Nissan Hyper Force. Ο Godzilla ξυπνά…

Nissan Hyper Force. Ο Godzilla ξυπνά…

Η αλήθεια είναι ότι η Nissan αργεί, αλλά όταν τελικά παρουσιάζει τη νέα γενιά του Godzilla οι αναταράξεις γίνονται αισθητές σε ακτίνα εκατοντάδων χιλιομέτρων. Ο λόγος για το εμβληματικό GT-R που συνεχίζει ακάθεκτο προς το παρόν αλλά έχοντας κλείσει σχεδόν 16 χρόνια στην αγορά αρχίζει να βλέπει σιγά-σιγά το φως στην άλλη άκρη του τούνελ. Η ιαπωνική εταιρία ποτέ δεν βιάζεται να αντικαταστήσει το εκάστοτε GT-R και το ίδιο συμβαίνει και τώρα όμως στο Japan Mobility Show πραγματοποίησε το ντεμπούτο του το “Hyper Force”. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο που ανήκει στην σειρά “Hyper” της Nissan και το οποίο η εταιρία αρνείται μέχρι αυτό το σημείο να χρίσει ως διάδοχο του R35 GT-R αλλά αν θέλουμε να μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας, δεν είναι τίποτα άλλο!

Εμφανισιακά, το Nissan Hyper Force εστιάζει στην αεροδυναμική και αυτό γίνεται άμεσα εμφανές. Είναι μινιμαλιστικό αλλά άγριο. Ήδη από την πρώτη ματιά μοιάζει σαν να έχει έρθει για τσαμπουκά. Είναι ωμό και απαλλαγμένο από οτιδήποτε περιττό. Εδώ ξεχνάς τις λεπτές LED διακοσμητικές μπάρες, ξεχνάς τα φρου-φρου και τα αρώματα και το μόνο που απομένει είναι το απόσταγμα της ωμότητας ενός πανίσχυρου sports car. Αυτό που απομένει είναι οι λίγοι και φυσικά απολύτως λειτουργικοί αεραγωγοί, τα πτερύγια σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, η τεράστια αεροτομή που συνδυάζεται με τον ακόμα μεγαλύτερο διαχύτη, ο μοναδικός κεντρικά τοποθετημένος υαλοκαθαριστήρας όπως αυτοί που έχουν τα αγωνιστικά και οι καθαρές, αεροδυναμικές επιφάνειες. Το μόνο που απομένει κι ας μην το παραδέχεται σε αυτό το σημείο η Nissan, είναι το πιξελιασμένο σήμα στην γρίλια που δεν μπορεί να μην κρύβει τα γράμματα “GT-R”!

Όσον αφορά στα μηχανικά του πρωτότυπου κτήνους, η Nissan δεν αποκαλύπτει παρά μόνο τρεις πληροφορίες: πρώτον, το Hyper Force διαθέτει άριστη κατανομή βάρους. Δεύτερον, το Hyper Force εξοπλίζεται με solid-state μπαταρίες και τρίτον, το κινητήριο σύνολο του είναι ικανό για έως και 1.000 kW ή αν προτιμάς, 1.359 άλογα! Bonus πληροφορία το γεγονός ότι κάτω από την επιφάνεια κρύβεται η e-4ORCE τεχνολογία της Nissan γιατί όλα αυτά τα άλογα κάπως πρέπει να περάσουν στον δρόμο και όχι μόνο όταν αυτός είναι μία ευθεία… Κατά τα άλλα, έχουμε μία πολύ ελαφριά κατασκευή στην οποία χρησιμοποιούνται εκτενώς τα ανθρακονήματα και μία καμπίνα που μοιάζει σαν να είναι βγαλμένη από τα υγρά όνειρα κάποιου gamer. Η οθόνη σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Polyphony Digital (βλ. Gran Turismo) ενώ τα δύο modes οδήγησης που είναι διαθέσιμα στον οδηγό, GT και R, δεν αλλάζουν μονάχα την συμπεριφορά του οχήματος αλλά και τα χρώματα και την διαμόρφωση της καμπίνας.

Είναι πάρα πολύ νωρίς για να ενθουσιαστούμε όμως. Ακόμα και να είναι όντως αυτό το επόμενο GT-R, δεν πρόκειται να είναι έτοιμο στο προσεχές μέλλον. Αρκεί να υπενθυμίσω ότι το πρώτο concept για το τρέχον, R35 GT-R είχε παρουσιαστεί και πάλι στο Τόκιο, το 2001 αλλά έπρεπε να περάσουν άλλα 6 χρόνια για να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της η έκδοση παραγωγής. Με λίγα λόγια και με δεδομένη την πρόθεση της Nissan να χρησιμοποιήσει το GT-R ως εργαστήριο τεχνολογιών και αιχμή του δόρατος για την τεχνογνωσία της πάνω στην ηλεκτροκίνηση και τα προηγμένα συστήματα ελέγχου, δεν θα πόνταρα τα χρήματα μου σε κάποια ημερομηνία πριν το 2028 ή το 2029. Ακόμα κι έτσι όμως, νομίζω ότι η επόμενη γενιά του GT-R θα είναι κάτι που αξίζει την αναμονή…

Prev Post Toyota FT-Se Concept – Και σπορ και ηλεκτρικό!
Next Post Το Renault Niagara είναι μέρος ενός ευρύτερου πλάνου!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook