Το νέο Renault 5 αποκαλύπτεται!

Το νέο Renault 5 αποκαλύπτεται!

Το χαζέψαμε ως πρωτότυπο με την ελπίδα να περάσει στην παραγωγή. Μάθαμε ότι θα περάσει τελικά στην παραγωγή και ενθουσιαστήκαμε. Είδαμε το όραμα της εταιρίας για μία πραγματικά θηριώδη έκδοση και ελπίζουμε ακόμα να πάρει το πράσινο φως. Είδαμε τα πρώτα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της έκδοσης παραγωγής και ενημερωθήκαμε για το γεγονός ότι αυτή θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της τον Φεβρουάριο του 2024. Τώρα, έφτασε επιτέλους η ώρα να ρίξουμε μία κλεφτή ματιά στο Renault 5, όπως αυτό θα λανσαριστεί το ερχόμενο έτος.

Η Renault επέλεξε να μας δείξει μερικά στοιχεία του Renault 5 και αυτά ακριβώς τα στοιχεία μας δείχνουν το εύρος των αλλαγών που θα έχει η έκδοση παραγωγής σε σύγκριση με το πρωτότυπο. Ευτυχώς το εύρος είναι πολύ μικρό και αυτό αποδεικνύει τόσο την επιτυχία του αρχικού σχεδίου όσο και την τόλμη της γαλλικής εταιρίας να περάσει στην παραγωγή ένα τόσο ρετρό και ταυτόχρονα τόσο φουτουριστικό design. Η Renault μας δείχνει για παράδειγμα τα εμπρός φωτιστικά σώματα και διαπιστώνουμε ότι είναι ελαφρώς πιο… στρογγυλεμένα και πως φιλοξενούν πιο συμβατικά LED στοιχεία.

Στο πίσω μέρος δε, το κενό ανάμεσα στο πάνω και το κάτω τμήμα είναι μεγαλύτερο απ’ ότι στο πρωτότυπο και η ενιαία μπάρα LED που κάλυπτε σχεδόν ολόκληρο το πλάτος του οχήματος έχει αντικατασταθεί από ένα μαύρο διακοσμητικό που λειτουργεί και ως φόντο για το έντονα στιλιζαρισμένο “5”. Το πιο εντυπωσιακό όμως στοιχείο του νέου Renault 5 βρίσκεται στο καπό και παίρνει τη μορφή ενός πάνελ που προβάλει το φορτίο της μπαταρίας φωτίζοντας σταδιακά ένα “5”!

Παράλληλα, η γαλλική εταιρία επιβεβαίωσε ότι το μήκους 3.92 μέτρων ηλεκτρικό hatchback θα εξοπλίζεται με μία μπαταρία 52 kWh η οποία θα προσφέρει αυτονομία της τάξης των 400 χιλιομέτρων καλύπτοντας την συντριπτική πλειοψηφία των καθημερινών αναγκών του μέσου… αστού. Αργότερα θα προστεθεί στην γκάμα και μία μικρότερη, 40 kWh για εκείνους που είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν μέρος της εμβέλειας για μικρότερο βάρος και χαμηλότερο κόστος. Το Renault 5 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα κάνει χρήση της νέας AmpR Small αρχιτεκτονικής (γνωστής μέχρι τώρα ως CMF-B EV) και θα εξοπλίζεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, μία επιλογή που συνήθως εντοπίζεται σε μεγαλύτερα ή/και πιο premium μοντέλα ενώ υπερπλήρες θα είναι το νέο “5” και στον τομέα της τεχνολογίας όντας το πρώτο μοντέλο παραγωγής που προσφέρει V2G (Vehicle-to-Grid) τεχνολογία που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παρέχει ενέργεια στο δίκτυο – αρχικά μονάχα στην Γαλλία και την Γερμανία. Όλα αυτά με τιμή που θα ξεκινά από τα €25.000 περίπου, όσο και ένα τυπικό υβριδικό του B-segment.

Prev Post Με crossover επιρροές το νέο Nissan Leaf
Next Post Επιτέλους, το Tesla Cybertruck είναι έτοιμο!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook