Ξεπούλησε σε μερικές ώρες το Citroen My Ami Buggy!

Ξεπούλησε σε μερικές ώρες το Citroen My Ami Buggy!

Ποιος μπορεί να κοιτάξει το Citroen My Ami Buggy και να μην “λιώσει” από το πόσο χαριτωμένο είναι; Σαν ένα μικρό παιδί που προσποιείται ότι είναι ένας σκληρός ενήλικας, το My Ami Buggy έδειξε από την αρχή ότι έχει κοινό. Παρά το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα… off-road, δεν έχει πόρτες και δεν είναι το πιο πρακτικό όχημα στον κόσμο, το My Ami Buggy λανσαρίστηκε το περασμένο καλοκαίρι στην αγορά έπειτα από την εξαιρετικά θετική αντίδραση του κοινού στο ομώνυμο πρωτότυπο και ξεπούλησε τα 50 αυτοκίνητα που είχαν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν σε μόλις 18 λεπτά! Θα μου πεις, τι είναι 50 αυτοκίνητα για ολόκληρη την Γαλλία, ακόμα και αν αναλογιστεί κανείς ότι η συγκεκριμένη έκδοση κόστιζε περί τα €10.000! Έχεις δίκιο. Γι’ αυτό όταν η Citroen αποφάσισε να κάνει μία δεύτερη παρτίδα, ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει 1.000 αυτοκίνητα και για πρώτη φορά, θα τα κάνει διαθέσιμα στις βασικές αγορές της. 800 για τις: Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Πορτογαλία, Αγγλία, Λουξεμβούργο και Ελλάδα και άλλα 200 για Τουρκία, Μαρόκο και τις… γαλλικές αποικίες.

Όπως διάβασες ήδη τα πρώτα 800 My Ami Buggy εξαντλήθηκαν και δεν χρειάστηκαν περισσότερες από 10 ώρες για να συμβεί αυτό! Ένας τρελά ενθουσιασμένος Ισπανός ολοκλήρωσε την παραγγελία του σε μόλις 70 δευτερόλεπτα αλλά και οι υπόλοιπες χώρες δεν τα πήγαν άσχημα. Τα 65 οχήματα που προορίζονταν για το Βέλγιο εξαντλήθηκαν σε 9 λεπτά ενώ 430 πωλήθηκαν στην Γαλλία σε δύο ώρες μόλις! Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε λοιπόν. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να περιμένουν για το ενδεχόμενο να προσθέσει η γαλλική μάρκα μία τρίτη παρτίδα στην παραγωγή ή να βρεθεί κάποιο στην αγορά ως μεταχειρισμένο.

Να θυμίσουμε ότι μηχανικά, το My Ami Buggy δεν διαφέρει από το standard Ami που σημαίνει ότι εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 6 kW ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 5.5 kWh. Το My Ami Buggy όμως διαφέρει αισθητά στον χαρακτήρα και την εμφάνιση, από το ματ χακί χρώμα που συνδυάζεται με τις μαύρες λεπτομέρειες και τις μπρονζέ ζάντες, την απουσία οροφής και πορτών (οι τελευταίες έχουν αντικατασταθεί από μπάρες), την αεροτομή, τους ενισχυμένους προφυλακτήρες και τα πολυάριθμα διακοσμητικά στοιχεία στην καμπίνα. Ναι, δεν είναι εξίσου τολμηρό με το πρωτότυπο στο οποίο βασίστηκε αλλά αυτό ήταν λογικό και αναμενόμενο και δεν μπορούμε να το κρατήσουμε… μανιάτικο στην Citroen. Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι οι πρώτοι 800 που πρόλαβαν να κατοχυρώσουν δικαίωμα σε ένα από τα My Ami Buggy θα αρχίσουν να παραλαμβάνουν τα οχήματα τους από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Prev Post Η VW υπόσχεται να μην απογοητεύσει ξανά τους πελάτες της
Next Post Voge AC525X – Η εξέλιξη των ειδών
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook