Renault Captur 1.5 DCi 110 PS. Ανανέωση ουσίας

Το Captur,  ένα από τα πλέον δημοφιλή και καλοπουλημένα μοντέλα της κατηγορίας των μικρών κροσσόβερ σε ολόκληρη την Ευρώπη και ένας από τους λόγους της τεράστιας ανάπτυξης που σημειώνει η συγκεκριμένη κατηγορία καθώς το σύνολο σχεδόν των αυτοκινητοβιομηχανιών μπήκε ή θα μπεί με κάποιο μοντέλο,  συμπλήρωσε τέσσερα χρόνια

Πολύ όμορφα και χαρακτηριστικά τα φώτα ημέρας

στην αγορά και η Renault αποφάσισε να προχωρήσει στην ανανέωσή του.   Δυναμικές γραμμές, καθαρόαιμα crossover χαρακτηριστικά και κορυφαία πρακτικότητα είναι κάποια από τα στοιχεία που συνέβαλαν στην πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία του μοντέλου. Μία επιτυχία η οποία για να συνεχισθεί, χρειαζότανε ένα φρεσκάρισμα, καθώς πλέον ο ανταγωνισμός είναι πολύ πιο έντονος και ισχυρός. Ωστόσο όπως θα δούμε στη συνέχεια οι άνθρωποι της Renault επικεντρώθηκαν στα σημεία που έπρεπε, δίνοντας στο μοντέλο τους όλα τα αναγκαία στοιχεία προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του.

Καλαίσθητος εντυπωσιασμός

Το νέο Γαλλικό κροσσόβερ έχει μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, προσεγγίζοντας την αίσθηση του μεγαλύτερου Kadjar. Η επανασχεδιασμένη μάσκα τονίζει το στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου, όπως και οι προστατευτικές ποδιές στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες που αποτελούν στοιχεία ενός πραγματικού crossover. Η απόσταση από το έδαφος παρέμεινε αμετάβλητη, καθώς και στο ανανεωμένο Captur βρίσκεται στους 17 πόντους. Στο κάτω

Oι διαστάσεις του δεν άλλαξαν

μέρος του προφυλακτήρα το νέο Captur ενσωματώνει τα LED φώτα ημέρας σχήματος C, που αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό της φωτεινής υπογραφής της Renault. Αντίστοιχα τα πίσω φωτιστικά σώματα εντυπωσιάζουν με την εμφάνιση τους, τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Με ξεχωριστά μοντέρνα χρώματα και δυνατότητα διχρωμίας  (αμάξωμα – οροφή), το ανανεωμένο μοντέλο προσφέρει 35 χρωματικές επιλογές, δίνοντας τη δυνατότητα στους αγοραστές να διαμορφώσουν την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.

Ποιοτικό και πρακτικό

Το εσωτερικό του νέου Captur χαρακτηρίζεται από τα ποιοτικά υλικά, τα νέας σχεδίασης άνετα καθίσματα, αλλά και τις πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το ευρύχωρο ντουλαπάκι συνοδηγού Easy Life, αλλά και τις αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις καθισμάτων “Zip Collection”. Eπίσης είναι εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων συστημάτων πολυμέσων. Ακόμα και οι βασικές εκδόσεις εφοδιάζονται με το σύστημα της Renault R&Go, το οποίο μετατρέπει το κινητό σε ένα πραγματικό κέντρο ελέγχου, απ’ όπου ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση σε μια σειρά χρήσιμων πληροφοριών που αφορούν στο ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, το τηλέφωνο, αλλά και συστήματα του αυτοκινήτου.

Ποιοτικό και με πολύ καλό εξοπλισμό το εσωτερικό του

Διαθέσιμο επίσης είναι το σύστημα Media Nav Evolution, ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών που περιλαμβάνει -εκτός των άλλων- και τη λειτουργία Eco2, η οποία παρέχει πληροφορίες και οδηγίες για τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου.  Τέλος το R-LINK Evolution καθιστά το νέο Captur το μοντέλο με το πιο προηγμένο σύστημα πολυμέσων στην κατηγορία, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να το προσαρμόσει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί για το μέγεθος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου καθώς τέσσερις ενήλικοι με αποσκευές 377 λίτρων, δεν θα δυσκολευτούν καθόλου να βολευτούν στο εσωτερικό του Captur.

Άνετα τα καθίσματα, ακόμη και σε πολύωρη οδήγηση

Δυνατός και οικονομικός

Στη διάθεσή μας για δοκιμή είχαμε τη πετρελαιοκίνητη έκδοση του μοντέλου, με τον γνωστό 1.5 DCi στην έκδοση με τους 110 ίππους και τα 26.5 κιλά ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Τα βασικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μηχανικού συνόλου είναι  η πολιτισμένη λειτουργία, η άκρως ικανοποιητική ισχύς για το μέγεθος και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και φυσικά η εξαιρετική τιμή της μέσης κατανάλωσης η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας βρέθηκε στα 5.9 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Κορυφαία επιλογή σε ότι έχει να κάνει με τον συνδυασμό επιδόσεις-κατανάλωση

Σε παρασύρει

Η αλήθεια είναι πως όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου Captur, η ισχύς του

Στο δρόμο έχει όλα τα εχέγγυα για να σε παρασύρει σε γρήγορους ρυθμούς

κινητήρα σε συνδυασμό με τη σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου, σε παρασύρει να ανεβάσεις ρυθμό. Όταν μάλιστα συνειδητοποιήσεις πως η ρύθμιση των αναρτήσεων δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει κλίσεις και πως το σύστημα πέδησης, παρά τα ταμπούρα στον πίσω άξονα, εκτός από αποτελεσματικό είναι και ανθεκτικό, τότε ο ρυθμός μπορεί πραγματικά να σε παρασύρει. Τότε μπορεί να ξεχάσεις πως οδηγείς ένα κροσσόβερ και να απολαύσεις κάθε μέτρο οδήγησης.

Είτε βρίσκεσαι στην εθνική οδό όπου μόνο όταν υπερβείς το όριο κατά πολύ, ο αεροδυναμικός θόρυβος θα σε επαναφέρει στη τάξη, είτε σε κλειστό επαρχιακό κομμάτι, όπου το άνοιγμα της τροχιάς που έχεις διαγράψει με το τιμόνι, θα σημαίνει πως η κατάσταση

Τα καταφέρνει εξίσου καλά στην εθνικό οδό, αλλά και σε κλειστά επαρχιακά κομμάτια

έχει ήδη ξεφύγει από τη φιλοσοφία και το λόγο ύπαρξης ενός αυτοκινήτου όπως το Captur.  Aπό την άλλη η απόσταση των 17 εκατοστών από το έδαφος και η ροπή του κινητήρα από χαμηλά, θα συμβάλλουν τα μέγιστα όχι απλώς για να κινηθείτε με αξιοπρέπεια σε έναν βατό χωματόδρομο, αλλά και για κάτι παραπάνω, όπως η προσέγγιση μίας ερημικής παραλίας.

Στο δια ταύτα

Χωρίς αμφιβολία οι άνθρωποι της Renault πολύ σωστά έπραξαν και προχώρησαν στην ανανέωση του Captur, καθώς πλέον ο ανταγωνισμός που έχει να αντιμετωπίσει είναι πολύ πιο έντονος από αυτόν που είχε όταν πρωτοπαρουσιάστηκε. Η Renault στόχευσε στα σωστά σημεία και κατάφερε να φρεσκάρει και να βελτιώσει το μικρό κροσσόβερ της εκεί ακριβώς που χρειαζότανε, παραμένοντας παράλληλα ένα εξαιρετικά ευχάριστο και απολαυστικό αυτοκίνητο στην οδήγηση. Τα 21140 Ευρώ της πλούσιας πετρελαιοκίνητης έκδοσης Dynamic με τους 110 ίππους της δοκιμής μας, είναι μία πραγματικά λογική τιμή καθώς διαθέτει εξοπλιστικά στοιχεία όπως τα εξαιρετικά σε απόδοση Full LED εμπρός φώτα, το προηγμένο σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης R-Link Evolution, η κάμερα οπισθοπορείας, οι εμπρός αισθητήρες στάθμευσης και ο αυτόματος κλιματισμός

Άκρως ικανοποιητικός για το μέγεθος του αυτοκινήτου

[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση

[/vc_column_text]
[/vc_column]
[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

  • Αίσθηση τιμονιού

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[vc_row equal_height=”yes”][vc_column width=”1″][vc_column_text]

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1500 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι 110
0-100 11.4″
Τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 5.9 λτ/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 98 γρ./χλμ.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Πολύ όμορφο και το πίσω μέρος του
Prev Post VW Tiguan 1.6 TDi R-Line. Εμφάνιση και οικονομία
Next Post Skoda Karoq 1.6 TDI. H χρυσή τομή
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook