Νέο Renault Austral με νέα γενιά τετραδιεύθυνσης «4CONTROL»

Νέο Renault Austral με νέα γενιά τετραδιεύθυνσης «4CONTROL»

Το νέο Austral εξοπλίζεται για πρώτη φορά με την 3η γενιά του συστήματος 4διεύθυνσης της Renault. Πρόκειται για το «4CONTROL Advanced». Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο σύστημα στην κατηγορία, αυτό προσφέρει απαράμιλλη άνεση, εξαιρετική ευελιξία και μοναδικές επιδόσεις. Εκτός από το νέο σύστημα της 4διεύθυνσης, το νέο Austral διαθέτει πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων για καλύτερο κράτημα στο δρόμο, πιο άνετη οδήγηση και εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις περιστάσεις. Στο κακό οδόστρωμα, η κίνηση των πίσω τροχών διευκολύνεται χάρη στο βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη συμπεριφορά κατά την οδήγηση σε ανώμαλο  οδόστρωμα. Έτσι εξασφαλίζεται πάντα η επαφή του τροχού με το δρόμο, ενώ η άνεση και η ηχομόνωση βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα.

Κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, ή σε δρόμο με στροφές με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50χλμ./ώ, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 1° προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην προσθήκη ενός ενεργοποιητή διεύθυνσης, τοποθετημένου στον πίσω άξονα, ο οποίος ελέγχει τις πληροφορίες που προέρχονται από το υδραυλικό τιμόνι, τον κινητήρα και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP).

Το νέο Renault Austral είναι ιδιαίτερα ευέλικτο στους ελιγμούς στους δρόμους της πόλης, προσφέροντας εξαιρετική ευκολία χειρισμού για SUV της κατηγορίας C. Ο κύκλος στροφής δεν ξεπερνά τo εξαιρετικά χαμηλό νούμερο των 10,1 μέτρων, τιμή καλύτερη ακόμα και από ορισμένα αυτοκίνητα πόλης. Ο ενεργοποιητής στρέψης του Austral που βρίσκεται στον πίσω άξονα μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 5° προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς, νούμερο που καταδεικνύει το τεχνολογικό άλμα  που έχει γίνει σε σχέση με το σύστημα προηγούμενης γενιάς, στο οποίο η αντίστοιχη τιμή ήταν στις 3,5°.

Με το σύστημα παραμετροποίησης MULTI-SENSE του νέου Renault Austral, ο οδηγός μπορεί τώρα να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την εμπειρία της δυναμικής οδήγησης. Ανάλογα με την προγραμματισμένη λειτουργία οδήγησης που έχει επιλεγεί (Eco, Comfort ή Sport), είναι δυνατό να ρυθμιστεί το κάθε ένα από τα 3 προγράμματα, σε ένα από τα 13 διαφορετικά επίπεδα. Οι ρυθμίσεις αφορούν στη συμπεριφορά του πλαισίου καθώς και στην απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, την απόκριση του κινητήρα, τον έλεγχο της πρόσφυσης και τον έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Αυτή η λειτουργία είναι προσβάσιμη μέσω της οθόνης OpenR, ή ενός νέου πλήκτρου που βρίσκεται στο τιμόνι.

Prev Post Audi RS Q e-tron E2. Θα διεκδικήσει τη νίκη στο Dakar.
Next Post BMW: Ξεκινά την παραγωγή κυψελών υδρογόνου.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook