RENNtech S76R. Ένα restomod διαφορετικό από τα άλλα…

RENNtech S76R. Ένα restomod διαφορετικό από τα άλλα…

Η μόδα των restomods ξεκίνησε πριν από λίγες δεκαετίες και εδώ και λίγο καιρό βρίσκεται στο απόγειο της. Οι εταιρίες που αναλαμβάνουν τον εκσυγχρονισμό κλασικών μοντέλων, γιατί περί αυτού πρόκειται, είναι πλέον πολλές και η δουλειά που κάνουν είναι εξαιρετική. Τελευταίο παράδειγμα η γερμανική RENNtech που έπιασε μία Mercedes-Benz 600 SEL του 1992 και την μεταμόρφωσε σε S76R. Εμφανισιακά, η αναβάθμιση και ο εκμοντερνισμός της μεγάλης Merc δεν γίνονται άμεσα εμφανής. Οι πιο παρατηρητικοί θα διακρίνουν το νέο splitter, την αεροτομή και τους αεραγωγούς στα εμπρός φτερά, ενώ οι εντυπωσιακές σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών κλέβουν την παράσταση σε ένα φαινομενικά εργοστασιακό αμάξωμα, όπως και οι νέες, τέσσερις στον αριθμό, απολήξεις της εξάτμισης.

Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική από αυτό που μαρτυρά η εμφάνιση. Η RENNtech ξεκίνησε με την 600 SEL η οποία ούτως ή άλλως εξοπλιζόταν με έναν 6-λιτρο V12 αλλά για τον γερμανικό βελτιωτικό οίκο και αυτό που ήθελε να κάνει με την S76R, δεν ήταν σε καμία περίπτωση αρκετός. Η χωρητικότητα του αυξήθηκε στα 7.6 λίτρα ενώ ο μακρύς κατάλογος των αναβαθμίσεων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μπιέλες από τιτάνιο, νέα πιστόνια, εκκεντροφόρους της AMG, νέες κυλινδροκεφαλές, μεγαλύτερα μπεκ ψεκασμού καυσίμου, νέες εισαγωγές κ.ά. με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να αγγίζει πλέον 615 ίππους και η ροπή τα 970 Nm! Την θέση του 4-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου έχει πάρει ένα 5-τάχυτο, επίσης αυτόματο που όμως έχει σχεδιαστεί για να αντέχει την επιπλέον καταπόνηση, όπως και το νέο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της OS Giken.

Μέσα στις καλαίσθητες ζάντες κρύβεται ένα θηριώδες carbon-ceramic σύστημα πέδησης με δίσκους 402 χιλιοστών και 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 360 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω ενώ η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με νέα, πιο κοντά ελατήρια και την δεύτερη γενιά των ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων της RENNtech. Φυσικά, η δουλειά που έχει γίνει στην 30-χρονη Mercedes εκτείνεται σε κάθε σύνδεσμο, σε κάθε σωλήνα ή σωληνάκι, στις κλειδαριές και το “soft close” σύστημα των θυρών, στα ψυγεία και φυσικά, στο σύνολο της καμπίνας που απέκτησε νέες δερμάτινες επενδύσεις, ανθρακονημάτινα διακοσμητικά και νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, συμβατό με τα σύγχρονα smartphones. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε η RENNtech S76R – ένα super sedan 2.2 τόνων που επιταχύνει στα 100 km/h σε κάτι περισσότερο από 5.0 δευτερόλεπτα, πιάνει εύκολα τα 250 km/h, πατάει λιγότερο “βαριά” στον δρόμο και τα κάνει όλα αυτά με περισσή άνεση, πολυτέλεια και… ύφος!

Προς το παρόν, η S76R παραμένει μία μοναδική δημιουργία αλλά υποψιαζόμαστε ότι λειτουργεί ως demo δυνατοτήτων και πως με το ανάλογο αντίτιμο η γερμανική εταιρία δεν θα πει όχι στην παραγωγή επιπλέον αντιτύπων, πιθανώς προσαρμοσμένων στα (σχεδιαστικά) θέλω του εκάστοτε πελάτη.

Prev Post Brabus P900 Rocket. Φανταστικά περιττή!
Next Post Renault R5 Turbo 3E. Γεννημένο να καίει λάστιχο!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook