Η Honda επιφύλασσε μία έκπληξη για εμάς στο φετινό Japan Mobility Show. Χωρίς να έχει διαρρεύσει τίποτα στον τύπο, η ιαπωνική εταιρία σχεδίασε και εξέλιξε το Prelude Concept που επαναφέρει στο προσκήνιο ένα θρυλικό όνομα. Ένα όνομα με ρίζες που φτάνουν μέχρι το 1978 και περιλαμβάνει 5 διαφορετικές γενιές οχημάτων, με την τελευταία εξ αυτών να παρουσιάζεται το 1996. Η παραγωγή αυτής σταμάτησε στα τέλη του 2001 και 22 χρόνια μετά, ο κόσμος είχε εγκαταλείψει την ιδέα ενός νέο Prelude που θα συνέχιζε την παράδοση. Η Honda όμως είχε άλλες, πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες και το concept που παρουσιάστηκε στο Τόκιο είναι μονάχα μία πρόγευση.
Το Prelude Concept είναι ένα εντυπωσιακό coupe με σχεδιασμό που ενσωματώνει την τελευταία εκδοχή της σχεδιαστικής ταυτότητας της ιαπωνικής εταιρίας και ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο (και όχι αμιγώς ηλεκτρικό όπως είχε αρχικά κυκλοφορήσει) για το οποίο δεν γνωρίζουμε περισσότερες πληροφορίες. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, περισσότερες πληροφορίες δεν έχουμε γενικά για το νέο πρωτότυπο της Honda – ξέρουμε ότι βλέπουμε και δυστυχώς, ακόμα και οι φωτογραφίες είναι ελάχιστες καθώς δεν έχουμε εικόνα ούτε καν από την καμπίνα. Ευτυχώς, ο επικεφαλής μηχανικός για τα μεγάλα projects, όπως ονομάζεται το τμήμα που μας έδωσε το νέο Prelude, Tomoyuki Yamagami, έδωσε συνέντευξη σε αυστραλιανό μέσο αποκαλύπτοντας κάποιες, λίγες, πολύ βασικές πληροφορίες σχετικά με το επερχόμενο μοντέλο.
Καταρχάς, ο Yamagami-san δήλωσε ότι το Honda Prelude εξελίσσεται με στόχο να λανσαριστεί στην αγορά γύρω στα μέσα της δεκαετίας, τονίζοντας ότι εξελίσσεται ως παγκόσμιο μοντέλο χωρίς όμως να διευκρινίζει τις αγορές στις οποίες θα είναι διαθέσιμο – η Ιαπωνία και οι Η.Π.Α. συγκαταλέγονται σίγουρα στη λίστα αλλά από εκεί και πέρα… άγνωστο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο χαρακτήρας του νέου Prelude δεν θα είναι αυτός ενός σκληροπυρηνικού sports car. Ακόμα και με το βασικό υβριδικό κινητήριο σύνολο ενός Civic e:HEV για παράδειγμα, το Prelude θα ήταν σε θέση να προσφέρει επιδόσεις ανάλογες ενός Toyota 86 ή ενός Mazda MX-5. Το Prelude όμως δεν θα έχει καμία σχέση με αυτού του είδους τα οχήματα καθώς ο Yamagami-san υπονοεί ένα πιο πρακτικό, πιο άνετο και εν γένει, πιο… ώριμο στιλ οχήματος. Ένα είδος grand tourer που ναι, μπορεί να στρίψει αλλά δεν είναι το αυτοκίνητο που προορίζεται για την πίστα. Ο Yamagami επιβεβαίωσε επίσης ότι το Prelude θα είναι 4-θέσιο αν και με την κλίση που έχει η οροφή υποψιαζόμαστε ότι δεν είναι ένα καθαρόαιμο 4-θεσιο αλλά περισσότερο ένα 2+2, με τις πίσω θέσεις να προορίζονται για παιδιά ή για ενήλικες αποκλειστικά για σύντομες διαδρομές. Όπως και να έχει, το Honda Prelude Concept ήταν ένας από τους αναπάντεχους σταρ του Japan Mobility Show και περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε πώς θα εξελιχθεί.