Από τις αρχές του έτους η Land Rover έχει ανανεώσει σχεδόν ολόκληρη την γκάμα της. Από το Discovery Sport στο Range Rover και από το Range Rover Sport στο Velar, η οικογένεια της αγγλικής μάρκας απέκτησε νέες τεχνολογίες, ακόμα πιο μοντέρνο εσωτερικό και νέα, εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα και τώρα έφτασε η σειρά του Βενιαμίν (τρόπος του λέγειν καθώς μόνο μικρό δεν είναι), του μικρότερου μοντέλου στην γκάμα, του Range Rover Evoque.
Στο αμάξωμα οι αλλαγές που έχουν γίνει είναι λίγες και αρκετά διακριτικές με προεξέχουσα την ανασχεδιασμένη γρίλια και τα νέα, Pixel LED φωτιστικά σώματα ενώ έχουν προστεθεί και κάποια χρώματα και διακοσμητικά τα οποία ενισχύουν τα ήδη ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του Evoque, όπως για παράδειγμα την “πλευστή” οροφή, την συνεχόμενη γραμμή χαρακτήρα και τις κρυφές χειρολαβές.
Στο εσωτερικό από την άλλη, η βασική αλλαγή αφορά στη νέα, κυρτή οθόνη 11.4 ιντσών που έχει πάρει την θέση της στο κέντρο του ταμπλό και ενσωματώνει την συντριπτική πλειοψηφία των λειτουργιών – γεγονός που επέτρεψε στην Land Rover να αφαιρέσει την συντριπτική πλειοψηφία των φυσικών χειριστηρίων από την καμπίνα. Η εταιρία αφαίρεσε και το ξεχωριστό πάνελ κάτω από το ταμπλό, που φιλοξενούσε τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Ο χώρος φιλοξενεί πλέον το pad ασύρματης φόρτισης smartphone ενώ μία μπάρα κύλισης σε κάθε πλευρά της οθόνης αφής παρέχει άμεσα πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες, επιτρέποντας το 80% των ρυθμίσεων να γίνεται με μία ή δύο κινήσεις.
Το σύστημα infotainment ενσωματώνει συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto, standard είναι και οι Amazon Alexa φωνητικές εντολές και με το κατάλληλο πρόγραμμα δεδομένων, οι over-the-air αναβαθμίσεις λογισμικού. Μία εφαρμογή δε, επιτρέπει την απομακρυσμένη προετοιμασία της καμπίνας, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα και τον προγραμματισμό της φόρτισης για τα plug-in υβριδικά μοντέλα. Με το ανανεωμένο Evoque η Land Rover προσθέτει και μία σειρά βιώσιμων επενδύσεων για την καμπίνα, με το “Kvadrat” μαλλί να ξεχωρίζει όντας 58% ελαφρύτερο από το δέρμα αλλά εξίσου ανθεκτικό.
Όσον αφορά στα κινητήρα σύνολα, όλα είναι εξηλεκτρισμένα με εξαίρεση την βασική, δικίνητη D165 έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο. Στην κορυφή της γκάμας δε, βρίσκεται η plug-in υβριδική P300e που προσφέρει 309 ίππους και χάρη στην μπαταρία των 14.9 kWh, ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 62 χιλιομέτρων που σύμφωνα με την ίδια την εταιρία μεταφράζεται σε 48 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 6.4 δευτερόλεπτα και οι εκπομπές ρύπων δεν υπερβαίνουν τα 31 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο ενώ όταν εξαντληθεί το φορτίο της μπαταρία η δυνατότητα ταχείας φόρτισης το αναπληρώνει σε 30 λεπτά – σε τυπικό οικιακό φορτιστή απαιτούνται περίπου 2 ώρες. Η Land Rover δεν έχει ανακοινώσει ακόμα πότε θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του νέου Range Rover Evoque αλλά δηλώνει ότι η παραγωγή θα αυξηθεί στο προσεχές μέλλον.