Το Honda Prelude έρχεται Ευρώπη ως υβριδικό!

Το Honda Prelude έρχεται Ευρώπη ως υβριδικό!

Αν ρωτήσει κανείς 10 μεγαλοστελέχη εταιριών, κατά προτίμηση από το οικονομικό τμήμα τους, περισσότεροι από τους μισούς θα σου πούνε ότι τα coupe, όπως το Honda Prelude, δεν έχουν μέλλον. Δεν είναι επιχειρηματικά βιώσιμα, δεν έχουν μεγάλο target group, είναι υπερβολικά εξειδικευμένο ως προϊόν το οποίο δεν μπορεί να βρει χώρο σε μία αγορά που κατακλύζεται από SUV. Ευτυχώς που υπάρχουν μάρκες που διαφωνούν και μία από αυτές είναι η Honda η οποία πριν από 10 μήνες περίπου παρουσίασε στον κόσμο το ολοκαίνουριο Prelude. Ένα μοντέλο που σημαίνει την επιστροφή ενός εκ των πλέον ιστορικών και εμβληματικών ονομάτων όχι μόνο στην οικογένεια της Honda αλλά και στην Ευρώπη, 45 χρόνια μετά την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του πρώτου Prelude.

Το πρώτο νέο που αξίζει και αναφέρουμε είναι ότι ενώ τον περασμένο Οκτώβριο πιστεύαμε όλοι πως το νέο Honda Prelude θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, η ιαπωνική εταιρία επιβεβαίωσε ότι κάτι τέτοιο απλά δεν ισχύει. Το Prelude θα είναι υβριδικό και όπως ήδη γνωρίζουμε δεν θα έχει τον χαρακτήρα ενός σκληροπυρηνικού sports car αλλά ενός ώριμου, άνετου και πρακτικού grand tourer – ίσως αυτή να είναι μία απόφαση που συνδέεται και με την διεύρυνση του target group, δεν γνωρίζουμε. Όπως δεν γνωρίζουμε και περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Prelude καθώς η Honda δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημο ακόμα. Η ιαπωνική εταιρία στοχεύει στο λανσάρισμα του νέου μοντέλου κάποια στιγμή γύρω στα μέσα της δεκαετίας που αυθαίρετα θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε ως 2025-26. Ενός μοντέλου που σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρίας, Toshihiro Mibe, “ενσωματώνει την αμετάβλητη σπορ φιλοσοφία” της Honda παρότι δεν είναι αδιαπραγμάτευτα σκληροπυρηνικό και αυτή η σπορ φιλοσοφία είναι ακόμα πιο εμφανής με το εντυπωσιακό κόκκινο χρώμα του αμαξώματος που συνδυάζεται με τις μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος, τα φιμέ κρύσταλλα και τις επίσης κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης της Brembo.

Και να σκεφτεί ότι όλα αυτά, όπου “αυτά” το υβριδικό κινητήριο σύνολο αγνώστων χαρακτηριστικών του Prelude ξεκίνησαν 25 χρόνια πριν με το ταπεινό αλλά πρωτοποριακό Insight. Τέσσερα χρόνια μετά το ντεμπούτο του Insight η Honda λάνσαρε το Civic IMA με έναν 1300άρη i-VTEC βενζινοκινητήρα που συνδυαζόταν με έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων και ένα κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων ενώ 7 χρόνια μετά από αυτό, ήρθε το CR-Z που δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι ήταν μπροστά από την εποχή του. Το 2011 ήταν η χρονιά του Jazz Hybrid που εκμεταλλευόταν τις compact διαστάσεις του Honda IMA υβριδικού συστήματος για να προσφέρει μεγαλύτερους χώρους και περισσότερη πρακτικότητα ενώ το 2016 ζήσαμε την αναβίωση του NSX με το πιο προηγμένο υβριδικό σύστημα τετρακίνησης εκείνη την εποχή στην κατηγορία των supercars. Σήμερα, η γκάμα της Honda είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη με το Jazz, το Civic, το HR-V, το ZR-V και το CR-V να είναι διαθέσιμα με το e:HEV κινητήριο σύνολο της ιαπωνικής μάρκας. Σε αυτά περιμένουμε με ανυπομονησία να προστεθεί στο προσεχές μέλλον και το ολοκαίνουριο Honda Prelude.

Prev Post Εργοστάσιο στην Τουρκία ετοιμάζει η BYD
Next Post Ford Pro – Με κορυφαίες διακρίσεις ασφάλειας τρία επαγγελματικά μοντέλα
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook