Το Tokyo Auto Salon είναι σαν μία πιο ανεπίσημη εκδοχή του Japan Mobility Show. Πιο χαλαροί οι κατασκευαστές έχουν την ευκαιρία να δείξουν κάποιες πιο… αντισυμβατικές δημιουργίες τους σε ένα κοινό που τις περιμένει με πιο χαλαρή διάθεση. Το κλίμα είναι λιγότερο αυστηρό, για τα ιαπωνικά δεδομένα τουλάχιστον και αυτό έχει ως αποτέλεσμα μοντέλα όπως το πρωτότυπο Suzuki Super Carry που ήδη κλέβει τις εντυπώσεις όχι με την τεράστια ιπποδύναμη του, όχι με την επιθετική εμφάνιση και όχι με τις off-road δυνατότητες του αλλά εκμεταλλευόμενο το μικρό του μέγεθος και την “μικρομέγαλη” εμφάνιση.
Οι ψυχολόγοι θα έχουν να πούνε κάτι περισσότερο για τους λόγους που μας ελκύουν μικρά σε δέμας οχήματα που “ντύνονται” σαν μεγάλα αλλά στην προκειμένη περίπτωση είναι γεγονός. Το Super Carry Mountain Trail concept είναι ένα όχημα για ανθρώπους με ενεργό lifestyle που τους αρέσει η εξοχή και οι βόλτες σε δύσβατες περιοχές και σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία, εκφράζει τη νέα άποψη ότι τα επαγγελματικά οχήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε περισσότερες δραστηριότητες από αυτές που επιβάλλει στην θεωρία ο χαρακτηρισμός “επαγγελματικά”. Το Suzuki Super Carry λοιπόν είναι business και το Mountain Trail concept είναι fun…
Η Suzuki δεν αναφέρει αναλυτικά τις παρεμβάσεις που μεταμορφώνουν το βασικό μοντέλο και πιο συγκεκριμένα, την extended cab εκδοχή του στο πρωτότυπο που πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στο Tokyo Auto Salon αλλά δεν χρειάζεται ιδιαίτερη παρατηρητικότητα για να τις διακρίνει κάποιος. Στο εμπρός μέρος για παράδειγμα, παρατηρούμε το μεταλλικό προστατευτικό στο κάτω μέρος, τα επιπλέον φώτα πάνω από το παρμπρίζ και το μικρό βίντσι που σε συνδυασμό με τους γάντζους προσφέρουν μία λύση ανάγκης για τις περιπτώσεις που τα πράγματα δυσκολέψουν υπερβολικά. Ξεχωρίζουμε επίσης τον μεταλλικό εξωσκελετό που παρέχει επιπλέον προστασία αλλά και τις νέες… πόρτες που δεν είναι τίποτα παραπάνω από τρεις μεταλλικές μπάρες. Ενώ δεν έχουμε καλή οπτική του πίσω μέρους (φαίνεται μονάχα το σωληνωτό πλαίσιο της καρότσας και κάποιες βασικές προμήθειες που παίρνουν τη μορφή ενός επιπλέον ντεπόζιτου βενζίνης και μίας ρεζέρβας), οι νέες πόρτες μας επιτρέπουν να ρίξουμε μία ματιά στην καμπίνα όπου τα βασικά καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από bucket με νέες ζώνες ασφαλείας.
Η ιαπωνική μάρκα δεν αναφέρει περισσότερες πληροφορίες ούτε για τα μηχανικά του λιλιπούτειου θηρίου αλλά όπως και να έχει, ο συγκεκριμένος τομέας δεν επιτρέπει και πολλές αποκλίσεις από το αρχικό πλάνο. Αρκεί να σου πω ότι η βασική έκδοση του Suzuki Super Carry κινείται χάρη σε έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 660 κ.εκ. (λόγω των περιορισμών της kei κατηγορίας) που δεν προσφέρει περισσότερα από 50 άλογα και 60 Nm ροπής. Μπορεί να μην είναι πολλά αλλά το Super Carry παρέχει την δυνατότητα αναβάθμισης της πρόσφυσης με ένα σύστημα τετρακίνησης που συνδυάζεται και με κοντές σχέσεις ή ακόμα και ένα μπλοκέ διαφορικό για τα σενάρια που απαιτείται προσπάθεια για να ξεμπλέξεις. Φυσικά, η Suzuki δηλώνει ότι το Mountain Trail concept δεν προορίζεται για την παραγωγή αλλά ακόμα και να είχε κάθε πρόθεση να του δώσει το πράσινο φως, ένα τέτοιο όχημα δύσκολα περνά τα σύνορα της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου…