Περιορισμένη η παραγωγή των solid-state μπαταριών, ακόμα και το 2030!

Περιορισμένη η παραγωγή των solid-state μπαταριών, ακόμα και το 2030!

Η Toyota είναι μία από τις εταιρίες που βρίσκονται στο προσκήνιο όσον αφορά στην εξέλιξη των μπαταριών νέας τεχνολογίας και ειδικότερα, αυτών της στερεής κατάστασης ή solid-state όπως είναι γνωστές διεθνώς. Η ιαπωνική εταιρία ανήκει σε ένα ολιγάριθμο club κατασκευαστών που ποντάρουν στην πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία και δεν έχει κρύψει το γεγονός ότι η έρευνα προχωράει με εντατικούς ρυθμούς αλλά ενδεχομένως να μας παραπλάνησε λίγο ο ενθουσιασμός της – όχι στον τομέα των δυνατοτήτων ή του άλματος προς τα εμπρός που θα κάνει εφικτή η τεχνολογία των solid-state μπαταριών για την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης, αλλά όσον αφορά στον χρόνο που θα χρειαστεί μέχρι να γίνουν ευρέως διαδομένες οι νέες μπαταρίες.

Η Toyota έχει αναφέρει ότι θα ξεκινήσει την παραγωγή μπαταριών στερεής κατάστασης ήδη από το 2027 ή το 2028 χάρη και στη συνεργασία που ανακοίνωσε με την Idemitsu αλλά όπως περιμέναμε, η παραγωγή αυτή θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη. Μπερδευτήκαμε λίγο με τον ρυθμό αύξησης της παραγωγής όμως… Σύμφωνα με την Toyota, η αρχική ετήσια παραγωγή των solid-state μπαταριών θα περιορίζεται σε μερικές εκατοντάδες τόνους που μπορεί να ακούγεται μεγάλο ως νούμερο αλλά αν αναλογιστούμε το βάρος μίας συστάδας μπαταριών, τότε αυτοί οι εκατοντάδες τόνοι δεν είναι τόσο πολλοί όσο ακούγονται. Ακόμα και το 2030, σύμφωνα με τις προβλέψεις της ίδιας της Toyota, η παραγωγή δεν θα υπερβαίνει τους λίγες χιλιάδες τόνους που είναι αρκετοί για “μερικές δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα” αλλά αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι σταγόνα στον ωκεανό της συνολικής αγοράς αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αναμφίβολα, εξαιρετικά ακριβά!

Όπως καταλαβαίνεις, ο ρυθμός εξέλιξης της τεχνολογίας και ειδικότερα η ταχύτητα με την οποία θα λανσαριστεί στην αγορά δεν είναι αποκλειστικά πρόβλημα της Toyota. Αν μη τι άλλου, ο ιαπωνικός κολοσσός έχει αρκετά χρήματα για να επιταχύνει τις διαδικασίες αν αυτό ήταν εφικτό… Σε κάθε περίπτωση, η Toyota έχει αναλύσει το χρονοδιάγραμμα των νέων τεχνολογιών μπαταριών και ευτυχώς, υπάρχουν εξελίξεις και πέραν των solid-state. Μπαταρίες που θα εξασφαλίζουν έως και 800 χιλιόμετρα αυτονομίας με χαμηλότερο κόστος μάλιστα, από το 2026 ενώ από το 2027-28 θα λανσαριστούν οι “High-Performance” μπαταρίες με αυτονομία έως 1.000 χιλιομέτρων! Υπάρχει κάτι για όλους λοιπόν, οπότε το γεγονός ότι οι solid-state μπαταρίες θα αργήσουν πολύ να γίνουν προσιτές στο ευρύ κοινό μπορεί να μην είναι και τόσο κακό.

Prev Post Ελαστικά Continental – Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους!
Next Post “Ψήνεται” το καυτό Hyundai Ioniq 6 N
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook