Το δεύτερο μοντέλο που παρουσίασε η Lexus στο φετινό Japan Mobility Show ονομάζεται LF-ZL και παίρνει τη μορφή ενός γιγαντιαίου SUV που υιοθετεί την τελευταία εκδοχή της σχεδιαστικής γλώσσας της ιαπωνικής μάρκας, την τελευταία λέξη της τεχνολογίας τόσο σε επίπεδο hardware όσο και σε επίπεδο λογισμικού καθώς και ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο πολυτέλειας όπως αρμόζει σε μία ναυαρχίδα.
Το LF-ZL έχει μήκος 5.3 μέτρων που το καθιστά μεγαλύτερο ακόμα και από το LM ενώ το πλάτος του αγγίζει τα 2.2 μέτρα και το ύψος του τα 1.7 μέτρα. Αντάξιο αυτών των αριθμών, το μεταξόνιο του είναι της τάξης των 3.35 μέτρων με ότι αυτό συνεπάγεται για τους χώρους που απολαμβάνουν τόσο οι επιβάτες όσο και οι αποσκευές τους. Στην βάση του τεράστιου SUV βρίσκεται μία νέα, αρθρωτή αρχιτεκτονική που σύμφωνα με την Toyota από την οποία την δανείζεται, έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει έναν υψηλό βαθμό ευελιξίας για το μέγεθος, το σχήμα και την διαμόρφωση του κινητήριου συνόλου με το οποίο εξοπλίζεται το εκάστοτε μοντέλο και ο τρόπος με τον οποίο το καταφέρνει αυτό είναι ιδιαίτερα ευφυής. Το όχημα “χωρίζεται” σε τρία κομμάτι (εμπρός, κέντρο και πίσω) ενώ η νέα διαδικασία παραγωγής με την τεχνολογία gigacasting χαρίζει την ελευθερία… επιλογής του στιλ αμαξώματος. Σαν να μην έφταναν αυτά, τα οχήματα θα κατασκευάζονται σε μία “αυτόνομη” γραμμή παραγωγής πάνω στην οποία θα κινούνται αυτόματα από τον έναν σταθμό συναρμολόγησης στον επόμενη, χρησιμοποιώντας την μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρια τους.
Σχεδιαστικά, το Lexus LF-ZL είναι άμεσα αναγνωρίσιμο καθώς διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά της ιαπωνικής μάρκας αλλά ταυτόχρονα, διαθέτει τα δικά του ιδιαίτερα στοιχεία όπως την ανασχεδιασμένη γρίλια για παράδειγμα. Εντύπωση προκαλεί και η οριζόντια… διχοτόμηση του design με το άνω μέρος του οχήματος να είναι πιο στρογγυλεμένο και το κάτω να έχει περισσότερες ευθείες και γωνίες. Ακόμα πιο φουτουριστικό από το αμάξωμα είναι το εσωτερικό, στο οποίο αποκτάει κανείς πρόσβαση είτε μέσω των μεγάλων, συμβατικών εμπρός θυρών είτε μέσω των ακόμα μεγαλύτερων, συρόμενων πίσω. Όπως και στο LF-ZC, έτσι και εδώ, το τιμόνι έχει αντικατασταθεί από ένα yoke με δύο οθόνες εκατέρωθεν του και μία τεράστια οθόνη αφής που εκτείνεται από το κέντρο του ταμπλό μέχρι και ολόκληρη την πλευρά του συνοδηγού. Οι δύο μεμονωμένες θέσεις για τους πίσω επιβάτες παίρνουν την μορφή μεγάλων και άνετων πολυθρόνων με ενσωματωμένα υποπόδια ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην δημιουργία μίας απόλυτα εξατομικευμένης εμπειρίας τονίζοντας τον premium χαρακτήρα του μεγάλου SUV.
Σε αυτό το σημείο δεν έχουμε απολύτως καμία πληροφορία σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Lexus LF-ZL και όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους πρωτότυπα, ακόμα και να είχαμε μικρή σημασία θα είχε. Το νέο πρωτότυπο της Lexus δεν θα περάσει στην παραγωγή στο προσεχές μέλλον. Δεν διευκρινίζεται αν θα περάσει στην παραγωγή γενικά. Ακόμα και να μην περάσει αυτούσιο, στοιχεία του σίγουρα θα διανθίσουν μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας. Ο χρόνος μόνο θα αποκαλύψει τις προθέσεις της Lexus σχετικά με το δεύτερο πρωτότυπο του Japan Mobility Show.