Η είσοδος σε μία νέα εποχή αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για ριζική ανανέωση. Νέα σχεδιαστική ταυτότητα, νέες τεχνολογίες και φυσικά, ως το κερασάκι σε μία ιδιαίτερα μεγάλη και φιλόδοξη τούρτα, νέο σήμα. Η Opel γίνεται η τελευταία εταιρία που αποκαλύπτει το σήμα που θα βλέπουμε στις εκθέσεις της, τα ενημερωτικά έντυπα και τα αυτοκίνητα της βεβαίως – την τελευταία εκδοχή του κεραυνού ή “Blitz” όπως ονομάζεται στα γερμανικά.
“Το Blitz μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Συμβολίζει τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας και παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική μας στο να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028. Ήδη αυτή τη στιγμή, η γκάμα μοντέλων μας περιλαμβάνει 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική.”
Δήλωσε ο επικεφαλής της γερμανικής μάρκας, Florian Huettl για να συνεχίσει αναφέροντας ότι το “Blitz” είναι το σύμβολο της Bold & Pure φιλοσοφίας της Opel. Ο αιχμηρός, γεμάτος αυτοπεποίθηση κεραυνός τέμνει τον εξωτερικό δακτύλιο δίνοντας στο νέο έμβλημα εντυπωσιακή και μοντέρνα εμφάνιση. Η Opel δεν εστιάζει τόσο στην ψηφιακή ταυτότητα της και στο πώς φαίνεται το σήμα στις δύο διαστάσεις είτε μιλάμε για μία οποιαδήποτε οθόνη είτε για μία ιστοσελίδα αλλά δίνει έμφαση στο γεγονός ότι το σήμα της, παρότι έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του στην παρούσα μορφή του κεραυνού στις δεκαετίες του ’50 και του ’60, μοιάζει να είναι φτιαγμένο ειδικά για την εποχή της ηλεκτροκίνησης… για προφανείς λόγους.
Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι το νέο σήμα θα λανσαριστεί σταδιακά σε όλα τα μοντέλα μέσα στα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από τις αρχές του 2024 αλλά η επίσημη πρώτη του θα γίνει φέτος, στην IAA Mobility που είναι αναμφίβολα μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτοκινήτου στον κόσμο και κατά συνέπεια, αναπαριστά μία ιδανική ευκαιρία να παρουσιάσει το νέο “Blitz” στο διεθνές κοινό. Παράλληλα, η Opel ανακοινώνει και “μία έκπληξη” για την έκθεση του Μονάχου, χωρίς όμως να επεκτείνεται σε περισσότερες λεπτομέρειες.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.