Nissan Qashqai e-Power. Υβριδικό σαν ηλεκτρικό!

Nissan Qashqai e-Power. Υβριδικό σαν ηλεκτρικό!

Ήδη από την παρουσίαση του νέου Nissan Qashqai γνωρίζαμε ότι η ιαπωνική εταιρία έχει πάρει την απόφαση να μην προσφέρει κάποια πετρελαιοκίνητη έκδοση και να προσφέρει στην θέση της πολλαπλές εξηλεκτρισμένες επιλογές. Οι δύο είναι ήδη γνωστές και μιλάμε φυσικά για τις υβριδικές με τον 1.3 DiG-T που έρχεται με 140 ή 160 άλογα αλλά η Nissan είχε ανακοινώσει πως θα προσθέσει στην γκάμα και ένα ακόμα κινητήριο σύνολο, γνωστό και ως e-Power. Η ώρα έφτασε λοιπόν και η εταιρία αποκαλύπτει περισσότερες πληροφορίες για το Qashqai e-Power πριν το λανσάρισμα του στην ευρωπαϊκή αγορά εντός του καλοκαιριού.

Το Qashqai γίνεται το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας που εφοδιάζεται με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο στην Ευρώπη και γι’ αυτό το λόγο, το έχει προσαρμόσει και αναβαθμίσει ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού. Το e-Power σύστημα αποτελείται από έναν τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα μεταβλητής συμπίεσης με χωρητικότητα 1.5 λίτρων ο οποίος παράγει 156 ίππους και συνδυάζεται με μία μπαταρία υψηλής απόδοσης, μία γεννήτρια, έναν inverter και έναν ηλεκτροκινητήρα 140 kW παρόμοιου μεγέθους και ισχύος όπως αυτοί που διαθέτουν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας. Κι αυτό, γιατί ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια παράγωντας ηλεκτρισμό ο οποίος μεταδίδεται μέσω του inverter στην μπαταρία, τον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο ανάλογα με τις απαιτήσεις της δεδομένης στιγμής. Για την κίνηση των τροχών λοιπόν, φροντίζει αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας παρέχοντας άμεση και γραμμική απόδοση και προσφέροντας μία ελκυστική εναλλακτική στα παραδοσιακά υβριδικά όπου οι οδηγοί πρέπει να αποδεχθούν τις… ιδιαιτερότητες της οδηγικής εμπειρίας.

Το πλεονέκτημα του e-Power συστήματος είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί πάντοτε στο βέλτιστο φάσμα και την βέλτιστη σχέση συμπίεσης επιτυγχάνοντας καλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σε σύγκριση με μία “παραδοσιακή” μηχανή εσωτερικής καύσης. Ο οδηγός από την άλλη, απολαμβάνει την άμεση ροπή του ηλεκτροκινητήρα, συνολική ιπποδύναμη της τάξεως των 188 ίππων και ροπή 330 Nm ενώ την ίδια ώρα, η μέση κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 5.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων τα 119 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι στο Qashqai e-Power είναι διαθέσιμο το σύστημα e-Pedal Step που επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ, αξιοποιώντας το σύστημα ανάκτησης ενέργειας για την επιβράδυνση του οχήματος (έως και 0.2g) σε μία πολύ χαμηλή ταχύτητα. Το e-Pedal Step δεν ακινητοποιεί το αυτοκίνητο αλλά εξασφαλίζει την ομαλότητα των μανουβρών στάθμευσης και όχι μόνο. Σύμφωνα με τη Nissan οι οδηγοί προσαρμόζονται πολύ γρήγορα στη λειτουργία του συστήματος το οποίο ενεργοποιείται μέσω ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Επί της ουσίας δηλαδή, μιλάμε για ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο το οποίο δεν χρειάζεται φόρτιση. Αυτό είναι το Nissan Qashqai e-Power και το λανσάρισμα του στην αγορά θα γίνει στα τέλη του καλοκαιριού, με την τιμή του να ανακοινώνεται κάποια στιγμή στο προσεχές μέλλον.

Prev Post Mini Pat Moss Edition. Φόρος τιμής σε μία γυναίκα!
Next Post Ford Mustang California Special. Φέρνει αέρα West Coast στην Ευρώπη.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook