Το Range Rover Sport γίνεται πιο… sport!

Το Range Rover Sport γίνεται πιο… sport!

Με την Land Rover να φρεσκάρει το standard Range Rover πριν από 10 ημέρες, ήταν λογικό πως θα ακολουθήσει και η “Sport” εκδοχή του μεγάλου, πολυτελούς SUV και αυτό ακριβώς γίνεται καθώς η αγγλική εταιρία ανακοίνωσε επίσημα μία σειρά αλλαγών που όχι μόνο αναβαθμίζουν το Range Rover Sport αλλά τονίζουν λίγο περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρία η κορυφαία έκδοση, “SV”, είναι μία από τις πιο δυναμικές και τεχνολογικά προηγμένες εκδόσεις του Range Rover Sport και για να είμαστε ειλικρινείς, αυτή δεν είναι απλά μία μαρκετινίστικη δήλωση.

Το Range Rover Sport SV χρησιμοποιεί τον ίδιο ήπια υβριδικό twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4.4 λίτρων με το Range Rover SV αλλά ενώ εκεί ο κινητήρας πρόσφερε 615 ίππους, στο Sport παράγει 635 ίππους και 750 Nm ροπής – ένα πραγματικό άλμα στην απόδοση σε σύγκριση με τον απαρχαιωμένο supercharged V8 των 5.0 λίτρων που… τερμάτιζε στα 575 άλογα! Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και το γνωστό σύστημα τετρακίνησης ενώ χάρη και στο σύντομο boost από το ήπια υβριδικό σύστημα που αυξάνει για ένα μικρό χρονικό διάστημα την ροπή στα 800 Nm, τα πρώτα 96 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 3.6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα του Range Rover Sport SV αγγίζει τα 290 km/h.

Σε σύγκριση με τα… υποδεέστερα Range Rover Sport, το “SV” διαθέτει επίσης μεγαλύτερα μετατρόχια τόσο εμπρός όσο και πίσω, νέο εμπρός προφυλακτήρα και γρίλια, ανασχεδιασμένα μαρσπιέ και νέο πίσω προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί τις στρόγγυλες πλέον, απολήξεις της εξάτμισης. Άξιο αναφορά είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά σε ένα Land Rover ή Range Rover, το “SV” προσφέρει την δυνατότητα αναβάθμισης του συστήματος πέδησης με carbon-ceramic δίσκους που συνδυάζονται με 8-πίστονες δαγκάνες αλλά και των τροχών με ένα σετ ανθρακονημάτινων ζαντών 23 ιντσών οι οποίες μειώνουν την μη-αναρτώμενη μάζα κατά 36 ολόκληρα κιλά, επιπλέον των 34 κιλών που εξοικονομούν τα carbon-ceramic φρένα. Ακόμα κι έτσι όμως, το Range Rover Sport SV δεν είναι… πούπουλο αφού το συνολικό βάρος του αγγίζει τα 2.560 κιλά – αν και μπορεί να μειωθεί περαιτέρω με το προαιρετικό ανθρακονημάτινο καπό!

Νέο για το SV αλλά και για το Range Rover Sport γενικότερα είναι και το υδραυλικό σύστημα ανάρτησης που σε αντίθεση με άλλα παρόμοια δεν συνδέει διαγώνια τα άκρα του αυτοκινήτου, αλλά την αριστερή και δεξιά πλευρά του και το εμπρός και πίσω μέρος ώστε να περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος σε κάθε άξονα. Η νέα ανάρτηση φέρνει μαζί της και ένα σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών 48V που αντικαθιστά τις κλασικές, μηχανικές και όπως δηλώνει η Land Rover μπορεί να εφαρμόσει πολύ μεγάλες δυνάμεις στον εγκάρσιο αλλά και τον διαμήκη άξονα διατηρώντας το αμάξωμα σχεδόν επίπεδο όταν ο οδηγός αποφασίσει να ανεβάσει τους ρυθμούς. Όταν έρθει εκείνη η ώρα δε, ο οδηγός θα νιώσει και τα οφέλη από τα φαρδύτερα Michelin Pilot Sport 4S με διάσταση 280/40R23 εμπρός και 305/45R23 πίσω ενώ σημαντικές είναι και οι επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης που είναι πλέον αισθητά πιο γρήγορο (η σχέση μετάδοσης μειώθηκε από το 17.5:1 στο 13.6:1) και ξεκινά από ένα μικρότερο τιμόνι με λεπτότερη στεφάνη.

Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι όποιος ενδιαφέρεται να κάνει ένα νέο Range Rover Sport SV δικό του θα πρέπει να οπλιστεί με υπομονή καθώς το πρώτο έτος παραγωγής, που αφιερώνεται στα πιο ειδικά “Edition 1” μοντέλα, έχει ήδη γίνει sold-out οπότε… Σε κάθε περίπτωση, οι πρώτες παραδόσεις για το ανανεωμένο μοντέλο είναι προγραμματισμένες για τα τέλη του έτους με την τιμή του να ξεκινά λίγο πάνω από τις 170.000 λίρες Αγγλίας για την κορυφαία έκδοση. Τέλος, να αναφέρουμε ότι η “SV” δεν είναι φυσικά η μοναδική έκδοση που ανανεώνεται αφού και οι υπόλοιπες ενσωματώνουν τις αναβαθμίσεις που είδαμε στο Range Rover πριν από μερικές ημέρες.

Prev Post Hyundai – Eντυπωσίασε με το concept N Vision 74
Next Post Kymco Agility – S 350 TCS/ABS –Eπικεφαλής της γκάμας Agility
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook