Ο 5-κύλινδρος της Audi έχει να “δώσει” ακόμα

Ο 5-κύλινδρος της Audi έχει να “δώσει” ακόμα

Σε μία βιομηχανία αυτοκινήτου προβλέψιμη, όπου τα λογισμικά βελτιστοποίησης έχουν περιορίσει σε σημαντικό βαθμό την διαφορετικότητα και που οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές οφείλουν πριν από οτιδήποτε άλλο σχεδόν να είναι λογιστές, ο 5-κύλινδρος βενζινοκινητήρας της Audi είναι μία όαση χαρακτήρα. Η ιστορία του είναι γνωστή, πλούσια και ένδοξη καθώς κρατά από 1976 και περιλαμβάνει εμβληματικά μοντέλα όπως το Sport Quattro, το S2 και το RS2 αλλά και το παρόν του είναι σημαντικό καθώς στην τρέχουσα μορφή του, με χωρητικότητα 2.5 λίτρων και ένα turbo είναι σε θέση να προσφέρει στα RS Q3, RS3 και TT RS 400 άλογα και 500 Nm ροπής. Αυτοί οι αριθμοί όμως δεν αναπαριστούν το ταβάνι του συγκεκριμένου κινητήρα!

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο επικεφαλής της Audi Sport, Sebastian Grams, αναφέρθηκε στον εμβληματικό 5-κύλινδρο και την θέση που μπορεί να έχει την εποχή του εξηλεκτρισμού στην Audi.

Ειλικρινά, είμαστε πολύ χαρούμενοι με το γεγονός ότι οι πελάτες ζητάνε σαν διαολεμένοι αυτό το αυτοκίνητο [το RS3] και θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν έχουμε τελειώσει με αυτό. Έχουμε τον 5-κύλινδρο και σίγουρα θα τον ανεβάσουμε για το επόμενο βήμα. Θα τον βελτιώσουμε.

Όταν ρωτήθηκε δε, αν ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει περιθώρια να αναβαθμιστεί χωρίς την προσθήκη κάποιας μορφής εξηλεκτρισμού, ο Grams δήλωσε κατηγορηματικά, ναι! Να σημειώσουμε ότι ο εν λόγω κινητήρας χρησιμοποιείται και από την ολλανδική Donkervoort για το F22, όπου παράγει χωρίς ιδιαίτερο κόπο ή πίεση, 500 ίππους. Δεν γνωρίζουμε αν η Audi σκοπεύει να φτάσει αυτό το νούμερο αλλά αν υποθέσουμε ότι ο στόχος της γερμανικής εταιρίας είναι ένα άλλο hot hatchback από την ίδια χώρα, τότε τα 421 άλογα είναι αναμφίβολα ο πήχης. Όπου και να φτάσει πάντως, εμείς είμαστε ευχαριστημένοι απλά και μόνο που υπάρχει. Απλά και μόνο που μπορούμε να μπούμε στο διαδίκτυο και να τον ακούσουμε να γουργουρίζει στο ρελαντί ή να φωνάζει ολοένα και δυνατότερα όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Θα μου πεις, αυτά δεν θα χαθούν όταν καταργηθεί ο κινητήρας, αλλά θα μου επιτρέψεις να νιώθω λίγο καλύτερα μόνο και μόνο γνωρίζοντας ότι δεν έχει καταργηθεί ακόμα.

Prev Post Νέο Toyota Tacoma – Δηλώνει παρόν στο αμερικανικό μέτωπο!
Next Post Tamiya Wild One Max – Ένα μεγάλο ηλεκτρικό RC για ενηλίκους!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook