεκτρισμένη ισχύς!
Next Post Νέο Audi A3, τώρα διαθέσιμο και ως Allstreet
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook