Άλλο ένα muscle car εγκαταλείπει την σκηνή. Μετά την εκκωφαντική ανακοίνωση της αποχώρησης του Dodge Challenger στα τέλη του τρέχοντος έτους, η Chevrolet έκανε γνωστό ότι η παραγωγή της 6ης γενιάς της Camaro θα τερματιστεί σύντομα και προς το παρόν τουλάχιστον, δεν υπάρχει κάποιος αντικαταστάτης για να πάρει την σκυτάλη. Έπειτα από 9 χρόνια, πουλώντας περισσότερα από 72.000 αυτοκίνητα την πρώτη πλήρη χρονιά της στην αγορά, η 6η γενιά της Camaro αποχαιρετά χωρίς να έχει καταφέρει να επιτύχει τα επίπεδα δημοτικότητας του προκατόχου της που έσπασε το φράγμα των 80.000 αυτοκινήτων 5 διαφορετικές χρονιές, αλλά αυτό δεν κάνει ευκολότερο το αντίο.
Η Chevrolet σκοπεύει να αποχαιρετίσει το εμβληματικό muscle car της με μία ειδική, “Collectors Edition” έκδοση για την οποία θα αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες στο προσεχές μέλλον αλλά επιβεβαίωσε ότι ο κύκλος της 6ης γενιάς θα ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο του 2024, όταν τα τελευταία παραδείγματα κυλίσουν τους τροχούς τους στο Lansing Grand River Assembly Plant. Η αμερικανική εταιρία προσπαθεί πάντως να καθησυχάσει τους φίλους της Camaro τονίζοντας ότι “αυτό δεν είναι το τέλος για αυτή την ιστορία”. Είναι σαφές λοιπόν ότι η Chevrolet έχει πλάνα για την συνέχιση του ονόματος “Camaro” στο μέλλον αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμη να ανακοινώσει αυτά τα πλάνα ή έστω να δώσει κάποιο στοιχείο σχετικά με την κατεύθυνση που θα κινηθεί για τον άμεσο ή έμμεσο αντικαταστάτη.
Έχουν κυκλοφορήσει φήμες που κάνουν λόγο για τη μεταμόρφωση της Camaro σε SUV, όπως έκανε η Ford με την Mustang Mach-E, ή σε sedan ενώ άλλες πηγές αναφέρουν πως η Chevrolet σκοπεύει να δημιουργήσει μία ολόκληρη οικογένεια οχημάτων η οποία θα χρησιμοποιεί το ίδιο όνομα. Το μόνο σίγουρο είναι πως όποια μορφή κι αν πάρει η επόμενη γενιά της Camaro, θα ενσωματώνει την τεχνολογία του εξηλεκτρισμού είτε με υβριδικά κινητήρια σύνολα, είτε ως αμιγώς ηλεκτρική. Όπως σίγουρο είναι το γεγονός ότι για τα επόμενα χρόνια τουλάχιστον, η Ford Mustang θα παίζει μόνη της στην κατηγορία των muscle cars…