Skoda Fabia 1.0 TSi Cup Edition. Βγάζει χαρακτήρα

Όταν διαθέτεις στη γκάμα σου ένα μοντέλο το οποίο σαρώνει στη κυριολεξία τα τελευταία χρόνια  στην κατηγορία WRC2 του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλλυ, τότε δεν μπορείς να μην δημιουργήσεις μία έκδοση για να αποτίσεις τον ανάλογο φόρο τιμής. Και όταν η έκδοση αυτή δημιουργείται μόνο για τη χώρα σου και μάλιστα, όπως είναι λογικό, σε πολύ περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, τότε δεν μπορείς παρά να το αναζητήσεις για να το οδηγήσεις. Ο λόγος για τη και τη Fabia Cup Edition που αποτελεί και το αντικείμενο της συγκεκριμένης δοκιμής.

Αρκετά επιθετικό το εμπρός μέρος της

Περιορισμένες οι αισθητικές επεμβάσεις

Η συγκεκριμένη έκδοση έχει σκοπό να προβάλει το αγωνιστικό προφίλ της μάρκας και ως εκ τούτου δεν χρειάζεται πολλές και ανούσιες αισθητικές προσθήκες. Είναι βασισμένη στην ούτως ή άλλως πλούσια εξοπλιστικά έκδοση Style και με κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις είναι σε θέση δώσει το στίγμα. Προσφέρεται αποκλειστικά σε λευκό χρώμα με την οροφή και τους εξωτερικούς καθρέφτες σε μαύρο χρώμα, ενώ οι αλουμινένιοι τροχοί των 16’’ ακολουθούν με τη σειρά τους την μαύρη απόχρωση. Σε συνδυασμό με τα σκούρα φιμέ κρύσταλλα και τα διακριτικά αυτοκόλλητα της έκδοσης που υπάρχουν χαμηλά στις πίσω πόρτες, αλλά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών, προσφέρουν μία αρκετά δυναμική εξωτερική εικόνα.

Ωραία η διχρωμία

Kαι βεβαίως η ίδια φιλοσοφία, των εστιασμένων αλλαγών, ακολουθείται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Εκεί, τα στοιχεία που δίνουν τον τόνο της σπορτίζουσας διαφορετικότητας, είναι το τριάκτινο δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι όπως επίσης και τα πολύ όμορφα μονοκόμματα εμπρός καθίσματα, που στη πράξη αποδείχτηκαν και άνετα αλλά και με ικανοποιητική πλευρική στήριξη. Άλλα στοιχεία που συναντούμε στη Cup Edition έκδοση της δοκιμής μας είναι η εκκίνηση χωρίς κλειδί, ο περιοριστής ταχύτητας αλλά και το ηχοσύστημα με σύνδεση Bluetooth.

Χωρίς κάτι το ιδιαίτερο το πίσω κομμάτι του

Σε ότι αφορά χώρους τους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, πρόκειται για μία γνήσια Skoda, κάτι που στη πράξη σημαίνει ότι «εκμεταλλεύεται» με ιδανικό τρόπο ακόμη και το τελευταίο διαθέσιμο χιλιοστό, προσφέροντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στο ίδιο υψηλό επίπεδο βρίσκεται και η ποιότητα της κατασκευής, με τα σκληρά πλαστικά να κάνουν αισθητή τη παρουσία τους, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση να χαλάσει τη θετική εικόνα που δημιουργεί συνολικά το εσωτερικό.

Λίτο αλλά πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του

Παραπάνω από επαρκές

Η έκδοση Cup Edition της δοκιμής μας, διατίθεται με τον γνωστό τρικύλινδρο 1000άρι TSi στην έκδοση με τους 110 ίππους και τα 200 Nm ροπής. Στη πράξη και ξεκινώντας από την εθνική οδό και το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αυτό που εκτιμάς δεόντως είναι ο πολιτισμένος τρόπος λειτουργίας και βεβαίως η χαμηλή κατανάλωση, η οποία κινούμενοι με ταχύτητες λίγο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ήταν στα 6.3 λτ./100 χλμ. Σε αυτό βοηθάει και η κλιμάκωση του μηχανικού κιβωτίου των έξη σχέσεων, με την έκτη να είναι αρκετά μακριά και να ρίχνει σημαντικά στροφές και κατανάλωση. Στα θετικά του αυτοκινήτου συγκαταλέγονται επίσης η ικανοποιητική ποιότητα κύλισης η οποία σε συνδυασμό με τη καλή ηχομόνωση, δημιουργούν ένα άνετο περιβάλλον ταξιδίου στη ταχύτητα που προαναφέραμε.

Ικανός και λογικός ως πρός τη κατανάλωση

Από εκεί και πέρα τα 9.5’’ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και τα 196 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας είναι απόλυτα επιτεύξιμα νούμερα. Εντός πόλης οι μαζεμένες διαστάσεις του, το καθιστούν ιδιαίτερα ευέλικτο, ενώ πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως η κατανάλωση δεν ανεβαίνει σημαντικά. Σε κλειστά κομμάτια με στροφές και με δεδομένο ότι το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει και η μαλακή αίσθηση της ανάρτησης  είναι το βασικό χαρακτηριστικά, δηλώνεται από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα ότι προτεραιότητα είναι η άνεση, χωρίς ωστόσο να επηρεάζεται η αποτελεσματικότητα, εντός του πλαισίου της λογικής. Δεν θα κοπανήσει όμως και δεν θα νιώσεις ότι οδηγείς κάτι ποιο σφιχτό από αυτό που αντέχεις στην διάρκεια της ημέρας.

Μαλακή η ρύθμιση των αναρτήσεων

Πρακτικά άλλωστε επεμβαίνουν και τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας χάριν της ασφάλειας, όταν παρασυρθείς σε επιθετικό στιλ οδήγησης. Παρόλα αυτά, το Fabia θα ακολουθήσει πιστά τις δυναμικές εντολές και θα προσφέρει σωστή πληροφόρηση από το ελαφρύ μεν αλλά ακριβές τιμόνι, ενώ όσο επιμελές είναι στα χαρακτηριστικά επιτάχυνσης, άλλο τόσο ακολουθεί την ίδιο δρόμο και σε επίπεδο επιβράδυνσης, προσφέροντας ικανοποιητικά και με διάρκεια φρένα για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Απόλυτα προβλέψιμο σε κάθε κατάσταση

Στο δια ταύτα η Skoda Fabia Cup Edition προσφέρει την αναγκαία διαφοροποίηση που επιβάλει το όνομά της, χωρίς κραυγαλέες και αντιαισθητικές επεμβάσεις. Έχει χώρους, πλούσιο εξοπλισμό, είναι άνετη στο ταξίδι και προβλέψιμη στις απαιτήσεις του ενθουσιώδη, με έναν κινητήρα ο οποίος και μπορεί και δεν ζητάει πολλά, καθώς η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια των χιλίων και πλέον χιλιομέτρων της δοκιμής μας, δεν ξεπέρασε ποτέ τα επτά λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Τέλος τα 15000 Ευρώ που κοστίζει η απόκτηση της είναι πραγματικά μία καλή τιμή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Όμορφα, άνετα και με καλή πλευρική στήριξη

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Kατανάλωση
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Αίσθηση πλαστικών
  • “Μουντό” εσωτερικό

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1000 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 110
0-100 9.5″
Τελική ταχύτητα  196 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 6.8 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 103 γρ/χλμ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Διακριτικό
Prev Post Πάντα ατμοσφαιρικό
Next Post Ford Ecosport 1.0 Ecoboost 140 PS ST Line. Σωστά εστιασμένο
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook