Το Volkswagen ID.Every1 είναι η επιστροφή του Up!

Το Volkswagen ID.Every1 είναι η επιστροφή του Up!

Η πικρή αλήθεια είναι ότι με την στροφή στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης (ενδεχομένως και λίγο νωρίτερα) η Volkswagen έχασε την επαφή με τις ρίζες της. Έπαψε να είναι το αυτοκίνητο του λαού για τον απλούστατο λόγο ότι ο λαός δεν μπορεί να υποστηρίξει ένα σημείο εισόδου στα ηλεκτρικά της τάξης των €35.900 που κοστίζει το πιο προσιτό ή αν προτιμάς, λιγότερο ακριβό αμιγώς ηλεκτρικό της γερμανικής μάρκας. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι η τεχνολογία δεν είναι φθηνή σε αυτό το σημείο αλλά δυστυχώς για την Volkswagen, αυτό δεν είναι πρόβλημα του πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, η Volkswagen έχει κάνει κινήσεις και παρά το γεγονός ότι αυτές δεν θα μετουσιωθούν σε κάποιο μοντέλο παραγωγής εντός του 2025, έχει σκίτσα να μας δείξει για να μας ανοίξει η όρεξη. Όπως αυτό για τον Βενιαμίν της οικογένειας, τον πνευματικό διάδοχο του Up, το ID.Every1 όπως είναι γνωστό σε αυτό το σημείο.

Το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί επίσημα τον επόμενο μήνα αλλά η Volkswagen συνεχίζει την καμπάνια teaser που ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες και δίνει στην δημοσιότητα δύο σκίτσα που δείχνουν ξεκάθαρα την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθεί όσον αφορά στο design του επερχόμενου μοντέλου. Δείχνουν το τετραγωνισμένο σχήμα του, τα αρκετά κάθετα άκρα του, τα τονισμένα φτερά και τη νέα υπογραφή στα εμπρός LED φωτιστικά σώματα. Όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα για οποιουδήποτε είδους αποκαλύψεις πέραν του γεγονότος ότι το ID.1, όπως πιστεύουμε ότι θα ονομαστεί όταν λανσαριστεί στην αγορά, θα βασίζεται στην “Entry” εκδοχή της MEB αρχιτεκτονικής του ομίλου Volkswagen αλλά ο επικεφαλής τεχνικής εξέλιξης  της εταιρίας, Kai Grunitz δήλωσε ότι η χρήση του ID.1 δεν θα διαφέρει πολύ από αυτήν ενός Up με ότι αυτό συνεπάγεται τόσο για τους ηλεκτροκινητήρες όσο και για την μπαταρία με την οποία θα εξοπλίζεται.

Πρωτεύον στόχος για το entry-level ηλεκτρικό της Volkswagen άλλωστε δεν είναι ούτε οι επιδόσεις, η υπερ-ταχεία φόρτιση, ούτε να κάνει το Βερολίνο-Βαρσοβία με ένα γέμισμα. Στόχος είναι να προσφέρει ποιότητα σε προσιτή τιμή και να είναι βιώσιμο οικονομικά γι’ αυτό η εταιρία προσανατολίζεται σε μία αρχική τιμή της τάξης των €20.000. Στόχος είναι να προσελκύσουν τους νέους αγοραστές που θα αγοράσουν το πρώτο τους Volkswagen (βλ. ID.1) σε μικρή ηλικία και δεν θα κοιτάξουν σε άλλη μάρκα όταν έρθει η ώρα ή η ανάγκη να το αντικαταστήσουν με κάποιο μεγαλύτερο. Γιατί ναι μεν τα μεγάλα μοντέλα χαρίζουν στις εταιρίες μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους αλλά τα μικρά είναι αυτά που δίνουν τους όγκους πωλήσεων και “χτίζουν” brand loyalty – την αφοσίωση στην μάρκα δηλαδή.

Prev Post Το Toyota RAV4 εκθρόνισε το Ford F-150 έπειτα από σχεδόν 50 χρόνια!
Next Post Οριστικό τέλος στις συνομιλίες Honda-Nissan – Τι έφταιξε;
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook