Δέκα χρόνια μετά την κυκλοφορία της στην αγορά η Macan είναι πλέον έτοιμη να υποδεχτεί τη δεύτερη γενιά μοντέλων της που αυτήν τη φορά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Ως το πρώτο μοντέλο της Porsche με τη νέα τεχνολογία Premium Platform Electric (PPE), το SUV έρχεται να ταράξει τα νερά. Οι δοκιμές για τον άψογο συντονισμό όλων των στοιχείων και των συστημάτων είναι αντίστοιχα απαιτητικές. Η Porsche δίνει μεγάλη σημασία στις δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες χρησιμοποιώντας καμουφλαρισμένα πρωτότυπα. Ταυτόχρονα, οι προσομοιώσεις τόσο σε εικονική πραγματικότητα όσο και στην αεροδυναμική σήραγγα παρέχουν όλο και πιο ακριβή αποτελέσματα αποκτώντας ολοένα σημαντικότερο ρόλο στις δοκιμές. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο στην προσπάθεια να γίνει μια νέα Porsche όχι μόνο πιο σπορ αλλά και πιο αποδοτική. Μέσα από αυτήν την ομαδική προσπάθεια, η Porsche κατόρθωσε να συνδυάσει το σχεδιαστικό DNA της με αεροδυναμική που βελτιώνει την αυτονομία. Αυτή η επιτυχία δεν οφείλεται μόνο στις εντυπωσιακές γραμμές του μοντέλου αλλά και στα στοιχεία της τεχνολογίας Porsche Active Aerodynamics (PAA) και σε άλλα εξειδικευμένα χαρακτηριστικά.. Η ηλεκτρική αυτονομία κατά WLTP μπορεί να ξεπεράσει τα 500 km για όλες τις παραλλαγές.
Οι ηλεκτροκινητήρες στη νέα Macan τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου στο κάτω μέρος του αμαξώματος, με μικτή χωρητικότητα 100 kWh, από τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν ενεργά έως και 95 kWh. Η αρχιτεκτονική στα 800 V της τεχνολογίας PPE στη νέα Macan επιτρέπει γρήγορη φόρτιση υψηλής απόδοσης που επιβεβαιώνεται μέσα από δοκιμές που πραγματοποιούνται παγκοσμίως στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάπτυξης του οχήματος. Η ισχύς φόρτισης DC για τη νέα Macan σε σταθμούς φόρτισης 800 Volt αγγίζει τα 270 kW. Το επίπεδο φόρτισης αυξάνεται από 10 σε 80% μέσα σε λιγότερο από 22 λεπτά σε σταθμούς 400 Volt, τη στιγμή που ένας διακόπτης υψηλής τάσης στο εσωτερικό της μπαταρίας ενεργοποιεί τη λειτουργία «bank charging» χωρίζοντας την μπαταρία 800 Volt σε δύο μπαταρίες, η καθεμία με ονομαστική τάση 400 Volt. Έτσι επιτυγχάνεται εξαιρετικά αποδοτική φόρτιση, με έως και 150 kW, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος ενισχυτής υψηλής τάσης. Η φόρτιση AC είναι εφικτή με έως και 11 kW.
Η Porsche δημιούργησε τη νέα Macan εστιάζοντας ιδιαίτερα στη δυναμική οδήγηση που χαρακτηρίζει την Porsche, αλλά και σε μια οικεία αίσθηση ελέγχου του οχήματος. Αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά του κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων κατέχουν κεντρική θέση στο πλαίσιο των δοκιμών. Στόχος κατά τα διάφορα στάδια των δοκιμών είναι ο συντονισμός των καινοτόμων στοιχείων και συστημάτων, καθώς και η διασφάλιση της λειτουργικής τους σταθερότητας και της ομαλής συνέργειας μεταξύ τους. Κατά τις δοκιμές αντοχής η προσομοίωση της διάρκειας ζωής του οχήματος πραγματοποιείται κάτω από ιδιαίτερα σκληρές συνθήκες λειτουργίας που λίγοι μόνο πελάτες θα συναντήσουν: εκείνοι που λατρεύουν να φτάνουν στα άκρα. Μέχρι σήμερα, τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της πλήρως ηλεκτρικής Macan έχουν διανύσει πάνω από τριάμισι εκατομμύρια χιλιόμετρα σε πίστες δοκιμών και δημόσιους δρόμους.
Για τον έλεγχο της συνέργειας όλων των ενεργών στοιχείων οδήγησης κάτω από ακραίες κλιματικές και άλλες συνθήκες, τα πρωτότυπα δοκιμάζονται σε κάθε γωνιά του πλανήτη. «Καλύπτουμε κάθε εύρος θερμοκρασίας. Από μείον 30 βαθμούς Κελσίου στη Σκανδιναβία μέχρι τους 50 βαθμούς Κελσίου στην Κοιλάδα του Θανάτου στην Καλιφόρνια. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα Διαχείρισης Πρόσφυσης Porsche διαχειρίζεται την κατανομή των πάνω από 1.000 Nm ροπής με το Launch Control στο κορυφαίας κατηγορίας μοντέλο σχεδόν ακαριαία. Για να εγγυηθούν την απόλυτη ισορροπία μεταξύ των υψηλών επιδόσεων και της άνεσης που χαρακτηρίζουν τη Macan, οι μηχανικοί σχεδίασαν ένα σύστημα Ενεργής Διαχείρισης Ανάρτησης Porsche με τεχνολογία δύο βαλβίδων στα αμορτισέρ, αερανάρτηση, εγκάρσιο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα και για πρώτη φορά, ενεργός πίσω άξονας με γωνία διεύθυνσης έως πέντε μοίρες.