Peugeot – Η ηλεκτροκίνηση απειλεί με αφανισμό τα μεγάλα SUV!

Peugeot – Η ηλεκτροκίνηση απειλεί με αφανισμό τα μεγάλα SUV!

Το στρατόπεδο που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε “τα χρόνια των SUVs είναι μετρημένα” έχει πλέον δύο… κατοίκους αφού μετά την Citroen, έρχεται και η Peugeot να δηλώσει πως η ηλεκτροκίνηση απειλεί άμεσα την ύπαρξη της συγκεκριμένης κατηγορίας. Μιλώντας στην διοργάνωση “Future of the Car” των Financial Times, η επικεφαλής της Peugeot, Linda Jackson, δήλωσε πως όσο οι κατασκευαστές και οι αγοραστές δίνουν προτεραιότητα στην εμβέλεια που προσφέρουν τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα τους, τόσο τα μεγάλα αυτοκίνητα θα λιγοστεύουν έως το σημείο που μπορεί να αφανιστούν πλήρως. Η Jackson ανέφερε χαρακτηριστικά ότι:

Οι εποχές που μπορούσες να έχεις ένα μεγάλο SUV έχουν περάσει ανεπιστρεπτί επειδή είναι ένας αεροδυναμικός εφιάλτης.

Προφανώς, η αεροδυναμική αλλά και το βάρος του οχήματος είναι δύο από τους βασικότερους παράγοντες που επηρεάζουν την αυτονομία και τα μεγάλα SUVs υστερούν σημαντικά και στις δύο κατηγορίες. Η Peugeot για παράδειγμα, έχει στην γκάμα της τρία SUVs/crossovers: το 2008, το 3008 και το 5008. Από αυτά, το E-2008 κυκλοφορεί ήδη στην αγορά και ανανεώθηκε πρόσφατα και το E-3008 θα ακολουθήσει αργότερα μέσα στη χρονιά. Για το E-5008 όμως έχουμε μείνει στο ότι θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η Peugeot δεν έχει πλάνο και για να έχουμε μία ιδέα της κατεύθυνσης προς την οποία θα κινηθεί, αρκεί να στραφούμε στο 408. Ένα μοντέλο που κινείται στην περιοχή ανάμεσα σε διάφορες κατηγορίες, σαφώς πιο αεροδυναμικό από ένα τυπικό SUV αλλά με παρεμφερή πρακτικότητα, ελκυστικό design κ.ά. – ένα μοντέλο που δύσκολα κατηγοριοποιείται. Σύμφωνα με την Jackson, οι αγοραστές του Peugeot  408 μπορεί να προέρχονται από το C- ή το D-segment καθώς η κατάσταση έχει γίνει αρκετά ρευστή.

Το… αγκάθι στην επιχειρηματολογία της Jackson αλλά και του Cobee της Citroen, μπορεί να είναι η ίδια η πρόοδος της τεχνολογίας. Όσο περνούν τα χρόνια, οι μπαταρίες θα βελτιώνονται, οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι πιο αποδοτικοί και το δίκτυο φόρτισης θα εξαπλωθεί. Νομοτελειακά λοιπόν, η αυτονομία δεν θα διαδραματίζει τόσο πρωταγωνιστικό ρόλο και με την διείσδυση της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης στην αγορά και τις συνειδήσεις των αγοραστών, θα εξαλειφθεί και το φαινόμενο του range anxiety. Οπότε οι μπαταρίες των 100+ kWh και οι αυτονομίες της τάξης των 700, 800 ή ακόμα και 1.000 χιλιομέτρων θα είναι λίγο ή πολύ περιττές και η σημασία της αεροδυναμικής ή του βάρους θα είναι μικρότερη. Όλα αυτά όμως είναι εικασίες, όπως και οι δηλώσεις των επικεφαλής της Citroen και της Peugeot. Σε κάθε περίπτωση, η ποικιλία δεν κάνει κακό και μοντέλα όπως το Citroen C4 X ή το Peugeot 408 που αντιστέκονται στην ταμπελολατρία είναι ευπρόσδεκτα!

Prev Post Η Lexus ετοιμάζει το ολοκαίνουριο TX
Next Post Sold-out η Lamborghini Huracan μέχρι το τέλος της παραγωγής το 2024!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook