Νέα Ford Mustang – Παράδοση και τεχνολογία σε αρμονία!

Νέα Ford Mustang – Παράδοση και τεχνολογία σε αρμονία!

Αυτή είναι η νέα Ford Mustang. Η 7η και ενδεχομένως τελευταία γενιά του εμβληματικού αμερικανικού muscle car, τουλάχιστον στην κλασική βενζινοκίνητη εκδοχή που έχουμε συνηθίσει. Το επόμενο κεφάλαιο σε μία ιστορία που συνεχίζεται εδώ και 58 χρόνια και ένα κεφάλαιο που μοιάζει πολύ με το προηγούμενο αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική καθώς η νέα Mustang μπορεί να μην έχει αλλάξει δραστικά στην επιφάνεια αλλά κάτω από αυτήν υπάρχει νέα τεχνολογία.

Για την 7η γενιά της Mustang η Ford επέλεξε να χρησιμοποιήσει μία ανανεωμένη εκδοχή της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής ενώ τα κινητήρια σύνολα που θα είναι διαθέσιμα περιλαμβάνουν όπως και πριν τον 4-κύλινδρο EcoBoost των 2.3 λίτρων και τον ατμοσφαιρικό, “Coyote” V8 των 5.0 λίτρων. Όπως είπαμε όμως, τα φαινόμενα απατούν καθώς η Ford τονίζει πως ο μικρότερος εκ των δύο κινητήρων είναι ολοκαίνουριος ενώ ο μεγαλύτερος ανήκει στην 4η γενιά της οικογένειας “Coyote” και μεταξύ άλλων διαθέτει δύο εισαγωγές αέρα και δύο πεταλούδες εισαγωγής. Όπως συνήθως, η Ford δεν μας κάνει τη χάρη να αποκαλύψει τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο κινητήρων οπότε η ιπποδύναμη, η ροπή, η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων τους θα γίνουν γνωστές αργότερα αλλά ξέρουμε πως ο 4-κύλινδρος EcoBoost θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της αμερικανικής εταιρίας αφού μόλις το 10% των πελατών επέλεξε το μηχανικό κιβώτιο με αυτόν τον κινητήρα στην προηγούμενη γενιά, ενώ ο 5-λιτρος V8 θα προσφέρεται τόσο με  το αυτόματο κιβώτιο όσο και με το 6-τάχυτο χειροκίνητο αφού το αντίστοιχο ποσοστό για αυτόν τον συνδυασμό άγγιζε το 40% στην προηγούμενη γενιά.

Όσον αφορά στο design, θα αφήσουμε την όποια κριτική σε εσένα, αναφέροντας απλά το γεγονός ότι αποτελεί εξέλιξη του προκατόχου με λίγο πιο αυστηρές γραμμές, νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και μικρές τροποποιήσεις σε ολόκληρο το αμάξωμα. Αυτό που αξίζει να σημειώσουμε είναι πως με τη νέα γενιά η Ford δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο “customization” προσφέροντας 12 διαφορετικά σχέδια για τις ζάντες ελαφρού κράματος, διάφορα χρώματα για τις δαγκάνες του συστήματος πέδησης της Brembo στο Performance Pack και φυσικά, την γνωστή πλούσια παλέτα χρωμάτων που έχουμε συνηθίσει από την απερχόμενη γενιά. Διαθέσιμο είναι και το πακέτο “Bronze Design Series” που αποτελεί μία ευχάριστη από το… σοβαρό μαύρο που επιλέγουν να προσφέρουν όλοι οι κατασκευαστές.

Η κατάσταση είναι πολύ διαφορετική στην καμπίνα και δεν αναφερόμαστε μονάχα στο νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος ή στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.4 ιντσών που συνδυάζεται με μία οθόνη αφής 13.2 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η Ford εστίασε στην βελτίωση της ποιότητας της καμπίνας και την έντυσε με νέα υλικά και νέες υφές ενώ διαθέσιμες είναι πολλαπλές επιλογές τόσο αναφορικά με τις επενδύσεις όσο και με τους χρωματικούς συνδυασμούς. Το σύστημα infotainment είναι το SYNC 4 αλλά στη νέα Mustang έχει συνδυαστεί με την Unreal Engine παρέχοντας εξαιρετικά γραφικά και εντυπωσιακά animations ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων που είναι πλέον εφικτή με το νέο σύστημα. Άξιο αναφοράς ως… ιδιαιτερότητα είναι και το λεγόμενο “drift brake” που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τον Vaughn Gittin Jr και παίρνει τη μορφή ενός παραδοσιακού χειρόφρενου αλλά επί της ουσίας είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα που βοηθά στην αποσταθεροποίηση του πίσω άξονα για την έναρξη μίας ελεγχόμενης πλαγιολίσθησης (αποκλειστικά στο Track mode). Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε στο προσεχές μέλλον καθώς το λανσάρισμα της νέας Ford Mustang στην αγορά θα γίνει εντός του 2023.

Prev Post Η Ford Mustang επιστρέφει στο Le Mans
Next Post Η Opel “ανασταίνει” το GSe!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook